Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ABN AMRO betalen voor niet aangekomen post?

Geplaatst door: gouden gids op: 27-01-2011 20:42
Hallo, Vandaag contact opgenomen met ABN AMRO, er was een afschrift niet aangekomen. Goed nieuws........bij de ABN AMRO maken ze nooit een fout! En als er in het proces toch wat gebeurt waardoor je post niet aankomt...dan betaal je 5 euro voor het opnieuw versturen van de post. Echt superservice en vol zelfreflectie over eigen procesgang. De klant staat centraal bij de ABN AMRO.....
Reactie door trappist op 28-01-2011 13:15
Het ontbrekende afschrift kunt u toch gewoon zelf uitprinten? wanneer u dat werk door de bank laat doen, zullen daar kosten aan verbonden zijn, zal wel ergens in de voorwaarden staan....
Reactie door gouden gids op 28-01-2011 19:42
Als je niet internetbankiert, wat het geval is dan ligt daar inderdaad een overeenkomst aan ten grondslag. Namelijk dat een wederzijdse verplichting : de klant betaalt voor reguliere papieren afschriften en de bank verstuurt deze dan ook. Het niet aankomen/niet versturen daarvoor ligt de rekening (wederom) bij de klant. Het afschrift kan (en hoeft ook niet) door de klant zelf geprint te worden, de klant betaalt hier al voor regulier.
Reactie door mamsie68 op 08-02-2011 21:57
Er gebeuren wel meer rare dingen bij ABN/Amro en het is nooit hun fout. Zelfs als een pasje met de juiste pincode al bij de eerste poging blokkeert en niet te deblokkeren is, ligt het niet aan hun maar aan jezelf. Kosten voor een vervangende pas: € 7,50. Tsja en die pas heb je toch nodig om te kunnen betalen, pinnen en internetbankieren.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor