Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

D-reizen stunt met Neckermann

Geplaatst door: brouwershaven op: 01-02-2011 15:40
Vorige week een superstunt ontvangen van D-reizen: Dit wilt u niet missen: voor 299.- naar de Caribbean! Cuba, Mexico of Curaçao? Unieke kans: vertrek in september of oktober voor een 9-daagse vakantie naar de Caribbean, voor maar 299.-. Alléén te boeken in een D-reizen Vakantiewinkel. OP=OP! Elke dinsdag (tot 8/3) tussen 10-14 uur een nieuwe aanbieding! Argwanend over wat dit zal zijn maar toch nieuwsgierig gemaakt, direct naar de winkel gereden. Daar aangekomen wist de medewerkster niets van de superstunt maar zou mij de volgende dag erover terugbellen omdat zij op dat moment niemand kon bereiken. Het bleek uiteindelijk te gaan om een superstunt van Neckermann die spectaculair afscheid wilde nemen van Martinair. Iedere dinsdag tot 8 maart zou er om tien uur een aanbieding komen voor genoemde prijs naar een van de bestemmingen. Enthouseiast die dinsdag om tien uur bij de winkel, waarbij ons mede werdt gedeeld dat de aanbieding al uitverkocht was, terwijl mij telefonisch via een andere winkel nog was medegedeeld dat het boekbaar was, nl mexico, keuze tussen twee accomodaties. Goed om niet een nog enorm langer verhaal te krijgen, vanochtend om tien uur weer bij een Dreizen winkel, waar mij nu werd verteld dat Dreizen had besloten de actie stop te zetten. Per direct. Ik ben al die misleidende reclames van die reisbranches zo zat, en nu gebeurd dit zelfs via de membersmailing dus! Het is niet meer dan een lokkertje gebleken, en het zal mij niet verbazen dat de 'uitverkochte' reis uberhaupt niet bestaan heeft. Veel mensen zullen uiteindelijk dan maar een andere reis boeken, die logischerwijs, veel duurder is dan de stuntprijs. Voor mij gaat dat niet op en baal ontzettend van deze 'spectaculaire' stunt... Nouja, bekijk t van de postieve kant, ik heb inderdaad niet hoeven aan te betalen.
Reactie door brouwershaven op 01-02-2011 16:17
Overigens.. Voor de zekerheid had ik vanochtend ook weer de andere locatie gebeld, aangezien zij de vorige keren ook beide verschillend reageerde. De jongen die ik toen aan de telefoon kreeg wist ook niks van de actie, maar zou dit even nakijken en mij dan terugbellen. 'Wacht' natuurlijk nog steeds op het telefoontje.
Reactie door d-reizenwebcare op 03-02-2011 11:09
Geachte heer/mevrouw, Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen. Vriendelijk verzoeken wij u uw telefoonnummer aan ons door te geven per mail via webcare@d-reizen.nl of telefonisch op telefoonnummer 023-5542599. Met vriendelijke groet, D-Reizen Webcare
Reactie door brouwershaven op 03-02-2011 16:52
Zojuist ben ik gebeld door de klantenservice en te woord gestaan door een uiterst vriendelijke medewerkster. Allereerst kreeg ik excuses voor het feit dat ik twee keer naar de winkel ben geweest waar zij niks konden aanbieden. Ook is mij verteld dat D-reizen nog met Neckermann in overleg is getreden om meer aan te kunnen bieden van deze superstunt aangezien er veel mensen teleurgesteld werden, helaas kon Neckermann dit niet aanbieden en heeft D-reizen zich teruggetrokken uit de deal. Tevens heb ik als tegenmoetkoming een leuke D-reizen vakantiecheque aangeboden gekregen.Misschien zit een leuke vakantie er dan toch nog in! Ik ben blij verrast met de nette reactie die ik ontvangen het van de klantenservice aangezien ik dit eerlijk gezegd niet had verwacht. Maar inderdaad, je kunt er dus op vertrouwen dat D-reizen wel degelijk moeite doet voor hun vakantiegangers.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!