zinloos gemopper
Geplaatst door: jennyboelh op: 12-09-2010 20:25
Wat is nu toch de zin van al het gescheld en gemopper op de eindeloze aantallen discussiesites en logs? Mensen hebben belangrijke en interessante vragen die echte antwoorden behoeven! Nu kan kassa als zovelen wel de beantwoording aan andere mopperaars overlaten maar echt zinvol wordt het pas als echte experts echte antwoorden geven. Nu zoek je je suf naar informatie tussen al het gezanik! Haal al die rotzooi toch eens van het internet en geef echte informatie!
Reactie door mhofman op 12-09-2010 20:45
Je hebt gelijk soms net goede tijden,slechte tijden.Maar levert lekker punten op elke reactie.Voor de liefhebber dan.
Reactie door anicu op 12-09-2010 21:55
Nou Jenny, ik heb het idee dat het iets anders in elkaar steekt.
De meeste mensen zijn totaal beroerd om na te denken, iets op te zoeken, iets aan te nemen van anderen, te luisteren naar een advies, et cetera.
Neem maar eens de vragen over het kopen van een auto: elke week zie ik hier enkele keer de zelfde verhalen voorbij komen van mensen die zich benadeeld voelen. Ze hebben een 5e tweede hands auto gekocht bij een handelaar met hele mooie en blauwe ogen. Achteraf blijkt het een enorme miskoopt te zin en weet u waarom? Ze denken niet na, zoeken niets op van te voren, ...En dan vooral hier gaan zeuren dat het de schuld van een ander is.
Dat is de reden van al dat gescheld en gemopper.
Reactie door invalide op 12-09-2010 22:16
Niet op reageren, daar is Chat forum voor!
Reactie door mhofman op 12-09-2010 22:22
Quote: anicu schreef op zondag 12 sep 2010, 21:55: Nou Jenny, ik heb het idee dat het iets anders in elkaar steekt.
De meeste mensen zijn totaal beroerd om na te denken, iets op te zoeken, iets aan te nemen van anderen, te luisteren naar een advies, et cetera.
Neem maar eens de vragen over het kopen van een auto: elke week zie ik hier enkele keer de zelfde verhalen voorbij komen van mensen die zich benadeeld voelen. Ze hebben een 5e tweede hands auto gekocht bij een handelaar met hele mooie en blauwe ogen. Achteraf blijkt het een enorme miskoopt te zin en weet u waarom? Ze denken niet na, zoeken niets op van te voren, ...En dan vooral hier gaan zeuren dat het de schuld van een ander is.
Dat is de reden van al dat gescheld en gemopper.einde Quote rl: [url=http://: Je tekst hier...[/url: Zal in bepaalde gevallen zo zijn maar nog altijd een vraag en antwoord site en de manier waarop je dit duidelijk maakt zegt mij genoeg
Reactie door de motormuis op 12-09-2010 23:42
Je hoeft niet naar deze site's te gaan.En je hoeft je al zeker niet aan te melden als je het
toch allemaal alleen maar waardeloos vind.
En deze experts willen alleen maar mensen helpen die wel op een serieuze manier
om hulp vragen.
Als jij alleen maar wat onzinnigs wilt melden of commentaar wilt leveren ga dan
naar een of andere flauwe chat site.
Groetjes.
Reactie door nbw op 13-09-2010 02:13
Je hebt helemaal gelijk. Je kunt wel een vraag stellen en gefilterd van de neuzels de experts overhouden hier, maar dat helpt ook niets. Want er gebeurt verder helemaal niets. Hoe gelijk je als consument ook hebt op deze site haal je dat niet. Ja je kweekt symphatie en je krijgt verwijzingen naar instanties waar te klagen. Allemaal goed bedoeld en nuttig maar het lost je probleem niet op. Alleen via rechtshulp en/of advocaat maak je een goede kans. Maar wie doet dat nou? Immers dat betekent geld voorschieten.
Geef je een voorbeeld. Gaat over een T-mobile abonnenment afgesloten voor 2 jaar a 15 euro per maand per incasso. Klant blij T-mobile nog meer blij. Totdat 1 incasso na 20 maanden ineens niet mogelijk was. Herstarten van dit abonnement met gebruik kost 3x het verschuldigde abonnement namelijk 45,68. Klagen is zinloos. Hier/bij instanties/bij de consumentenbond etc.
Heb rechtshulp ingeschakeld. En daarvoor hoef je zelf helemaal niet al teveel te anders dan klagen en de kans geven het recht te zetten met uiteraard een bewijs van je pogingen. Al heel snel betaalde T-mobile alle onrechtmatig berekende kosten incluis rechtshulp en met een nieuw aanbod voor een abonnement terug.
Ergo al dat consumentengeweld en leed maakt niets uit. T-mobile weet dat 95 % toch wel betaald dus gaan ze door. Net als alle andere bedrijven in dezelfde of andere sectoren.
Reactie door grootvader op 13-09-2010 11:51
Maar...................................
Mij te vaak ook na een goed antwoord hetzelfde antwoord nog eens na kauwen.
En dat is totaal overbodig.
Dit overbodige maakt het forum alleen maar onoverzichtelijker.
(zie bijvoorbeeld mijn antwoord op "Scheur in bad" en de reacties).
De Vrije Vogel
Reactie door knoop4x9 op 13-09-2010 17:13
@ grootvader, je moet niet meteen een oordeel vellen, jouw antwoord heb ik toen nog niet gelezen, ik typ hoog op op schrijf snelheid en jij doet het waarschijnlijk 10 keer sneller, kijk dus uit met die opmerkingen van je
Mvrgrt Nico
Reactie door grootvader op 13-09-2010 18:15
Knoop 4x9 (en anderen)
Je zult van mij nooit geneuzel vinden over typ- en/of schrijffouten.
(Niet iedereen is taalvaardig tenslotte)
Maar......... een gegeven antwoord zoals een scheur polyesteren wordt beantwoord met het polyesteren en dat..... mijn beste Knnop 4x9 is met die herhaling ongewenst omdat dit een forum onoverzichtelijk maakt.
Antwoorden te vroeg geven kan men voorkomen door eerst de al gegeven antwoorden na te kijken.
Zo tevreden?
De lucht is groen,
het gras is blauw,
ik ben niet stoned,
wat klets je nou!
(heb ik ook niet van mijzelf)
De Vrije Vogel
Reactie door knoop4x9 op 13-09-2010 18:59
@ grootvader, nee, goed lezen jouw antwoord en ook na jou kwamen nog niet voor en als ik hem dan ga beantwoorden kan ik niet constateren dat er meer antwoorden binnengekomen zijn en als ik dan een antwoord geef haal ik ook zoveel mogenlijk taalfouten er uit en dat duurt even, ik geef ook iets van een toevoeging waar het verkrijgbaar is en wat er bij gebruikt kan worden, dus wat is er mis mee dat die antwoorden overeen komen? Kan alleen maar goed zijn en maakt het beslist niet onoverzichtelijk.
Mvrgrt Nico
Reactie door mhofman op 13-09-2010 19:40
Wat was de vraag ook alweer ??
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!