Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

directe nummer van puresential

Geplaatst door: criola op: 13-04-2011 15:48
Ik heb puresential ook meerdere emails gestuurd.Ik ben nog in mijn 7 dagen periode,maar ben bang dat ze niet op tijd zullen reageren. Dus ben ik op onderzoek gegaan en ben achter hun directe nummer gekomen. Ik gebeld ieder x wordt ik maar terug gebeld. Ik heb weer gebeld en gezegd dat als ze me niet binnen 10 min terugbellen gooi ik hun telefoonnummer en adres op het net. Telefoniste heeft bevestigd dat ze daar in het pand zitten en dat er mensen aanwezig zijn. Dus wie telefoonnummer en adres wilt kan mij mailen. Ook ben ik erachtergekomen dat het een heel ander bedrijf is die dit verkoopt. Ze zitten namelijk in de media!!  [edit redactie:   mvg criola
Reactie door criola op 13-04-2011 17:06
Quote: criola schreef op woensdag 13 apr 2011, 15:48: Ik heb puresential ook meerdere emails gestuurd.Ik ben nog in mijn 7 dagen periode,maar ben bang dat ze niet op tijd zullen reageren. Dus ben ik op onderzoek gegaan en ben achter hun directe nummer gekomen. Ik gebeld ieder x wordt ik maar terug gebeld. Ik heb weer gebeld en gezegd dat als ze me niet binnen 10 min terugbellen gooi ik hun telefoonnummer en adres op het net. Telefoniste heeft bevestigd dat ze daar in het pand zitten en dat er mensen aanwezig zijn. Dus wie telefoonnummer en adres wilt kan mij mailen. Ook ben ik erachtergekomen dat het een heel ander bedrijf is die dit verkoopt. Ze zitten namelijk in de media!! a_criola@live.nl mvg criolaeinde Quote en of het heeft geholpen!! ben teruggebeld door een medewerker en abbonement is per direct opgezegd. Ik heb zelfs een bevestiging per mail ontvangen. Geachte klant, Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw abonnement ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd per 4/13/2011. Wij bedanken u voor uw interesse en hopen dat onze producten aan uw verwachting voldeden. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Puresential team. Dit keer heb ik geluk gehad en doe het nooit meer dingen bestellen zonder actievoorwaarde te lezen!! Ik heb het volgende gedaan: onderaan de site heb je een kvk nummer. kopieren en naar de site van kamer van koophandel gaan. Na het op gezocht te hebben kwam ik bij ene bedrijf branique. Dus op branique.com gedrukt site doet het niet!! dit is een blanco site heel raar Raar dan maar adres gegoogeld (Max Euweplein 32, 1017MB Amsterdam). en ja hoor ik kwam bij een bedrijf genaamd R&D media Europe BV dus ik bellen kreeg ik telefoniste aan de telefoon. TEL 0205306666 ik zei gelijk van ja ik bel om mijn abbonement op te zeggen zegt ze voor wie bel je dan, ja voor esential. Ze zegt esential oooh je bedoeld puresential.Ja die zeg ik zo Mevrouw ik ga even voor u kijken. Ik wachten. Zij weer aan de lijn, mag ik uw gegevens noteren dan bellen zij u terug. ik mijn gegevens gegeven en ik vroeg naar haar naam en wie mij terug gaat bellen. Zij heet dus anne en die man Hans. Half uurtje nog niet terug gebeld. Ik bel weer, dit keer nam een andere telefoniste op: Ja ik ben op zoek naar Hans. Hans? ik ken helemaal geen hans. Ja ik moet puresential hebben want 0900 nummer kan ik niemand bereiken. Ze zegt wij hebben niks te maken met het product wij nemen alleen telefoon voor hun op. Ik zeg zo oh maar ze zitten dus wel in het gebouw en ze zijn wel aanwezig vandaag. Zij zegt ja dat klopt. Maar ik moest weer gegevens achterlaten en dan zou iemand mij terug bellen. Ik zeg zo ja u mag weer mijn gegevens noteren maar noteer gelijk erbij dat als ik niet binnen 10 min terug gebeld wordt dan gooi ik jullie nummer op internet!! Ze zei dat ze het door zou geven.En ze zou ook doorgeven dat het 0900 nummer het niet doet. Ik ben na 3 kwartier dus teruggebeld maar mijn abbonement is iedergeval opgezegd!! Ik zou zeggen als jullie ooit te maken hebben met zo een bedrijf die nergens te bekenen is check altijd op kvk nummer. 9 van de 10 keer hebben zij een adres of telefoonnummer. en achter elk 0900 of 0909 nummer zit altijd een vaste lijn!! Succes!! graag reactie van mensen bij wie het ook gelukt is
Reactie door ambtenaar74 op 20-04-2011 20:36
Dag Criola, Kun jij mij ook hun e-mail adres geven, waarmee zij jou de bevestiging van jouw opzegging hebben gestuurd? Gr. Stuart
Reactie door diana olivka op 03-05-2011 18:35
Quote: criola schreef op woensdag 13 apr 2011, 17:06: Quote: criola schreef op woensdag 13 apr 2011, 15:48: Ik heb puresential ook meerdere emails gestuurd.Ik ben nog in mijn 7 dagen periode,maar ben bang dat ze niet op tijd zullen reageren. Dus ben ik op onderzoek gegaan en ben achter hun directe nummer gekomen. Ik gebeld ieder x wordt ik maar terug gebeld. Ik heb weer gebeld en gezegd dat als ze me niet binnen 10 min terugbellen gooi ik hun telefoonnummer en adres op het net. Telefoniste heeft bevestigd dat ze daar in het pand zitten en dat er mensen aanwezig zijn. Dus wie telefoonnummer en adres wilt kan mij mailen. Ook ben ik erachtergekomen dat het een heel ander bedrijf is die dit verkoopt. Ze zitten namelijk in de media!! a_criola@live.nl mvg criolaeinde Quote en of het heeft geholpen!! ben teruggebeld door een medewerker en abbonement is per direct opgezegd. Ik heb zelfs een bevestiging per mail ontvangen. Geachte klant, Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw abonnement ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd per 4/13/2011. Wij bedanken u voor uw interesse en hopen dat onze producten aan uw verwachting voldeden. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Puresential team. Dit keer heb ik geluk gehad en doe het nooit meer dingen bestellen zonder actievoorwaarde te lezen!! Ik heb het volgende gedaan: onderaan de site heb je een kvk nummer. kopieren en naar de site van kamer van koophandel gaan. Na het op gezocht te hebben kwam ik bij ene bedrijf branique. Dus op branique.com gedrukt site doet het niet!! dit is een blanco site heel raar Raar dan maar adres gegoogeld (Max Euweplein 32, 1017MB Amsterdam). en ja hoor ik kwam bij een bedrijf genaamd R&D media Europe BV dus ik bellen kreeg ik telefoniste aan de telefoon. TEL 0205306666 ik zei gelijk van ja ik bel om mijn abbonement op te zeggen zegt ze voor wie bel je dan, ja voor esential. Ze zegt esential oooh je bedoeld puresential.Ja die zeg ik zo Mevrouw ik ga even voor u kijken. Ik wachten. Zij weer aan de lijn, mag ik uw gegevens noteren dan bellen zij u terug. ik mijn gegevens gegeven en ik vroeg naar haar naam en wie mij terug gaat bellen. Zij heet dus anne en die man Hans. Half uurtje nog niet terug gebeld. Ik bel weer, dit keer nam een andere telefoniste op: Ja ik ben op zoek naar Hans. Hans? ik ken helemaal geen hans. Ja ik moet puresential hebben want 0900 nummer kan ik niemand bereiken. Ze zegt wij hebben niks te maken met het product wij nemen alleen telefoon voor hun op. Ik zeg zo oh maar ze zitten dus wel in het gebouw en ze zijn wel aanwezig vandaag. Zij zegt ja dat klopt. Maar ik moest weer gegevens achterlaten en dan zou iemand mij terug bellen. Ik zeg zo ja u mag weer mijn gegevens noteren maar noteer gelijk erbij dat als ik niet binnen 10 min terug gebeld wordt dan gooi ik jullie nummer op internet!! Ze zei dat ze het door zou geven.En ze zou ook doorgeven dat het 0900 nummer het niet doet. Ik ben na 3 kwartier dus teruggebeld maar mijn abbonement is iedergeval opgezegd!! Ik zou zeggen als jullie ooit te maken hebben met zo een bedrijf die nergens te bekenen is check altijd op kvk nummer. 9 van de 10 keer hebben zij een adres of telefoonnummer. en achter elk 0900 of 0909 nummer zit altijd een vaste lijn!! Succes!! graag reactie van mensen bij wie het ook gelukt is einde Quote hallo ik heb hun ook aan de telefoon gehad net als jij maar hun zeggen ik heb mijn afmelding te laat doorgegeven had ik moeten doen na hun proefpakket dus ik moet betalen en als ik dit niet doe dan sturen ze een deurwaarder aan mijn deur ik kom niet van hun af zijn er meer mensen die er zo bijzitten
Reactie door lollypops op 31-05-2011 13:01
Hallo, Ik heb ook na betaling van 2,95 verzendkosten een proefverpakking toegestuurd gekregen van puresential en wel de Acaibes.Binnen 3 weken kreeg ik bericht dat ze het vervolg pakket hadden toegestuurd, sindsdien ben ik ook bezig met mail en telefoon om dit stop te zetten.Ik heb zelfs het vervolgpakket nooit ontvangen.Dit ook al diverse keren geschreven en als antwoord iedere keer maar weer dat ik moest betalen.Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld Alektum in Amsterdam dat ik 49,00 (vervolgpakket wat ik nooit ontvangen hebt) en 37,00 voor buitengerechtelijke kosten moet betalen binnen 7 dagen. No way... dit is zo oneerlijk!! En het kost zoveel tijd.Ik ga echt niet betalen voor iets wat ik nooit hebt besteld laat staan ontvangen hebt. Tevens alle correspondentie heb ik bewaard, want wie weet waar dit op uit draait. Er zijn er zoveel die hier ingetuind zijn, laten we elkaar bijstaan, bij deze criminelen.
Reactie door diana olivka op 31-05-2011 13:18
Quote: lollypops schreef op dinsdag 31 mei 2011, 13:01: Hallo, Ik heb ook na betaling van 2,95 verzendkosten een proefverpakking toegestuurd gekregen van puresential en wel de Acaibes.Binnen 3 weken kreeg ik bericht dat ze het vervolg pakket hadden toegestuurd, sindsdien ben ik ook bezig met mail en telefoon om dit stop te zetten.Ik heb zelfs het vervolgpakket nooit ontvangen.Dit ook al diverse keren geschreven en als antwoord iedere keer maar weer dat ik moest betalen.Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld Alektum in Amsterdam dat ik 49,00 (vervolgpakket wat ik nooit ontvangen hebt) en 37,00 voor buitengerechtelijke kosten moet betalen binnen 7 dagen. No way... dit is zo oneerlijk!! En het kost zoveel tijd.Ik ga echt niet betalen voor iets wat ik nooit hebt besteld laat staan ontvangen hebt. Tevens alle correspondentie heb ik bewaard, want wie weet waar dit op uit draait. Er zijn er zoveel die hier ingetuind zijn, laten we elkaar bijstaan, bij deze criminelen. einde Quote ja ik heb ze ook aan de telefoon gehad heb wel een email ontvangen dat mijn abonnement is stop gezet maar ik moest toch betalen anders zou het een rechtzaak worden en die zou ik niet winnen zei hij en dan waren de kosten voor mijn eigen rekening dus heb ik alsnog maar betaald om van hun af te zijn want het bedrag was inmiddels opgelopen tot 89.00 euro en ik ben niet van plan om nog meer te gaan betalen en een rechtszaak winnen we toch niet tegen die oplichters ik ben ze spuugzat ik heb het gehad met hun.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!