Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

contract verlengen

Geplaatst door: lindamaayen op: 02-10-2010 14:02
Al 7 jaar ben ik klant bij Hi. 1-10-2010 mag ik mijn contract verlengen en mijn keuze is gevallen op de Samsung Galaxy S. Echter moet ik 109,95 bij betalen icm Hi30, 2 jaar abonnement en dit noemen ze een aanbieding! Als ik een nieuwe klant ben hoef ik voor ditzelfde abonnement helemaal niets bij te betalen en krijg ik het toestel gratis! http://shop.www.hi.nl/hiret/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TSAI9000bl http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Samsung-Galaxy-S-i9000/TSAI9000bl.html?omn_ic=caroussel_TSAI9000bl
Reactie door tp op 02-10-2010 18:04
Als U al 7 jaar klant bent, dan weet U dat aanbiedingen zoals vermeld, alleen gelden voor nieuwe klanten. Ik heb hetzelfde meegemaakt: overgestapt met nummerbehoud en zodoende toch de genwenste gsm gekregen. Na twee jaar stappen we weer over....
Reactie door angeliquebosker op 02-10-2010 19:44
Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren! Maar ik heb zo'n twee weken geleden gebeld naar het bestel nummer, het verhaal uitgelegd, doorverbonden en uiteindelijk de samsung galaxy gratis gekregen (zelfs met een hi25 abbonnement) even doorzetten dus! Succes
Reactie door read op 02-10-2010 20:32
lindamaayen Neem eens kontakt op met: webcare@hi.nl - username op het forum - rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift - naam - postcode en huisnummer - mobiel nummer - nummer waarop je overdag bereikbaar bent - duidelijke omschrijving van het probleem (ontvang je de SMS-berichten helemaal niet, of alleen af en toe, krijg je een foutmelding etc.) We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden. Met vriendelijke groet, Lotte Hi Webcare ----------------------------------------------------------------------------------------------- Wellicht dat lotte iets voor je kan doen. Sukses en groeten, ReadAC.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!