Ziggo laat betalen voor zijn eigen falen!!!
Geplaatst door: gerardc op: 12-03-2015 19:25
Na de fusie is met UPC is mijn beeldkwaliteit slechter geworden. De oplossingen die Ziggo biedt komen allemaal ten koste van mij als gebruiker.
Ondertussen worden de prijzen wel verhoogd.
Ik moet als Ziggo-gebruiker voor Ziggo's falen...
Op falen rijmt balen en dat doe ik.
Welke rechten heb ik???
Reactie door 1953 op 12-03-2015 20:38
Symboolwaarde bij ZIGGO, tot de harmonisatie met UPC-netwerk, SR 6875;
Symboolwaarde bij ZIGGO, na de harmonisatie met het UPC-netwerk, SR 6900.
Zelf heb ik de symboolwaarde, HUMAX IHDR-5200C, op SR Automatisch staan.
ARDHD (54) en ZDFHD (55) is niet 1080i, het is 720p!
Reactie door 1953 op 12-03-2015 20:45
Zou zeker uw symboolwaarde wijzigen en opnieuw uw zenders herinstalleren.
Symboolwaarde kan het best op 'automatisch' worden gezet.
Het is een kwestie de instellingen goed instellen. Waarom heb ik na de harmonisatie geen problemen ondervonden? Eenvoudig de instelling van de symboolwaarde op 'automatisch' te hebben staan.
Op het punt van de instelling symboolwaarde (SR) kon ZIGGO wel wat duidelijker in zijn: SR6900!
Waarschijnlijk staat u, en dat van velen anderen, de SR6875 nog ingesteld, vandaar het probleem met het beeld.
Reactie door valerius-2 op 13-03-2015 00:11
Als u geen goede kabels heeft gebruikt omdat u deze te duur vind moet Ziggo daar dan voor opbrengen?
Reactie door 1953 op 13-03-2015 02:15
Quote: valerius-2 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 00:11: Als u geen goede kabels heeft gebruikt omdat u deze te duur vind moet Ziggo daar dan voor opbrengen?einde Quote
Kwestie van de instellingen goed instellen, zoals eerder genoemd in mijn bijdragen in dezen.
Misschien heeft ts nu het schaamrood op de kaken?
Reactie door diumenge op 13-03-2015 06:39
Quote: 1953 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 02:15:
Kwestie van de instellingen goed instellen, zoals eerder genoemd in mijn bijdragen in dezen.
Misschien heeft ts nu het schaamrood op de kaken? einde Quote Naar aanleiding van een onzinnige opmerking van jou? Lijkt me sterk.
Reactie door reflecs op 13-03-2015 12:43
Off topic
U weet de opmerkingen van @1953 vast wel op, kuch, waarde te schatten.
On topic
Het had Ziggo gesierd om gewoon standaard aan alle klanten, die voorheen geen probleem hadden met de zenderontvangst en nu wel, gratis een nieuwe kabel toe te sturen.
Reactie door edrick3 op 13-03-2015 13:07
.....Welke rechten heb ik???
Je kan straks overstappen naar een andere provider.
Maar een nieuwe kabel doet wellicht wonderen.
Stuur de rekening daarvan eens in naar Ziggo. ;-)
Reactie door diumenge op 13-03-2015 14:50
Je kan gewoon een gratis kabel opvragen bij Ziggo, dus zelf kopen en de rekening naar Ziggo sturen is zinloos.
Reactie door joentje1978 op 13-03-2015 15:46
De 1-gatsdoos waar de groene kabel op binnenkomt is het abonnee overname punt.
Alles wat daarna komt is de klant zijn/haar verantwoordelijkheid.
Je kunt van een kabelmaatschappij niet verwachten dat ze ook nog eens jouw complete kabelinstallatie gaan betalen, dat is iets wat je zelf moet regelen.
Als je problemen met digitale-TV hebt, Ziggo belt en vraagt of ze je een COAX-kabel toe willen sturen dan doen ze dat kosteloos.
Reactie door edrick3 op 13-03-2015 16:26
Quote: diumenge schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 14:50: Je kan gewoon een gratis kabel opvragen bij Ziggo, dus zelf kopen en de rekening naar Ziggo sturen is zinloos.einde Quote
Da's dan helemaal mooi.
Probleem opgelost, zou ik denken.
Reactie door pieterwolters op 13-03-2015 22:56
Quote: joentje1978 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 15:46:
Als je problemen met digitale-TV hebt, Ziggo belt en vraagt of ze je een COAX-kabel toe willen sturen dan doen ze dat kosteloos.einde Quote
Zeg dat nou niet. Alle bedrijven moeten toch evil zijn, dat weet je toch?
Reactie door marnix1 op 15-03-2015 10:25
Wel jammer dat de mij aangeboden kabel maar 5 meter was...
Toch netjes van ze.
Reactie door 1953 op 16-03-2015 03:17
Quote: joentje1978 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 15:46: De 1-gatsdoos waar de groene kabel op binnenkomt is het abonnee overname punt.
Alles wat daarna komt is de klant zijn/haar verantwoordelijkheid.
Je kunt van een kabelmaatschappij niet verwachten dat ze ook nog eens jouw complete kabelinstallatie gaan betalen, dat is iets wat je zelf moet regelen.
Als je problemen met digitale-TV hebt, Ziggo belt en vraagt of ze je een COAX-kabel toe willen sturen dan doen ze dat kosteloos.einde Quote
Genoeg van in huis gekregen per post, voor a.s. Koningsdag beschikbaar à € 1,00 !!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!