Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo kabel tv

Geplaatst door: sabinee op: 08-10-2012 22:03
kabel televisie aangevraagd, toen abonnementsgeld werd afgetrokken bleken er kosten bij te zitten waar ze me bij de telefonische bestelling niet over had ingelicht. factuur teruggeboekt en er zou een credit worden aangemaakt en de factuur zou opnieuw geincasserd worden. drie keer nagevraagd of dit zo goed komt dit komt helemaal goed werd er gezegd. vervolgens stage in het buitenland en ik kom terug wat denk je afgesloten incasso kosten en afsluitkosten die ik moet betalen omdat het dus helemaal niet schijnt te kloppen dat ze een factuur opnieuw inhouden tientallen keren de klantenservice gebeld, gemaild en naar de klantenbalie in groningen geweest waar ik kreeg te horen dat daar alleen maar hoog opgeleide mensen werken die niet zulke dingen vertellen, en ik maar eens communicatielessen moet gaan volgen want die had ik volgens deze mevrouw wel nodig ook vondt ze het nodig steeds met haar vingers in me gezicht te wijzen en me daarna te zeggen dat ik haar terrein mag verlaten. ik ben nog nooit in mijn leven zo behandelt.
Reactie door valerius-2 op 08-10-2012 22:44
U had beter kunnen wachten op de afhandeling zodat zij ,u het geld weer terug terug kunnen boeken. Door dat u het zelf gedaan heeft loopt het niet meer zo makkelijk en u zou dan zelf geen kosten gekregen hebben , vooral omdat u een tijd niet bereikbaar was. Mijn ervaring in het algemeen is das als men rustig afwacht komt alles van zelf op zijn pootjes terecht. En zo niet dan kan u altijd de zaak weer opnieuw aankaarten..
Reactie door jobiejoba op 09-10-2012 10:37
Mijn ervaring is een heel andere. Zou een gratis ontvanger krijgen maar kreeg een gepeperde rekening. Ze probeerde mij aan het lijntje te houden, alleen een aangetekende brief kon de zaak nog rechtzetten. Ben nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!