Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO Acquisitie FRAUDE

Geplaatst door: scouse op: 30-08-2009 02:06
Als goedmakertje voor onbeantwoorde emails en een hoop niet nagekomen afspraken beloofde Ziggo ons 2 maanden lang het Totaal pakket te geven, zonder verdere verplichtingen.Vervolgens krijgen wij een brief in de bus waarin ons abonnement gewijzigd is in een Totaal-pakket, waarbij we de 1e 2 maanden gratis krijgen. Mijn broer is heel duidelijk geweest aan de telefoon, en heeft nooit de intentie gehad, laat staan geuit, om te "upgraden" naar een ander pakket.Omdat door dit soort gedrag gewoon mijn haren overeind gaan staan en ik ronduit misselijk wordt, heb ik uit wanhoop bij de politie geinformeerd of ik hier aangifte van kon doen, of anderzins melding van kon maken? Helaas helaas dat kon niet.Er werd aangegeven dat hiervoor een rits slachtoffers nodig is, om juist aan te tonen dat er toch daadwerkelijk een patroon in zit.Graag reacties dus!
Reactie door onbekende gebruiker op 30-08-2009 10:41
kan je broer zelf niet praten.
volgens mij niet maar niemand kan vanaf hier zien wat ie zelf verteld heeft aan de telefoon, en gezien jij het komt vragen denk ik eerder dat je broer zelf de fout gemaakt heeft.
Beste Scouse,
Uit uw schrijven maak ik op dat u zonder uw medeweten aangemeld bent voor een alles-in-1 pakket. Natuurlijk is dit niet de bedoeling. Om deze onduidelijkheid verder uit te zoeken zullen wij in uw gegevens moeten kijken. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klacht en/of vraag doorgeeft, pakken wij uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!