Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra Info: Tientallen gedupeerden door Trademark Office

Reactie bedrijf

Bij het callcenter van het bedrijf in Groningen lopen we een van de eigenaren tegen het lijf. Die wil niet inhoudelijk reageren op de vragen van Kassa. Wel geeft de eigenaar toe dat het zogenaamde 'eerste registratierecht' wettelijk gezien inderdaad niet bestaat, volgens hem is dit echter een 'intern recht' binnen Trademark Office. De eigenaar stelt dat ze best willen reageren maar dat we opnieuw een afspraak moeten maken. Dat doen we. De tweede eigenaar van Trademark Office stemt in met een interview met Kassa. Echter trekt hij zich vlak voor de afspraak toch terug. Schriftelijk ontvangen we een statement van het bedrijf waarin zij stellen dat dat ze 'collega-ondernemers erop attent maken op dat ze de registratie van hun domeinnaam niet goed hebben geregeld'. Daarnaast zegt Trademark Office dat hun werkwijze in de klachten verdraaid wordt weergegeven en dat er door Trademark Office niet wordt aangegeven dat er een derde partij is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!