Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

apple

Geplaatst door: kroon19 op: 10-06-2011 11:17
let op! heeft u een apple? dan wordt u gevraagd een "id" aan te maken. zo kunt u op het forum komen. maar.....u komt er nooit meer vanaf! u krijgt als u niet oplet dagelijks honderden mails van alle mensen die op het forum zijn geplaatst. Zelfs op het forum regent het klachten dat men dit niet kan stoppen (engels). dus wees gewaarschuwd.

Kassa

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor