Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo Klachtenmanagement

Geplaatst door: pepie 46 op: 13-05-2010 11:47
Ik heb een klacht bij Ziggo ingediend over de tuintegels, die zij slordig, scheef , ongelijk en onvakkundig terug hebben gelegd. De vorige leverancier Essent, had een nieuwe TV kabel onder de grond aangebracht Daarop werd ik na 3 weken later door een medewerker van Ziggo van afdeling Klachtenmanagement……terug gebeld. Ikke blij, want ik dacht dat is pas service! Meneer vroeg mij om foto`s te nemen en een offerte te laten maken, en gaf mij mondeling het adres door. Keurig toch? Maar wat ik ook probeerde, adres was niet correct. Dus hup weer naar de klachten afdeling een bericht. Na 3 keer een bericht gestuurd te hebben nog steeds, met excuses verkeerde adressen doorgekregen. Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over een E-mail adres. Het correcte adres is klachtmagement.noord@office.ziggo.nl . Het juiste email adres moet zijn: klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl Excuses voor de onjuiste vermelding. Wij gaan er vanuit u hiermee geïnformeerd te hebben. Dus hoppa weer een klacht ingediend.: Ik heb nog steeds niet het JUISTE E-mail adres van u gekregen: klachtenmanagement.noord@office.ziggo.nl klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl klachtmagement.noord@office.ziggo.nl Deze 3 adressen heb ik van Ziggo doorgekregen maar geen adres is juist. Laatste antwoord van Ziggo: Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden be-stemd. Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd. Ja goede morgen! Volgens mij ben ik aardig voorgelogen met deze verkeerde adressen. Vertrouwen? Leugens kun te toch niet vertrouwen? Als ik vroeger een leugentje om bestwil deed, kreeg ik een hengst voor, nee tegen mijn kop. Ziggo staat voor: Zeker In Gedoe Geen Oplossing
Reactie door tdehond op 13-05-2010 11:54
U kunt overwegen om een aangetekende brief te sturen met digitale foto's en offerte, vermeerderd met kosten aangetekende brief aan hoofdkantoor Ziggo t.a.v. Klachtenmanagement.
Reactie door pepie 46 op 13-05-2010 19:54
Dank tdehond, Dat lijkt mij zeker een juiste mogelijkheid die ik ga toepassen als er echt geen andere optie meer is. Ik heb ze vandaag eerst weer eens met 3 berichten bestookt, kijken wat er nu gaat gebeuren. Ga er nog wel een even mee door als ze niet reageren. Ik denk eigenlijk dat ze het heeeeeeeeeeeeeeel erg druk hebben. Maar behandeld worden als oud vuil om mij telkens verkeerd in te lichten, pik ik zeker niet.
Reactie door pepie 46 op 13-05-2010 21:50
Dag read, Ik kan kort zijn: waardeloze info. NEE HOOR GRAPJE!!!! Toppie joh! Ik ga meteen die adressen uitproberen. En ook vermelden van die consumtensites. En Bedankt groetjes Peter
Reactie door read op 13-05-2010 20:11
pepie46 Probeer het probleem eens op te lossen langs deze weg: Voor meer informatie over Ziggo kunt u contact opnemen met de woordvoerder: [edit - redactie: : op [edit - privé - redactie: [edit - redactie: probeer ook eens de directeur himself: [edit - redactie: .....en vergeet niet te vermelden dat je al gepost hebt op enkele consumentensites. Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door pepie 46 op 19-05-2010 11:38
Hoi read, Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie. ( waarom verwijderd de redactie die adressen?) De redactie van Kassa kan beter van die Ziggo weer eens een hot item maken. Niemand reageert er op. Ik heb weer van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Van het eerste adres kreeg ik gelijk al een bericht dat bericht niet aan gekomen is. En de tweede reageert niet. Dus de laatste optie genomen en een brief gepost. Dus nu maar weer afwachten! Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld. Onderstaande bericht kreeg ik na 4 keer een verkeerd adres gekregen te hebben van Ziggo Klantenservice. Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden bestemd. Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd. Lekker stel daar!
Reactie door tdehond op 19-05-2010 12:21
Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie. ( waarom verwijderd de redactie die adressen?) Internetredactie verwijdert die adressen als naar hun mening de spelregels wordt overtreden. Hopelijk is uw brief aangetekend verstuurd. Niet aangetekende brieven lijken nogal eens "niet aan te komen" bij bedrijven. :(
Reactie door pepie 46 op 19-05-2010 12:45
Nee ik heb hem eerst zo verzonden. Dus FF afwachten. Dan is dat weer een extra actiepunt voor Kassa gr.Peter
Reactie door tdehond op 19-05-2010 13:59
Als u niet binnen uiterlijk 30 dagen reactie heeft gehad, dan mag u aannemen dat ook uw brief verloren is gegaan. :( U kunt dan overwegen alsnog een aangetekende brief te verzenden. :)
Reactie door pepie 46 op 19-05-2010 15:47
Die heb ik al klaar liggen want ik ga ervan uit dat het niets wordt. Eind volgende week gaat deze dus op de bus, want ik ga tot half sept. naar het buitenland. En dan zien we wel weer. Drama zal nog wel niet afgelopen zijn. Geeft niet, want ook met een Renault garage en de Bovag heb ik nog het een en ander te regelen. Dus wordt vervolgd. Gr.Peter
Reactie door pepie 46 op 31-05-2010 10:08
Dag tdehond, Brief hadden zij ontvangen. Ik heb een mail gekregen dat er spoedig contact met mij opgenomen wordt. Dat is gebeurd per tel.Maar ik was niet thuis, en in de voismail is alleen maar ingesproken dat ze wederom contact met mij zouden opnemen. Dus heb ik ook maar mijn Mob nr.gegeven.Moet nu nog steeds gebeld worden. Het begin is er. GR.Peter
Reactie door ziggo_alex op 17-06-2010 09:16
Geachte pepie 46, Wij hopen dat u inmiddels een telefoontje gehad heeft van onze klachtenmanagement. Mocht dit nog niet het geval zijn zou u dan ons een mail willen sturen met uw klantgegevens (postcode, huisnummer en 06 nummer). Dan zullen wij aan deze kant kijken wat we voor u kunnen betekenen. U kunt uw reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl Onze excuses voor alle ongemakken. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex
Reactie door jscholtes op 17-06-2010 21:59
Quote: ziggo_alex schreef op donderdag 17 jun 2010, 09:16: Geachte pepie 46, Wij hopen dat u inmiddels een telefoontje gehad heeft van onze klachtenmanagement. Mocht dit nog niet het geval zijn zou u dan ons een mail willen sturen met uw klantgegevens (postcode, huisnummer en 06 nummer). Dan zullen wij aan deze kant kijken wat we voor u kunnen betekenen. U kunt uw reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl Onze excuses voor alle ongemakken. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alexeinde Quote @Ziggo webteam Alex; uw reactietermijn vind ik buiten proportioneel. Meer dan 14 dagen. Heeft u het zo druk? Ik heb betere ervaringen en hoop dat u kunt aangeven waarom deze termijn zo lang is???
Reactie door pepie 46 op 25-09-2010 02:14
Op 10-juni 2010 een brief ontvangen van [edit: Directeur Klantensevice. ( helaas ik was tot eind sept. Op vakantie Citaat uit de brief: “hebben geprobeerd telefonisch in contact te komen…helaas mislukt” Ja logisch dat het mislukt als je de tel maar 4 keer laat over gaan en geen nummer of naam achter laat. Je kan niet snel genoeg zijn om de tel. op te nemen. IUk moest mijn klacht en gegevens naar ja hoor daar is ie weer: klachtenmanagement-noord@office.ziggo.nl sturen. Mail naar, Geachte [edit: , Zoals ik al eerder in mails heb verteld dat ik 4 maanden naar het buitenland ga, en was daardoor niet te bereiken ben. Gisteren thuis gekomen en inmiddels heb ik gisteravond, een brief van de Directeur Klantenservice, ontvangen en gelezen, en ook al een mail geprobeerd te versturen naar het bekende niet te bereiken adres: Adres gekregen : klachtenmanagement-noord@office.ziggo.nl Daarna heb ik een boos bericht wederom naar de Klantenservice gestuurd met weer mijn tel. nummer en mobiel nummer. Nu vanmorgen alle mails geopend en dit bericht van Ziggo met adres tegen gekomen op Vara Kassa. Vandaar maar weer dit E-mail adres ziggo-webcare@office.ziggo.nl in de hoop dat deze wel bestaat. Met vriendelijk groet [edit redactie: Nou mooi nog steeds niets van gehoord. Geen tel. geen mail. Wordt vervolgd.
Reactie door pepie 46 op 10-10-2010 23:29
Nou het is voor elkaar hoor. Ik werdt op 28 sep. gebeld door een zeer correcte vriendelijke medewerker van klachtenmanagement@...... die excuses aan alle kanten aanbood voor de hele gang van zaken. Oké zant erover,uh, nee eronder (tuinterras moest opgehoogd worden)het is opgelost en kon de rekening naar Ziggo, en nu komt het: naar hetzelfde klantenmanagement@…….opsturen. Ik heb er nu alle vertrouwen in, dat mijn mail met de rekening nu wel aan komt. gr.Peter
Reactie door ziggo_alex op 11-10-2010 13:52
@ pepie 46, We zijn blij dat onze klachten afdeling de zaak heeft opgepakt en het ziet er naar uit dat alles toch netjes wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex
Reactie door pepie 46 op 01-06-2011 14:27
De zaak is toch goed afgelopen. Ik heb ong. mei verleden jaar bericht gekregen van de bewuste klachten afdeling, en er werd meteen toegezegd dat de herstelwerkzaamheden door Ziggo vergoed zou worden. Dus al met al is het toch goed gekomen. Ik werd kort geleden nog even door de medewerker van de klachten afdeling van Ziggo gebeld of alles naar wens verlopen was? Ik vond dat wel netjes, en al met al ben ik dus zeer tevreden en blijf ik voorlopig toch maar bij Ziggo. Misschien wordt het nu iets gemakkelijke om een klacht bij Ziggo in te dienen, want dat Callcenter werkt niet goed, maar dat doen de meeste Callcentra niet. En betalen om een gegronde klacht in te dienen is wel van deze tijd, maar geen goede service. Ziggo werk daar nog even aan! m.vr.groet, Peter

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor