Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en het laatste nieuws. Bekijk actuele onderwerpen en uitzending gemist online!
Kassa

Ziggo, en dan maanden wachen........

Geplaatst door: pribo op: 18-11-2009 09:20
Ik word stront ziek van die hele Ziggo, in Juli een 2de telefoonlijn aangevraagd en tot nu toe nog steeds niets. Ondertussen zijn er al wel 23 telefoontjes aanbesteed. Op 7 November heb ik maar een alles in 1 pakket genomen bij Ziggo. Ik heb dit gedaan via internet en natuurlijk niet ontvangen via email. De maandag daarop maar telefonisch besteld want er was volgens de Ziggo mevrouw iets fout gegaan en daarom was de bestelling via internet misgegaan. An me reet, ik geloof er niets meer van. Goed, vandaag 18 november 2009 weer eens gebeld waar mijn alles in 1 pakket blijft. En jullie raden het al, er was weer intern iets misgegaan met mijn bestelling. Mijn idee over Ziggo, ze mogen failliet gaan.
Reactie door valerius op 18-11-2009 12:10
Ja dat is dus wel leuk gevonden om het failliet te wensen maar daar schiet u toch ook niet veel mee op. Want verdwijnen doen ze toch niet want dan komt er dus een ander die de zaak overneemt maar het zelfde personeel blijft. Dus ik zeg gewoon volhouden tot het bittere eind misschien word er iemand wakker. Alleen ik begrijp niet waarom het bij mij wel steeds in eenmaal lukt om wijzigingen te laten plaats vinden. Dus het kan wel goed gaan. Sterkte Valerius
Reactie door read op 18-11-2009 15:22
Dag pribo, Voor zover ik weet heeft Kassa of Radar (ik denk Radar) een verzamelaktie georganiseerd voor boze Ziggoklanten. Meldt dan daar de klacht(en) en zij sturen die door naar Ziggo, die heeft toegezegd dan al de klachten die via die weg binnen komen binnen 3 weken zullen worden opgelost (waar ik dus echt helemaal niks van geloof. want na het zittend kabinet in Den Haag is Ziggo met stip het grootste rampbedrijf van onze natie!!! Pedro.
Reactie door read op 18-11-2009 15:25
@ ......niks van geloof. want na het zittend..... moet zijn: ......niks van geloof, want na het zittend..... Waar blijft die edithknop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pedro.
Reactie door kia op 18-11-2009 20:48
Ik vraag mij wel eens af hoeveel potenciele klanten niet met ziggo in zee gaan, omdat ze niet waar kunnen maken wat ze beloven. Is dat dan toch een vorm van arogantie na de klant. Het schijnt namelijk moeilijk te zijn een kwalitief product ook werkelijk te leveren. Dus ZIGGO ik even niet!!!!
Reactie door nbw op 19-11-2009 02:23
Tja Ziggo. Kreeg net een mail van dit monster dat per 1 januari 39,95 41,50 p/m wordt vanwege de gestegen kosten. Dat is een prijsstijging van 3,8% .Alle statiestieken en alle economen kunnen deze kostenstijging niet verklaren uit economische gronden. Het ziggo-abonnement zou juist goedkoper moeten worden bij haast deflatie. De overheid en hun dure controle-organen doen niets. Ze krijgen een volledig onderbouwd rechtsgeldig ziggorapport. Ergo in de top is het goed juridich sluitend geregeld met een gezamelijke borrel. Echter strijd je als eenzame consument tegen Ziggo ben je bij voorbaat kansloos. Kan maar 1 advies geven. Stap over na een ander of schakel massaal rechtshulp in.
Reactie door david123 op 20-11-2009 18:52
Bijna een jaar heb ik er over gedaan om duidelijk te maken dat ik was verhuisd. 11 maanden lang ik heb ik dubbele rekeningen ontvangen, wat ik uiteraard steeds zelf terug liet storneren. Het is absoluut onbegrijpelijk, waarom er nog mensen zijn die een abonnement afsluiten bij deze tierelantijenclub!
Reactie door erik008 op 21-11-2009 15:08
Als je ziggo hebt en het werkt..niets veranderen. Zodra je iets wilt wijzigen of je krijgt een storing kom je in een neerwaartse spiraal terecht. Over de telefoon...koop een voip doos, en maak daarop je 2e lijn bij een van de vele providers. Opzeggen wegens wanprestatie van ziggo is ook een optie, maar ik garandeer je dat wordt een hele bult ellende.
Reactie door pribo op 23-11-2009 16:45
Vanmiddag ben ik maar naar Ziggo persoonlijk gegaan hier in Groningen. Hier werd mij verteld dat er al maanden lang een error zit binnen hun computer systeem en dat die pas in de loop van Januarie 2010 verholpen zou zijn...........wat moet je hier nu weer mee..... De dame achter het tafeltje vertelde me zelfs dat het voor mij niet eens mogelijk was om op te zeggen zo lang de error niet verholpen is, want ze kunnen niet in bestand of zoiets dergelijks komen. Volgens mij heeft Ziggo geen klanten nodig, maar een paar hele goede ICT`ers. Wat een ongelofelijke sh*t bende daar bij Ziggo. Word vervolgd.........................:(
Reactie door pribo op 23-11-2009 16:57
Vanmiddag ben ik maar naar Ziggo persoonlijk gegaan hier in Groningen. Hier werd mij verteld dat er al maanden lang een error zit binnen hun computer systeem en dat die pas in de loop van Januarie 2010 verholpen zou zijn...........wat moet je hier nu weer mee..... De dame achter het tafeltje vertelde me zelfs dat het voor mij niet eens mogelijk was om op te zeggen zo lang de error niet verholpen is, want ze kunnen niet in bestand of zoiets dergelijks komen. Volgens mij heeft Ziggo geen klanten nodig, maar een paar hele goede ICT`ers. Wat een ongelofelijke sh*t bende daar bij Ziggo. Word vervolgd.........................:(
Reactie door ziggosony op 26-11-2009 15:17
Beste , Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw klacht die u op het forum vermeld. Als u via het speciaal opgezette ‘mail adres’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Graag wil ik u verzoeken om erbij te vermelden dat u melding ook op het kassa forum staat vermeld plus het onderwerp hiervan. U kunt uw klacht of vraag naar het volgende mail adres sturen: ziggo-webcare@office.ziggo.nl Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam
Reactie door pribo op 26-11-2009 23:05
Quote: ziggosony schreef op donderdag 26 nov 2009, 15:17: Beste , Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw klacht die u op het forum vermeld. Als u via het speciaal opgezette ‘mail adres’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Graag wil ik u verzoeken om erbij te vermelden dat u melding ook op het kassa forum staat vermeld plus het onderwerp hiervan. U kunt uw klacht of vraag naar het volgende mail adres sturen: ziggo-webcare@office.ziggo.nl Met vriendelijke groet, Ziggo Webteameinde Quote Je lacht je kapot hier, zelfs op het Kassa forum reageert Ziggo. Ziggo heeft alle klachten van mij al ruim honderd maal aangehoord, zowel via telefoon als via email. Dus reageer op mijn email en laat Ziggo nu niet doen alsof koning klant is.
Reactie door ziggosony op 27-11-2009 09:37
Beste Pribo, Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw klacht die u op het forum vermeld. Als u ons uw gegevens door wilt sturen pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Wij kunnen niet door middel van een klacht omschrijving uw gegevens opvragen in onze systemen. Indien u nog geholpen wilt worden zie ik uw email met daarin uw klantgegevens graag tegemoet. U kunt uw klacht + gegevens naar het volgende mail adres sturen: ziggo-webcare@office.ziggo.nl Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam
Reactie door rhcbeckers op 29-11-2009 13:41
Ziggo, Vanmorgen me proberen te registreren voor mijn Ziggo. ik ben al vanaf eind vorig jaar lid bij Ziggo omdat dit de enige provider in het zuiden is die een alles in een pakket biedt, en ik in mijn woonplaats kan krijgen. ik dacht dat ik het mezelf een stuk makkelijker zou maken, dus niet!!! het begon al meteen na de aanmelding. Ik wilde graag gebruik maken van de actie waarbij ik 2 digitale decoders kon krijgen. was geen probleem werd mij verteld door de zeer vriendelijke telefoniste. Na vele telefoontjes heeft het uiteindelijk 4 maanden geduurt voordat ik beide decoders in huis had. Er bleek een probleem te zijn met de leverancier. In de tussentijd wilde ik mijn abonnement wijzigen want dit kon volgens de weer zo vriendelijke telefoniste o zo makkelijk, dus niet. Na wederom vele telefoontjes naar ziggo, waar de 5 minuten wachttijd in mijn ogen altijd 30 minuten zijn, Eindelijk weten te regelen dat het pakket zo was als ik het wilde. En nu weer vanmorgen. ik heb geprobeerd me bij mijn ziggo te registreren. Alle stappen doorlopen en bevestigings mail ontvangen. ik heb vervolgens proberen in te loggen maar helaas ik werd niet herkend. wederom gebeld met ziggo want op de site staat zeer duidelijk dat ze ook voor deze vragen op zondag te bereiken zijn, dus niet! Alleen een dame voor de verkoop was te bereiken. Voor de mensen die dit eventueel lezen mijn advies blijf weg bij deze bandieten. Zodra je bij hun binnen bent is er 0 service. Zoek een andere provider, al is deze 100euro per jaar duurder neem van mij aan dit geld is zeer goed besteed.
Reactie door read op 29-11-2009 14:52
Dag rhcbeckers, Of het bandieten zijn, kan ik natuurlijk niet beoordelen. Wel is het zo dat ze 3x in het programma van RADAR zijn geweest en daaruit bleek zonneklaar dat Ziggo bedrijfsmatig gezien een regelrechte ramp is voor de klanten (zeker wat betreft het oplossen van klantproblemen en de bereikbaarheid). Wat er aan problemen aan de ene kant wordt opgelost, komt er aan de andere kant vrolijk en dubbel bij. Dat schiet dus niet op. Wel moet gemeld worden, dat van de door RADAR aangemelde problemen, er ongeveer 80% binnen de beloofde 3 weken, keurig netje werden opgelost, maar zoals reeds verwoord: het blijft een druppel op de gloeiende plaat. Met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door martinh op 03-02-2011 17:46
Begin januari een 3-in-1 + contract afgesloten. internet had ik al via hen, mijn decoder voor digitale tv is kapot (mijn voornaamste reden om hiermee te starten) en de vriendelijke dame garandeerde me dat ik voor 24 januari alles binnen zou hebben, inclusief de decoder van 149 euro. De 17e januari deed mijn telefoon het niet meer en zo merkte ik dat mijn kpn contract was afgesloten, hoewel ik nog geen pakket binnen had gekregen. Wel een brief waarin stond vermeld dat de afsluiting pas zou plaatsvinden als de installatie compleet was. Bij de 3e keer bellen over meerdere dagen werd me eind januari gemeld dat er iets was mis gegaan bij de levering. Ik heb een kabel moeten kopen om mij telefoon te kunnen aansluiten op mijn oude modem. Ik zou het pakket afgelopen dinsdag uiterlijk ontvangen. Nu, donderdag, bel ik weer en zal er een nazending plaatsvinden omdat 'er iets is mis gegaan'. Een garantie wanneer het pakket zou worden geleverd kan men mij niet geven. De contracten lopen echter al meer dan een halve maand. Ik had nog zo getwijfeld of ik hiermee wel zou starten, omdat ik meerdere klachten hierover had gelezen op internet, maar toch 'de gok' genomen. Ik heb zelf een eigen bedrijf en lever producten, maar als ik zo met mijn klanten zou omgaan... Mijn advies: niet aan beginnen. Ziggo belooft veel, maar komt het niet na !
Reactie door pa0wgk op 03-02-2011 19:09
Mijn ervaring is dat er altijd iets MIS gaat bij Ziggo. Ik durf niet eens meer iets te veranderen zo als filmnet aanschaffen,gegarandeerd dat het hardstikke mis gaat. Dat heb ik al uit ervaring .Ik heb nog foto's hoe ik ooit indertijd aangesloten ben , met losse draadjes toen nog aan de coax van @home. Maar naar mijn mening is Ziggo het zelfde zootje.Ik ben niet voor niets lid van COAX. Doffe ellende gehad van het overstappen van het ene pakket naar het andere. En met de telefoon aansluiting in het begin precies het zelfde. Mijn zoon een paar huizen verder had het binnen de gestelde datum nu ik heb er om moeten bidden en smeken.(altijd zogenaamd storing, 2 huizen verder dus niet) Ik heb echt geen goed woord voor die maffiose Firma ,stil blijven zitten en niet verroeren dan gebeurt er hopelijk niets.En een andere kabel maatschappij hebben we hier niet. Groetjes Willem. (mijn jaren ervaring van @home en Ziggo)
Reactie door lammi op 03-02-2011 21:44
ik regel alles via mijn ziggo en dat gaat hartstikke goed. misschien een tip.
Reactie door rjw op 03-02-2011 21:48
Quote: lammi schreef op donderdag 3 feb 2011, 21:44: ik regel alles via mijn ziggo en dat gaat hartstikke goed. misschien een tip.einde Quote Het lijkt me sowieso dat het in bijna alle gevallen gewoon goed gaat. Zo niet dan hadden miljoenen mensen in Nederland geen tv, internet en telefoon.
Reactie door pa0wgk op 04-02-2011 12:37
@Lammi Op mijn Ziggo heb ik al zitten zoeken hoe ik een extra kaartje voor Digi kan krijgen(kopen) Moet dan naar een winkel van Ziggo en een heel pakket aanschaffen,met als het MIS gaat ik aan twee abo's hang ,dat zit er zo al in,als iets fout kan, gaat het hier altijd fout. En ja ik ben er zeker van dat niet iedereen die pech heeft ,maar goed ook. Net zo als al die mensen die een LOUWE tv hebben en het niet in digi kunnen opnemen,die hebben ook allemaal geen PECH. Groetjes Willem.
Reactie door erik008 op 04-02-2011 13:07
Willem, Je mag 3 kaarten hebben per aansluiting. Zover ik weet, hebben ze in de winkels en direct via Ziggo losse kaarten. Je moet dan de code op jouw kaart toevoegen aan je account. Het blijft een risico, als je wat bij Ziggo veranderd...dat klopt. 73 Erik
Reactie door pa0wgk op 04-02-2011 19:45
@erik008 Ok Erik ik zal het eens proberen, Tnx voor de info ,we hopen maar het beste er van. 73' cuagn. Willem.
Reactie door ziggosony op 05-02-2011 10:35
Quote: martinh schreef op donderdag 3 feb 2011, 17:46: Ik zou het pakket afgelopen dinsdag uiterlijk ontvangen. Nu, donderdag, bel ik weer en zal er een nazending plaatsvinden omdat 'er iets is mis gegaan'. Een garantie wanneer het pakket zou worden geleverd kan men mij niet geven. De contracten lopen echter al meer dan een halve maand. einde Quote Hallo Martinh, Ik begrijp hieruit dat het voor u nog niet helemaal helder is. Mocht u nog vragen hebben kunt u mij een email sturen [ ziggo-webcare@office.ziggo.nl : met u vraag erin en dan pak ik dit zo snel mogelijk op. Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam Sony
Reactie door ziggosony op 05-02-2011 10:43
Quote: pa0wgk schreef op vrijdag 4 feb 2011, 19:45: @erik008 Ok Erik ik zal het eens proberen, Tnx voor de info ,we hopen maar het beste er van. 73' cuagn. Willem.einde Quote Hallo Willem, Graag zou ik van u willen weten of het inmiddels is gelukt om een extra digitale smartcard aan te schaffen (indien u dit nog wou doen) Mochten u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. U kunt me een email sturen en dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen. [ ziggo-webcare@office.ziggo.nl : Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam Sony
Reactie door birdies op 05-02-2011 11:27
......Op mijn Ziggo heb ik al zitten zoeken hoe ik een extra kaartje voor Digi kan krijgen(kopen). Moet dan naar een winkel van Ziggo. Je hoeft helemaal niet naar een winkel van Ziggo. Loop even naar de MediaMarkt en je kan er een smartcard kopen. Of via een webshop. Via 'mijn ziggo' (of telefonisch) kun je de card dan registreren.
Reactie door ziggosony op 05-02-2011 11:52
Hallo, Een voorbeeld van een webshop: https://www.sluitallesaan.nl/ziggo.consumer/prod/1040772 En u kunt zodra u de kaart heeft kunt u hem activeren via een telefonische activatielijn en of Mijn Ziggo ( zoals birdies ook al heeft aangegeven) Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam Sony
Reactie door diumenge op 06-02-2011 00:56
Ik heb sinds mei 2010 Ziggo (combipakket) en moet zeggen dat alles prima werkt, het bestellen liep niet helemaal naar wens (via internet besteld, zelfs een bevestigingsmail ontvangen, maar bij Ziggo was niets bekend...), toen dat echter was opgelost heb ik geen echte problemen meer gehad. En bellen naar de helpdesk is met je Ziggo telefoonaansluiting gratis, dus ik ben een tevreden klant.
Reactie door pa0wgk op 06-02-2011 14:33
@ziggosony Gisteren een kaartje gekocht in de winkel. Heb het thuis via mijn ziggo aangemeld ,maar stranden bij de bevestiging om ziggo te machtigen ,dit heb ik al eens gedaan Ziggo was al gemachtigd ,en was dus bang dat ik hiermee weer een extra abo zou krijgen. Ik heb toen maar gebeld naar het gratis nummer ,en men verzekerde dat dit dus niet het geval zou zijn. Wel was men het eens dat extra machtigen verwarrend is. Groeten Willem.
Reactie door ziggosony op 06-02-2011 16:50
@pa0wgk, Kunt u mij even uw klantnummer of een postcode en huisnummer sturen? naar het volgende mailadres: ziggo-webcare@office.ziggo.nl Dan ga ik kijken of het allemaal goed is verwerkt. Groet, Sony
Reactie door pa0wgk op 07-02-2011 21:11
Nou ja? Ik heb meteen ziggosony beantwoord en wat denk je dat ik terug krijg? e-mail van ziggo....... ============================= Helaas is mijn collega ziek geworden. Wat moet er precies gebeuren dan pakken wij het verder op. Alvast bedankt, Ziggo webteam Alex ------------------------------- Die is gauw ziek geworden en afgevoerd neem ik aan. Hopelijk dat het niet ernstig is ,beterschap hr Sony helaas is Alex niet op de hoogte. Maar ik wacht wel af ,tot op heden nog niets aan de hand gelukkig. Maar ik denk zo dat Sony afgelost is door Alex,ja en zo gaat dat bij Ziggo. Groetjes Willem.
Reactie door birdies op 07-02-2011 22:28
...........Maar ik denk zo dat Sony afgelost is door Alex,ja en zo gaat dat bij Ziggo........ Dan denk je toch fout: Sony is een bekende webcare medewerker, zo ook Alex. Stuur je Alex toch even een link naar dit topic?
Reactie door erik008 op 08-02-2011 01:51
Dat is precies Ziggo....de ene weet niet wat de andere doet.
Reactie door pa0wgk op 08-02-2011 10:45
@Ziggosony (Keurig briefje gehad van (Ziggosony) Bij deze hartelijk dank . Ben blij dat het allemaal goed is afgehandeld. Groetjes Willem.
Reactie door ziggosony op 08-02-2011 10:49
Quote: pa0wgk schreef op maandag 7 feb 2011, 21:11: Hopelijk dat het niet ernstig is ,beterschap hr Sony einde Quote @pa0wgk, Als eerste dank voor u medeleven en het was gelukkig niet ernstig. Ik heb het voor u nagekeken en het aanmelden van een extra kaart op uw klantnummer is correct doorgevoerd in ons systeem. Groet, Ziggo Webteam Sony

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!