Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bij welke geschillencommissie moet ik zijn?

Geplaatst door: read op: 11-02-2010 17:29
@@@ Iedereen is met de regelmaat van de klok consument: bij het kopen van producten, bijvoorbeeld een nieuw bankstel of een computer, en bij het afnemen van diensten zoals een vakantiereis of de reparatie van uw auto. Meestal gaat alles goed. Een enkele keer niet: het product deugt niet of de reparatie pakt duurder uit dan was afgesproken. Hoewel je denkt het gelijk aan jouw kant te hebben, kom je er samen met de ondernemer niet uit. Wat dan? Naar de rechter stappen kost meestal veel geld en tijd. Niets doen en hopen dat het een volgende keer beter gaat, is ook geen oplossing. Voor dit soort problemen is De Geschillencommissie in Den Haag (de SGC) in het leven geroepen: [url: http://www.geschillencommissie.nl/[/url: Op de site tref je ook de procedure aan, die vooraf moet gaan aan het indienen van een klacht bij een commissie. ReadAC
Reactie door read op 11-02-2010 19:15
@@@ De verwijzing is: [url: http://www.degeschillencommissie.nl/[/url: ReadAC.
Reactie door read op 12-02-2010 09:57
@@@ Dat schiet zo niet op! Beide linken werken!!! ReadAC.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!