Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa

Kassa zie je weer live op maandag 22 augustus, om 20.30 uur op NPO1!

Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en actuele artikelen. Bekijk de Kassa-uitzending online!
Kassa

Ziggo onbereikbaar en slechte service

Geplaatst door: noot12 op: 19-03-2012 07:46
we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Reactie door valerius-2 op 19-03-2012 12:20
Staat ook al bij vraag & beantwoord.
Reactie door tdehond op 19-03-2012 14:39
Als u ook telefonie afneemt bij Ziggo kunt u gratis bellen naar de klantenservice ( 1200). Tot nu toe wordt ik op een plezierige correcte manier te woord gestaan en geholpen als ik een probleem heb. Het verminderen van analoge aanbod is inderdaad een minpunt, maar bij Caiway is helemaal geen analoog aanbod meer voor tv. U zou ook via de site een klacht kunnen indienen als iets niet werkt. Dat is ook gratis.
Reactie door agaat77 op 19-03-2012 18:19
Of, u surft naar: Ziggo gebruikers groep het Forum, hier hebben ze ook een direct lijntje naar de Ziggo klanten service. http://ziggo.gebruikers.eu/ Mvg Agaat
Reactie door ehzdhz op 20-03-2012 09:22
Heb er ook slechte ervaringen mee, ben blij dat ik van ze af ben.
Reactie door valerius-2 op 20-03-2012 16:59
Quote: ehzdhz schreef op dinsdag 20 mrt 2012, 09:22: Heb er ook slechte ervaringen mee, ben blij dat ik van ze af ben.einde Quote En wat nu heeft u al een ander, en denk u dat daar wel alles in orde is, kan lelijk tegen vallen als u niet weet hoe het werkt.
Reactie door moeder56 op 21-03-2012 16:27
Quote: noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46: we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.einde Quote Zoals gezegd: 1200 bellen optie 3 optie 4 dan heb je direct de klantenservice. Kan soms even duren , maar dat moet je maar over hebben voor een gratis nummer. Soms ligt de slechte service aan de houding van de klant. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen.
Reactie door jorisw op 21-03-2012 16:48
Het 0900 nummer van Ziggo kost maar 10 cent, niet 80 cent. Daarnaast zijn er voldoende andere opties om contact te krijgen met Ziggo.
Reactie door ir. benton deus op 21-03-2012 21:45
Naar mijn ervaring(en) heeft Ziggo geen slechte service. Altijd naar tevredenheid te woord gestaan. Zeker straks de internetsnelheid per 30 maart a.s. van 40/3 Mbit/s naar 50/5 Mbit/s wordt verhoogd
Reactie door ooparry op 22-03-2012 10:49
De service van Ziggo is duidelijk verbeterd; als er iets is word ik altijd correct te woord gestaan. Er zijn andere aanbieders die aanwijsbaar meer problemen geven....
Reactie door likkepot68 op 30-03-2012 16:44
Laten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van Ziggo. Zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. Ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.
Reactie door dobby op 31-03-2012 17:38
Quote: likkepot68 schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 16:44: Laten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van Ziggo. Zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. Ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.einde Quote Klantenserivice is flink verbeterd.. was al niet slecht (ok - op persoonlijke title), maar laten we wel zijn, de mensen die er zitten (ok - die ik aan de lijn krijg) doen hun best, binnen hun mogelijkheden.. (zit hier met een structureel probleem, zelfs de "afdeling error management" (??) kan het niet vinden).. elke 6 weken ofzo vallen er wat bitjes om in de telephony settings.. maar goed.. de mensen die je te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. en de laatste erm.. lemme guess.. 5 jaar ofzo??? bellen ze netjes terug.. belafspraken word waargemaakt.. zelfs (ok - 1 keer TBH) een spontaan geinitieerde actie van hun kant.. of alles nog goed liep enzo.. Er zijn (blijkbaar) dingen die inter nog structureel vaud gaan, maar de mensen die je aan de lijn krijgt (de call centers), en ook de hogere lijns opvolgens daarvan, doen wel hun best.. allemaal binnen hun mogelijkheden/bevoegdheden.. Dus wat je ook van ZIggo kan vinden: nauwelijks bereikbaar? ( meerdere manieren, en zelfs gratis live phone support als je ook Ziggo Telefonie afneemt) -- Slechte Service? De mensen die je in eerste instante te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. maar ja, als je alleen maar "in de daluren" ingehuurd bent om support te verlenen dan kan je idd niet alle details weten.. das ook niet realistisch... bel dan terug tijdens office-hours en stel je vraag opnieuw.. of boek een terugbel afspraak.. Note: heb niets met ziggo te maken dan dat ik daar een klant ben, overigens wel een steeds meer tevreden klant, maar toch wel met wat reservaties..
Reactie door mgil op 02-04-2012 16:27
Quote: noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46: we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.einde Quote Helemaal eens ! En als je al gratis wilt bellen met een vast toestel, moet je weer eerst een toestel kopen. Dit allemaal terwijl Ziggo je niet serieus neemt. Vreselijk !
Reactie door mgil op 02-04-2012 16:29
Quote: ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:45: Naar mijn ervaring(en) heeft Ziggo geen slechte service. Altijd naar tevredenheid te woord gestaan. Zeker straks de internetsnelheid per 30 maart a.s. van 40/3 Mbit/s naar 50/5 Mbit/s wordt verhoogdeinde Quote Kijk maar eens hoeveel zij in theorie beloven en hoeveel jij in de praktijk krijgt ! Wacht ook maar eens totdat je een echt probleem hebt, zoals wel betalen en niet geleverd krijgen. Zeg eens eerlijk........hoe lang werk je al bij Ziggo ?
Reactie door micha0000 op 26-07-2012 18:19
Wat een ELLENDE, wat een ELLENDE, bij ZIGGO doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende, nooit meer ZIGGO, Wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. Brief correspondentie is al HEEL ongebruikelijk. En maar graaien in de consumenten vijver. Nou zijn ze toevallig bij Online ook hetzelfde en Greenchoice ook en NEM ook en ING nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsof
Reactie door tdehond op 26-07-2012 18:29
Als u alles opzegt ( inclusief analoge tv!) dan raad ik toch aan om de ouderwetse aangetekende brief te schrijven, waarin ook de analoge tv opgezegd wordt naast wat men zoal nog meer afneemt bij Ziggo. Het klantnummer van Ziggo is terug te vinden op de bankafschrijving van ING. Quote: micha0000 schreef op donderdag 26 jul 2012, 18:19: Wat een ELLENDE, wat een ELLENDE, bij ZIGGO doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende, nooit meer ZIGGO, Wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. Brief correspondentie is al HEEL ongebruikelijk. En maar graaien in de consumenten vijver. Nou zijn ze toevallig bij Online ook hetzelfde en Greenchoice ook en NEM ook en ING nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsofeinde Quote
Reactie door carola.83 op 26-07-2012 19:27
.....contract nummers niet afgeven.... Is te vinden bij 'mijn ziggo'. .......opzeg menu eeuwig in de wacht...... Met dit weer? Kan ik mij niet voorstellen. Bovendien zijn mijn ervaringen geheel anders.
Reactie door melomaan op 26-07-2012 21:14
In de 5 1/2 jaar dat ik van de diensten van Ziggo gebruik maak, heb ik 3x een probleem gehad. 1x was het te druk, zodat ik later terug moest bellen (kan gebeuren), maar alle 3 de keren hebben zij mijn probleem verholpen. Eerder had ik KPN, waar ik een hoop meer problemen heb gehad met de klantenservice.
Reactie door festinger op 27-07-2012 02:09
Ben het helemaal eens met de vragensteller. Neem je inferieure diensten af dan helpt Ziggo niet of erg moeilijk tegen betaling. En Ziggo is eigenlijk niet meer .Een investeringsmaatschappij van geldmakers heeft het overgenomen. En iedereen moet gestuurd dagelijks naar meer digitaal en meer Ziggo. Dat er dan klanten zijn die moeilijk doen daarvoor hebben een sluitend systeem van callcentra bedacht. Net als met de incassotak uitbesteedt aan anderen. En dat werkt 99% van de klagende consumenten haken af hun gelijk te halen. En de politiek van links tot rechts kan niets doen. Rechts zegt hoppa dat is marktwerking en links zegt banen levert. En de 3e macht is de rechter. Daar is de wet geldig en daar krijg je altijd bescherming als consument en tegen Ziggo en cs vooral altijd gelijk tot dusver. Echter dat kost tijd en voorfinanciering en alle diensten op zwart en dat weet Ziggo ook,dus haakt men af. En iedere partij wast zijn handen schoon.
Reactie door ooparry op 27-07-2012 10:39
Zo zie je maar weer, ieder heeft z'n eigen ervaring. Bedek wel: Het is overal wat!!!
Reactie door jorisw op 27-07-2012 15:12
Quote: ooparry schreef op vrijdag 27 jul 2012, 10:39: Zo zie je maar weer, ieder heeft z'n eigen ervaring. Bedek wel: Het is overal wat!!!einde Quote Dit zijn gewoon gevalletjes "hoge bomen". Als je geen klanten hebt, heb je ook geen ontevreden klanten. Als je miljoenen klanten en hebt een heel klein deel daarvan heeft een slechte ervaring dan lijkt het meteen heel erg. Terwijl het overgrote deel van de klanten gewoon geen problemen heeft.
Reactie door siempanchee op 10-10-2012 01:23
Quote: moeder56 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 16:27: Quote: noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46: we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.einde Quote Zoals gezegd: 1200 bellen optie 3 optie 4 dan heb je direct de klantenservice. Kan soms even duren , maar dat moet je maar over hebben voor een gratis nummer. Soms ligt de slechte service aan de houding van de klant. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen.einde Quote
Reactie door chamelvl op 15-09-2014 16:33
Beste, Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!
Reactie door valerius-2 op 15-09-2014 17:10
Quote: chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33: Beste, Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!einde Quote
Reactie door valerius-2 op 15-09-2014 17:12
Quote: chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33: Beste, Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!einde Quote Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?
Reactie door chamelvl op 15-09-2014 18:02
Quote: valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12: Quote: chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33: Beste, Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!einde Quote Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?einde Quote
Reactie door chamelvl op 15-09-2014 18:04
Quote: valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12: Quote: chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33: Beste, Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!einde Quote Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?einde Quote ik heb inmiddels contact met ziggo gehad die heeft met mij door de computer gelopen om bepaalde instellingen te wijzigen waar onder het kanaal waar ik met wifi op zit(stond eerst op auto), internet doet het nu weer zonder problemen maar ben zeer benieuwt voor hoelang
Reactie door 1953 op 15-09-2014 18:11
Kan dit ook beamen de slechte service - het hoofd in het zand steken. Via Mijn Ziggo divers bestellingen gedaan, wordt alleen niet uitgevoerd - er loopt nog een order! Kan ook niet via Mijn Ziggo zien of iets wel of niet is geactiveerd. Digitale televisie standaard volgens Mijn Ziggo, in werkelijkheid 'extra' actief. Telefonie volop bellen volgens Mijn Ziggo nog te bestellen, op de achtergrond werd het wel of niet geactiveerd - De één van de klantenservice zei is geactiveerd, de sprak het tegendeel weer. Alles-in-1-basis (30/3 Mbps): kan blijven bestellen alles-in-1-plus (90/9 Mbps, alleen het gaat bij Ziggo nog niet kunnen worden uitgevoerd. Twee weken terug zou de klantenservice mij een brief toesturen met afspraken, wacht er nog steeds op - Een kinderhand is blijkbaar bij ZIGGO gauw gevuld en zoete broodjes bakken met (loze) beloftes. "Wat vervelend dat u ... wil wel kijken wat ik voor u betekenen". Zucht!
Reactie door gerboe op 16-09-2014 10:49
Ziggo kwam dus bij chamelvl langs om de instellingen van diens computer te bekijken en te veranderen. Een probleem wat dus volledig bij de klant lag en niet bij Ziggo. Dat is topservice!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!