eieren
Geplaatst door: lombardies op: 17-02-2010 22:25
De eieren die ik koop zijn verpakt per 30 stuks.
Bewaar ze nooit in de koelkast altijd in de lade.
Ze blijven perfect.
Als ik wat eieren gebruik draai ik automatisch de doos om, en zo blijft de dooier perfect in het midden.
Zou zeggen probeer het eens.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!