Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

debreedbandspecialist.nl

Geplaatst door: cefas op: 01-12-2009 17:43
Hoi, Ik heb ook problemen met Ziggo gehad. Uiteindelijk wat gaan rondsurfen op het internet en kwam daar de website van www.debreedbandspecialist.nl tegen. Ten eerste geven ze aan dat ze een onafhanelijke partij zijn die duidelijkheid wil scheppen in het oerwoud van aanbiedingen. Ik heb de adviestool met verschillende mogelijkheden ingevuld en de adviezen die eruit kwamen waren inderdaad verschillend. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de bel me terugtool en heb met diegene die me terugbelde nogmaals het hele wensen pakket doorgenomen. Uiteindelijk heb ik een contract met Tele 2 via debreedbandspecialist.nl afgesloten. Alles werd keurig afgehandeld en als extratje kreeg ik omdat ik via hun besteld nog een extraatje een portable DVD speler. Deze zou ik bij Tele 2 direct nooit hebben gekregen. Toch weer een mooi kerstcadeau voor mijn dochter. Groet, Cefas

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!