Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ebookers houdt niet van klanten

Geplaatst door: joosnanne op: 22-12-2010 23:57
Boek NOOIT!!!! bij ebookers! gaat er wat mis wordt je ticket refund dan is het onmogelijk contact te krijgen met 1 van de medewerkers. Bellen moet je voor betalen je wordt het menu uit geloosd zonder ook maar iemand aan de lijn te krijgen! email beantwoorden ze met standaard klantenservice mails die al in hun bestand staan. en de reactie is behoorlijk traag. en als het over geld zaken gaat willen ze niet met je spreken ze zeggen je 10 weken te moeten wachten en daar moet je het mee doen. hopeloos! en op deze site klachten van meer klanten: http://www.vakantiemogelijkheden.nl/ebookers_vakantie.html nou hier kunnen jullie wel wat mee! Je zou bijna zeggen dat ze je wel extra mogen betalen voor de tijd dat je moet wachten! en op hun website zeggen ze dat ze de ticket binnen 7 werkdagen terug betalen. Daar heb ik even op gereageerd dit was hun antwoord: Geachte mevrouw Nanne, Wij zijn afhankelijk van onze suppliers zoals al eerder werd vermeldt. Een restitutie aanvraag duurt vaak langer dan een normale annulering. Bij een normale annulering duurt het uitbetalen van restitutie inderdaad zeven a tien werkdagen. Restitutie aanvragen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Wij vragen hiervoor uw begrip. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Beetje vreemd hoe kunnen ze nu weten dat ze me dan wel over 10 weken terug kunnen betalen. Vriendelijke groet, Josefien Nanne
Reactie door nbw op 23-12-2010 01:52
Misschien stel ik een superdomme vraag, maar waarom trap je erin. Waarom blind zonder te checken.
Reactie door joosnanne op 23-12-2010 13:20
ze staan ingeschreven bij SGR en ANVR en ze staan ingeschreven bij de KVK. En voor de vlucht gecanceld werd ging het allemaal netjes, op tijd je tickets en informatie hotel check etc. Maar op het moment dat het misgaat en je wilt hulp dan spreken ze je liever niet, persoonlijk vindt ik dat klantenservice voorop moet staan.
Reactie door joosnanne op 23-12-2010 14:09
Ik heb juridisch advies aangevraagd, en het bedrijf hoort te klant binnen 4 weken terug te betalen, 10 weken is te lang.
Reactie door sonjaatje op 23-12-2010 14:37
Hou er rekening mee dat door de slecht weersomstandigheden je niet de enige bent. Ik vind het dan ook niet zo heel vreemd dat het allemaal wat langer duurt.
Reactie door joosnanne op 23-12-2010 15:39
Daar heb ik rekening mee gehouden en het is net zo vervelend voor mij als voor al die andere reizigers als de reis niet doorgaat daar gaat het mij ook niet om het gaat mij erom de manier waarop je (geholpen) wordt ik doe het ook niet alleen voor mezelf ik hou ervan als een bedrijf in dit soort situatie in staat is de klant te woord te staan in de eerste instantie. het zou ook een goede rede zijn als ze hadden gezegd ivm met veel gecancelde reizen is de wachttijd langer dan normaal gesproken. Maar dat was hun rede niet. ik raad jullie gewoon af bij ebookers te boeken. En dat je lang moet wachten op een terugbetaling dat begrijp ik maar 10 weken, dat is extreem lang. Daarom heb ik ook om Juridisch advies gevraagd. En ik weet dat ik daarmee in mijn recht sta hun zeiden dat er een wacht tijd is van 4 weken. De wachttijd die ebookers geeft is 6 weken te lang. mensen die hetzelfde probleem hebben raad ik ook aan er achter aan te gaan. Zodat de klant in de toekomst wel netjes binnen het termijn van 4 weken wordt terug betaald en netjes geholpen wordt.
Reactie door carolina-h op 06-10-2013 21:12
Helaas hebben wij ook soortgelijke ervaringen. Nog erger eigenlijk. Je bent drie kwartier of een uur verder als je de klantenservice aan de lijn hebt gehad plus allerlei kosten die plotseling verdubbeld worden en ook wij wachten nog op ons geld die retour gestuurd zou worden. E bookers houdt je heel lang aan de praat maar je moet zulke gedetalleerde gegevens paraat hebben en dat lukt nooit zonder weer opnieuw contact te zoeken. Dus nee, ik zou dit bedrijf ook nooit aanraden en ga er zelf ook nooit meer mee in zee.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor