apple
Geplaatst door: kroon19 op: 10-06-2011 11:17
let op! heeft u een apple? dan wordt u gevraagd een "id" aan te maken. zo kunt u op het forum komen. maar.....u komt er nooit meer vanaf! u krijgt als u niet oplet dagelijks honderden mails van alle mensen die op het forum zijn geplaatst.
Zelfs op het forum regent het klachten dat men dit niet kan stoppen (engels). dus wees gewaarschuwd.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!