Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Becel light halvarine

Geplaatst door: sprikquik op: 09-06-2012 15:53
De Becel kuipjes halvarine light zijn afgelopen week zomaar met 30 cent duurder geworden mijn vrouw kwam hier achter toen ze toevallig op het prijs labeltje bij de AH keek en de zelf scanner een hogere prijs aangaf vind dit een schandalige verhoging van een dieet product waar toch veel mensen met o.a. diabetes de dupe van zijn
Reactie door f.draaijer1 op 09-06-2012 16:47
vandaag kuipje becel light 500 gr. bij ah 2.09 euro , bij de makro 1.69 incl. inderdaad een schandalige verhoging.
Reactie door carola.83 op 09-06-2012 19:30
Gewoon geen Becel meer kopen, maar huismerk. Is net zo goed en minder duur.
Reactie door tot15karakters op 09-06-2012 22:27
Als op de stelling bij AH een oude foute prijs nog staat moeten ze het voor dat bedrag leveren en kun je geld terug vragen. Controleer dus altijd alles voor je de winkel verlaat. Vergeten reclame kan ook nog dus kijk die bon altijd goed na.
Reactie door hereistom op 10-06-2012 15:15
Tip; Koop gewoon de dieet boter bij de Lidl is iets van €0,70 voor 500 gram!
Reactie door kaartendraak op 13-06-2012 14:24
Koop toch gewoon roomboter, slechts 79ct bij de Aldi en de Lidl en stukken gezonder dan al die bakjes transvetten..........
Reactie door ramonnetje op 25-07-2012 16:25
Het klopt inderdaad dat huismerk vaak een merkproduct is waar de bestelling van is afgerond en er is nog over. Unilever belt na het draaien van een order een aantal ketens op of er nog interesse is. Als er een bepaald merk wordt gedraaid bijvoorbeeld Calvé pindakaas, dan is er een afspraak dat éérst de Appie Heijn wordt gebeld en dan eventueel pas de andere ketens. Ik heb een collega gehad die er gewerkt heeft ;-) Ook gebeurt dit met wasmiddelen: een kleurtje erbij of wat 'pareltjes' en het is opeens huismerk C1000. Wat de kuipjes halvarine prijsverhoging betreft: Ik kijk elke dag het financiële nieuws en lees het in de krant. De prijzen van grondstoffen is de laatste tijd explosief gestegen, wellicht hebben jullie bijvoorbeeld op het NOS gehoord dat mais enorm is gestegen door de aanhoudende droogte in de VS. Dat wordt uiteindelijk doorberekend aan de consument, lijkt me logisch..

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor