Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bij de Gamma in Nijmegen!

Geplaatst door: gisela op: 05-08-2011 11:53
Wat een winkel..de Gamma!! Vroeg ik netjes bij de infobalie >>>mevrouw, waar vind ik de kleef(plak)folie, die op uw site staat? >>>Zoiets verkopen wij niet! Gevonden!! Mevrouw zegt: O, verkopen wij zoiets:-) En nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding die wij in de brievenbus hadden! Nee, dat kan niet, alleen met de klantenpas:-(( #failfailfail Een dikke onvoldoende voor DE GAMMA!
Reactie door sonjaatje op 05-08-2011 12:49
Ten eerste is dit geen tip. En ten tweede, het staat duidelijk op de kortingsbonnen dat ze alleen geldig zijn icm een Gamma Voordeelpas.
Reactie door henson op 06-08-2011 10:48
Helaas.....soms werkt een (part-time?) medewerker er pas kort (1e dag?) en kan ook nog lang niet alles weten........enig begrip en verder navragen uwerzijds bij bijv. manager of vaste medewerkers kan dan verhelderend werken.... Die hadden u kunnen vertellen dat de klantenpas gratis en direct verkregen kan worden aan de info-balie (even briefje invullen) en je kunt er direct gebruik van maken, dus direct korting aan de kassa! Hoezo dikke onvoldoende voor de Gamma? Zeer goede service is mijn ervaring!
Reactie door gisela op 06-08-2011 11:07
Quote: henson schreef op zaterdag 6 aug 2011, 10:48: Helaas.....soms werkt een (part-time?) medewerker er pas kort (1e dag?) en kan ook nog lang niet alles weten........enig begrip en verder navragen uwerzijds bij bijv. manager of vaste medewerkers kan dan verhelderend werken.... Die hadden u kunnen vertellen dat de klantenpas gratis en direct verkregen kan worden aan de info-balie (even briefje invullen) en je kunt er direct gebruik van maken, dus direct korting aan de kassa! Hoezo dikke onvoldoende voor de Gamma? Zeer goede service is mijn ervaring! einde Quote Vandaag weer geweest en service was idd aanzienlijk beter ook de klantvriendelijkheid bij de balie. Heb het meisje een complimentje gegeven!
Reactie door ramonnetje op 07-08-2011 14:56
Ik was laatst bij de Gamma en ik zocht iets exotisch, die jongen had het nog nooit gezien maar liep wel met me mee naar de stellingen waar het had kunnen liggen, vervolgens, toen we het niet konden vinden liep hij naar het magazijn waar twee oudere medewerkers me uiteindelijk een paar tips gaven bij welke zaken ik het wellicht wel zou kunnen vinden. Bouwmarkten zijn behoorlijk groot en hebben een enorme hoeveelheid producten. Sommige bouwmarkten hebben een actieve database op de PC waar alles te zoeken is maar als ze die niet hebben kan het soms even zoeken zijn. Je kan van een medewerker niet verwachten dat ze elk schroefje in hun winkel weten te vinden.. Hoe vaak kom je zelf niet thuis met boodschappen waarvan je bij het uitpakken erachter komt dat je nog twee pakken had liggen?
Reactie door haarp op 07-08-2011 23:15
Dat sommige medewerkers bij de Gamma geen kennis van zaken hebben is een bekend probleem. Om wat voor reden dan ook niet gemotiveerd. Door de bomen zie je het bos niet meer en wijzen ze naar een richting zonder even de moeite te doen om met je mee te lopen. Afgelopen jaar heb ik de moed opgegeven en zet geen voet meer in die winkels. Bovenstaande ervaring heb ik in twee Gamma's regelmatig meegemaakt en kan dus niets zeggen over de Gamma's in de rest van het land. Als ik snel iets nodig heb ga ik naar de Formido, daar wordt je wel als klant serieus genomen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!