Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra Info: 1dagdeal komt beloften niet na

Reactie 1dagdeal
Sinds begin oktober zijn de orderaantallen verviervoudigd van het een op het andere moment. Zowel de capaciteit als logistiek binnen de onderneming was hier niet op ingericht. Nadat er begin oktober door een fout van PostNL ook nog eens duizenden retourzendingen werden geweigerd en tegen de afspraken in naar de klanten zijn geretourneerd, bleek de klachtenstroom onhoudbaar. Hierna heb ik in samenwerking met PostNL enkele andere locaties getest als retour adres en dit is nu goed gestructureerd.
Voorheen was de klantenservice uitbesteed naar een bedrijf met Engels- en Nederlandstalige webcare specialisten. Deze samenwerking bleek niet bestand tegen deze plotselinge groei. Hieruit heb ik lering getrokken en heb momenteel vijf medewerkers in dienst genomen voor de klantenservice. Er is de afgelopen weken hard gewerkt aan de implementatie van geprofessionaliseerde software voor de klantenservice en trainingen voor het personeel.
Klanten waarvan het pakket geweigerd is door het postkantoor kunnen contact opnemen via de speciale pagina. Ze kunnen hun pakket dan kosteloos retourneren.
Ik wil benadrukken dat ik de situatie ten zeerste betreur en ik met 100% zekerheid kan melden dat alle openstaande klachten netjes met de consumenten zal worden opgelost. Ook wil ik mijn oprechte excuses aanbieden naar een ieder die zijn vertrouwen kwijt was in 1dagdeal. Iedereen die ons per email heeft gecontacteerd is inmiddels beantwoord.
Onze pagina voor dringende zaken is 1dagdeal.nl/kassa
NOTE : Deze speciale pagina is vanaf 08-12-2018 bereikbaar, klanten kunnen hier een terugbel verzoek plaatsen of een bericht sturen via ons nieuw ticketing systeem

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!