Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo levert niet !

Geplaatst door: mgil op: 02-04-2012 16:24
Ik ben nu 6 jaar klant bij Ziggo; al meer dan 4,5 jaar levert zij niet de dienst waarvoor ik betaal. In totaal heb ik ALLEEN AAN INTERNET AL BIJNA EUR 2200,- betaald aan Ziggo voor een internetabonnement Z2 (snel internet). Helaas hebben zij niet geleverd zoals omschreven in het contract en weigeren zij met een realistische oplossing te komen. Probleem: - al meer dan 4,5 jaar kan ik niet thuiswerken wegens slecht internet. - maak ik extra reiskosten - kost het mij extra reistijd - heb ik meerdere dagen vrij moeten nemen voor de monteurs die het probleem niet konden oplossen - heb ik uren en uren aan de telefoon gezeten en kosten gemaakt - heb ik nooit iets goed kunnen downloaden vanwege het slechte internet - etc. - etc. Ze komen nu met EUR 200,- schadevergoeding (kan pas schadeclaim indienen nadat het probleem verholpen is en hier heeft Ziggo ja, ja, 4,5 JAAR voor nodig). Nu ga ik uiteraard een advocaat erop zetten....wie heeft soortgelijke ervarignen ? Ik wil jullie adviseren om ook direct een dossier aan te leggen, want zij noteren de meldingen niet goed in hun systeem. Graag zie ik de reacties tegemoet
Reactie door valerius-2 op 02-04-2012 17:17
U had wat harder aan de bel moeten trekken met b.v in het begin van alle ellende een aangetekend schrijven moeten sturen. Zodat u een bewijs heeft waar u op terug kan vallen en niet zo afwachtend handelen.
Reactie door beginlink op 05-04-2012 14:49
Ziggo is een bedrijf wat je achter de broek moet zitten vier en half jaar geduld hebben siert u maar, en zeker Ziggo, moet je dit geduld niet gunnen. U had harder aan de bel moeten trekken, desnoods door naar Ziggo te gaan en stampij te maken door iemand over de balie te trekken. U zal daar niet de eerste zijn met dit voornemen en waar blijkt dat dit de enige taal is die Ziggo begrijpt. je kan ook nog eens hier kijken als je nog geen advocaat in de arm heb genomen http://www.nationaleklachtenbank.nl/Ziggo/klachtenformulier_ziggo.asp
Reactie door ehzdhz op 05-04-2012 18:36
Je blijft toch niet 4.5 jaar tobben? Neem dan Adsl......
Reactie door festinger op 07-04-2012 02:54
Weet je wat het probleem is met Ziggo. Als het werkt is het goed,maar is er een probleem dan moet en zul je eerst moeten betalen en naar onzin moeten luisteren ook nog betaald. En lost het niet op en groeit de frustratie van telkens betaald bellen tot een hoogtepunt van zinloosheid storneer vooral je betaling niet als trouwe klant. Want dan gaat alles op 0 . Alles in 1 gaat op zwart en de deurwaarder komt langs. En dat je na 2 jaar met rechtshulp uiteindelijk gelijk en vergoedt wordt is winst voor Ziggo. Want niemand wil 2 jaar wachten en betaald dus maar. Voor de order hier. Elke concurrent van Ziggo speelt hetzelfde spel. Maar de investeerdersgroep van Ziggo willen nu een beursgang. Ze verdienen ellenlange opsluiting.
Reactie door ziggowebteam op 10-04-2012 15:40
Hallo mgil, Bedankt voor je bericht. Graag wil ik je helpen om te kijken of we de problemen na 4 1/2 jaar kunnen oplossen. Zou je je klantgegeven naar het volgende mail adres willen sturen. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. ziggowebteam@ziggo.nl Onder vermelding van: Webcare || Ziggo levert niet ! || Met vriendelijk groet, Ziggo webteam Alex
Reactie door sig442 op 16-04-2012 18:19
Ziggo leverd wel degelijk, rekeningen waar ze totaal geen enkele recht op hebben. ik ben eind 2007 over gestapt naar XS4ALL maar tot op heden krijg ik nog steeds rekeningen van ZIggo! Ik ben overgestapt om verdere problemen met Ziggo te voorkomen, ik heb zelden internet gekregen van Ziggo. Ook mijn TV verbinding was zelden aanwezig. Contact zoeken met Ziggo word beantwoord met bedrijgingen, gesnauw en andere onzin! Ik stuur op heden alle post ongeopend retour afzender, ik WEIGER te betalen voor iets dat zeer onterecht is! Als iemand zou moeten betalen dan is het Ziggo wel voor contractbreuk!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!