Ziggo KlantenService of Klantenafweer
Geplaatst door: roelofensing op: 22-09-2011 07:55
Ik heb op 10 september bliksem inslag gehad, sinds die tijd heb ik al geen TV. De TV was ook kapot dus maar tijdelijk een ander neergezet en Ziggo gebeld dat ik een slecht signaal heb zowel analoog als digitaal. Volgens de klantenafweer van Ziggo kan er geen monteur komen tot 29 september, belachelijk, de hele wijk heeft problemen met alle aansluitingen en dan is het niet mogelijk om eerder te komen. Trouwens bij Tele2, KPN etc. is het net zo een puinhoop. Dus ik zit minstens 19 dagen zonder digitale TV...
Reactie door birdies op 22-09-2011 08:10
Zelf al met nieuwe coaxkabel en stekkers geprobeerd het probleem op te lossen? Nieuwe AOP stekkerdoos?
Reactie door roelofensing op 26-09-2011 19:16
BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...
Reactie door stacey op 26-09-2011 19:34
Quote: roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16: . Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven... einde Quote
Blikseminslag lijkt me de veroorzaker als tv ook naar z`n grootje was.....
Had Ziggo die blikseminslag veroorzaakt dan ?
Zelf je `verbliksemde` kabeltje vervangen eerst eens proberen wellicht ?
En nee, noch Birdies noch ik werken voor Ziggo.........
Reactie door birdies op 26-09-2011 19:42
Quote: roelofensing schreef op maandag 26 sep 2011, 19:16: BIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven... einde Quote
Wat dacht je er van een beetje verder te kijken dan je neus lang is??? Succes met wachten op Ziggo. Die je overigens de rekening presenteert als het probleem binnenshuis ligt.
Reactie door bytheway op 27-09-2011 18:47
Drie weken!! Gaat het zo slecht met ZIGGO dat een monteur pas na (3) weken kan komen?
Geen problemen met ZIGGO gelukkig.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!