Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

DOE POSTCODE CHECK ABONNEMENT

Geplaatst door: arviconsum op: 04-09-2012 09:03
Enige tijd geleden kwam ik er bij toeval achter dat mijn provider mijn internet abonnement NIET (meer) kan leveren op mijn adres. Een goedkoper abonnement is wel leverbaar. Ik heb mijn provider daarover geinformeerd en werd bevestigd in het feit dat mijn lopende abonnement niet leverbaar was. Ik ben dus nu in onderhandeling met mijn provider om tot restitutie van, in mijn ogen, teveel betaald abonnementsgeld (15 euto per maand) te komen. Nou vraag ik mij af BEN IK DE ENIGE? Het lijkt mij dat het kan lonen even de postcode check bij jouw provider te doen om wellicht tot dezelfde conclusie te komen. Zie ook discussie: [url=http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/doe-postcode-check-abonnement/?vHash=c749c73j&cHash=04cbc0206d1910eb588fd4273fde7a0c:
Reactie door marcelxxx op 08-09-2012 20:06
ik zit bij kpn en had hetzelfde. al een paar jaar terug heb ik vanaf de datum dat de snelheid door de provider standaard werd verhoogd, en ik geen sneller abonn. kreeg het teveel betaald teruggeist, en gekregen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor