Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC high service teleurstellend

Geplaatst door: edwingrethe op: 02-02-2012 23:11
Een Sharp 40inch gekocht bij bcc in Roosendaal. Na drie weken een oranje streep in het scherm. Monteur opgetrommeld (heb hier op zaterdagochtend een half uur voor aan de foon moeten hangen á 10 eurocent per minuut.) Er komt een monteur van de firma Kebe uit Eindhoven. Hij geeft mij te kennen dat het handiger is om maar af te wachten tot dat Sharp fiat geeft voor omruiling van het toestel. Wat heb ik met Kebe te maken??? BCC is de verkopende partij! Nu wil het geval dat ik deze tv gekocht heb in een aanbiedingsperiode. Op het moment van schrijven is hetzelfde toestel €140 Euro duurder! Ik zit hier met een ondeugdelijk product wat na drie weken de geest geeft en ik moet maar afwachten wat het Sharp Nederland beschikt??? Niet dus. BCC Roosendaal gaat morgenochtend een ernstig ontevreden klant in de ogen kijken!!! High Service? à 10 eurocent per minuut!!!!niet eerder. Was de eerste, maar nu ook de laatste keer…
Reactie door valerius-2 op 02-02-2012 23:18
Woorden zijn makkelijke beloften maar het is niet meer dan de boel in de maling nemen.
Reactie door mastag op 02-02-2012 23:50
Je hebt met Kebe te maken omdat dat de partij is die BCC (je verkoper) voor je heeft ingezet, of dacht je dat BCC zelf een monteur zou hebben of dat er echt iemand van Sharp langs zou komen? Ik vind het netjes dat de monteur aangeeft op een omruiling in te willen zetten, hij mocht ook de tv meenemen en na 4 weken gerepareerd weer terugbrengen of u dat nu leuk vindt of niet. Die €140 mag u vast bijbetalen bij BCC, zullen ze blij mee zijn. 3 weken oude tv wordt meestal gerepareerd als ze een omruiling doen zou ik mijn handjes dichtknijpen. Dan wacht je toch niet op Sharp dan zal BCC de tv laten ophalen en repareren, u bent te kort door een te krappe bocht. U heeft alleen maar recht op reparatei en als dat niet kan pas op vervanging. Mastag
Reactie door festinger op 04-02-2012 03:10
U gaat heel terecht garantie halen bij BCC. Daar moet u zijn en laat de uitkomst ook hier vooral weten. Heb een geheel ander probleem met al die grote schreeuwers als mediamarkt en bcc. Blijkbaar verdienen ze nog zoveel geld aan haast gratis aanbiedingen dat ik me afvraag hoe ze toch in staat zijn miljarden te verdienen aan de consument. Wie wordt bedrogen en wie bedriegt? Dat eerste is niet zo lastig te beantwoorden dat is de koper. Stel u voor een producent die wasmachines maakt voor onze markt. Alle aanbieders kopen daar in. De exact dezelfde Miele machine heeft ineens bij alle aanbieders een andere naam of type-aanduiding teneinde vergelijken zinloos te maken.BCC/Mediamarkt kopen heel goedkoop in door massa.De locale witgoedwinkel moet 30% meer betalen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor