Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo zakelijk (Office basis) kolder

Geplaatst door: jeebej op: 08-12-2012 11:43
Hallo, Sinds kort heb ik Ziggo zakelijk, eindelijk de knoop doorgehakt aangezien we allemaal tegenwoordig een beetje op de uitgaven letten en ik maar een ZZP'er ben uit eindelijk voor Ziggo gekozen (Office basis) redelijk geprijsd per maand voor een compleet pakket. Maar nu tot mijn grote verbazing, krijg ik een rekening voor 3 maanden. (abonnement kosten) een beetje van november, van 01/11/12 t/m 01/12/12 EN daar boven op van 1/12/12 t/m 1/1/13 dit zijn de puur de losse abonnement kosten. Dit vind ik om te beginnen al vreemd, want hoe ga ik dit in hemelsnaam in de administratie recht krijgen ooit? Het kan toch niet zijn dat ik vanaf de 1e van elke maand 2x abonnement kosten ga betalen en dan aan het einde de verbruikskosten van ''1'' maand? dit is toch kolder en niet normaal? Ik heb vanuit de particuliere kant van Ziggo weinig tot geen klachten (op de klantenservice na) maar niet over hoe ze te werk gaan. Maar op zakelijk gebied vind ik dit toch echt absurd. Wat kan ik hier tegen beginnen? Want ik ga hier echt niet akkoord mee. En kan dit ubderhaupt wel?
Reactie door valerius-2 op 08-12-2012 13:38
Een vraagje hier voor u, is het niet zo dat het een drie maandelijks betaling is die steeds vooruit betaalt moet worden. Staat dat niet in de vorrwaarden? Dat dus gebruikdkosten pas later komen is het dus onmogelijk om daar ook een afrekening te doen.
Reactie door jorisw op 08-12-2012 14:30
Ik denk dat je dit beter op een zakelijk forum kunt aankaarten. Wij zijn maar goedbedoelende consumenten.
Reactie door diumenge op 08-12-2012 16:35
Ik begrijp het probleem sowieso niet, niet zo vreemd om het abonnement vooruit te betalen en gebruikerskosten achteraf. En wat is het administratieve probleem?
Reactie door sweeterlake op 10-12-2012 03:25
ZIGGO hanteert vooruitbetaling van abonnementsgeld(en). Achteraf is blijkbaar uw nieuwe aansluiting gefactureerd met de twee maanden abonnementskosten, de overige kosten e.d. Zie het boekhoudkundig probleem niet in: factuur boeken in de boekhouding en of dit dan twee maanden abonnementskosten bevat doet (deed) er niet toe: factuur = factuur!
Reactie door sweeterlake op 10-12-2012 03:27
Quote: jorisw schreef op zaterdag 8 dec 2012, 14:30: Ik denk dat je dit beter op een zakelijk forum kunt aankaarten. Wij zijn maar goedbedoelende consumenten.einde Quote De vraag had beter bij het forum 'Vraag & beantwoord' kunnen worden geplaatst.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor