Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra Info: Belbus: Badkamer & Co laat klanten barsten

Reactie Badkamer & Co:
“Badkamer & Co zal vanaf vandaag alle leveringen ter plaatse in het bijzijn van onze bezorger laten controleren op beschadigingen. Als de klant akkoord is en geen beschadigingen kan vinden zullen we dit op de leverbon vermelden en de klant hiervoor laten tekenen. De bewijslast wordt dan op dat moment opgevangen.
Echter omdat wij als Badkamer & Co onze eerdere service in de vorm van de 24-uurscontrole aan onze klanten willen laten zien zullen we deze 24 uur nog steeds gaan toepassen. We noemen het echter geen 24-uurs"controle" meer. Binnen deze 24 uur heeft de klant nog steeds de tijd om alles nogmaals te bekijken en te controleren. Mochten er alsnog beschadigingen worden ontdekt dan zullen we alsnog het risico geheel voor Badkamer & Co laten komen, ook al hebben we de bewijslast al in ons bezit. Heeft de klant bijvoorbeeld het product zelf laten vallen of beschadigd, dan zullen we dus toch het risico voor ons nemen. Wellicht dat Kassa het op deze manier toch duidelijk heeft dat wij als Badkamer & Co altijd enkel de service voor ogen heeft gehad.”

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!