Ziggo wil in mijn woning ..
Geplaatst door: darkforce22 op: 15-07-2009 18:34
Hey mensen
Ik woon ik een flat en neem ook tv en internet af..
Nu lag er een brief in de bus dat ziggo in mijn woning moet wezen omdat er schijnbaar
iemand boven mij storing heeft en die zou volgens ziggo hier moeten zitten.
er loopt een leiding met alle kabels door de woning naar boven.
Ben ik verplicht om ziggo in mijn woning te laten ?
Die leiding zit natuurlijk precies acht een stalen kast die een paar 100 kilo (Mijn hobbykamer)
Ik verdom het zeker om die weg te halen.. Dat doen hun dan maar lekker
Maar, ja.. Ben ik dat eigelijk verplicht om daar aan mee te werken.
Mvg Gerard
Bedankt voor de reactie. Hier kan ik wat mee :)
Mvg, Gerard
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!