ZIGGO & 3 HBO-zenders
Geplaatst door: godefrieda op: 16-01-2012 19:45
ZIGGO introduceeert met ingang van februari 2012 voor €15,00 per maand 3 (Amerikanse) HBO-zenders.
Gaat u een dergelijk abonnement aan op voorhand voor €15,00 per maand met ZIGGO?
Of vindt u het aanbod van de 3 HBO-zenders te mager dan wel niet interessant genoeg?
Wat vindt u van de prijs kwaliteitsverhouding?
Reactie door rjw op 16-01-2012 20:01
Op zich krijg je middels HBO toegang tot het beste wat in de VS wordt gemaakt. Als je van dat soort programma's houdt lijkt het mij niet te duur. Het alternatief is uiteraard gewoon wachten tot een NL omroep de programma's kopen, maar de echte liefhebbers hebben vaak geen zin om daar een jaar of langer op te wachten.
Reactie door diumenge op 16-01-2012 20:05
Lijkt me inderdaad voor de liefhebber een goede deal. Downloaden is echter nog goedkoper :-).
Reactie door valerius-2 op 16-01-2012 22:14
Voor mij met mijn opleiding is die toch niet te volgen als je bijna 82 bent ik zal er dus geen gebruik van maken.
Reactie door rjw op 17-01-2012 09:08
Quote: diumenge schreef op maandag 16 jan 2012, 20:05: Lijkt me inderdaad voor de liefhebber een goede deal. Downloaden is echter nog goedkoper :-).einde Quote
Maar dan niet gaan miepen als er op een gegeven moment geen content meer wordt gemaakt....
Reactie door tdehond op 17-01-2012 12:28
Nee, mij te duur.
Reactie door cococat op 17-01-2012 14:12
Ik vind het duur.
Bij mijn provider heb ik voor 15 euro p.m iets van 60 digitale zenders extra.
En ik vind meer dan de helft van HBO programnma's niet echt geweldig.
Reactie door cococat op 17-01-2012 14:20
Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?
Reactie door ooparry op 17-01-2012 17:09
Ik wacht nog rustig even af. Voorlopig nog te duur!!
Reactie door tdehond op 17-01-2012 18:03
Quote: cococat schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:20: Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?einde Quote
Nee. Mij te duur.
Reactie door cococat op 17-01-2012 22:53
Quote: tdehond schreef op dinsdag 17 jan 2012, 18:03: Quote: cococat schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:20: Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?einde Quote
Nee. Mij te duur. einde Quote
Ik bedoel maar als vergelijking.
Ik vind het ook te duur voor zenders die eigenlijk heel veel herhalen.
Reactie door godefrieda op 18-01-2012 02:31
„Een gratis voorproefje van drie topseries
Alle Ziggo klanten in het bezit van een digitale ontvanger krijgen de kans om gratis kennis te maken met drie HBO topseries. Op maandag 6 februari om 20.30 uur zie je de eerste aflevering van Luck. Op dinsdag 7 februari om 20.30 uur de eerste aflevering van Mildred Pierce en op woensdag 8 februari om 20.30 uur zie je de pilot-aflevering van de hitserie Game of Thrones. Kijk deze afleveringen ook gratis op kanaal 111!” Bron ZIGGO website.
HBO = Home Box Office
De officiële start is op donderdag 9 februari a.s.
Potentiële abonnees kunnen eerst, via kanaal 111, kijken naar en dan oordelen: wel of niet abonneren op de 3 HBO-zenders.
Reactie door festinger op 18-01-2012 02:43
Mijn 1e indruk is het moet niet gekker worden. Ziggo start hier haar eigen discussie. Ziggo staat gelijk aan verdorvenheid voor mij net als vermeende concurrenten. Want oo die markt is zo vrij je kunt als consument haast per dag overstappen zonder problemen. Het ingebouwde debielencallcentrum en keiharde dreigingen van deurwaarders helpen niet echt in deze vrije markt. Geld maken ten koste van is het credo. Immers je moet en zult betalen voor hulp bij deze gekte. Geef toe het schaft banen. De inhoud is zinloos en onbelangrijk.U kunt werken en heeft u een mening korten op de uitkering.
Ziggo lacht heel hartelijk op de nieuwjaarsreceptie het geld toe. En dat er veel slachtoffers zijn is jammer maar helaas. Daarom besteden we sommige bedrijfstakken uit.
Reactie door godefrieda op 18-01-2012 03:05
Quote: festinger schreef op woensdag 18 jan 2012, 02:43: Mijn 1e indruk is het moet niet gekker worden. Ziggo start hier haar eigen discussie. Ziggo staat gelijk aan verdorvenheid voor mij net als vermeende concurrenten. Want oo die markt is zo vrij je kunt als consument haast per dag overstappen zonder problemen. Het ingebouwde debielencallcentrum en keiharde dreigingen van deurwaarders helpen niet echt in deze vrije markt. Geld maken ten koste van is het credo. Immers je moet en zult betalen voor hulp bij deze gekte. Geef toe het schaft banen. De inhoud is zinloos en onbelangrijk.U kunt werken en heeft u een mening korten op de uitkering.
Ziggo lacht heel hartelijk op de nieuwjaarsreceptie het geld toe. En dat er veel slachtoffers zijn is jammer maar helaas. Daarom besteden we sommige bedrijfstakken uit. einde Quote
„ZIGGO start hier haar eigen discussie”; neen, zelf abonnee bij ZIGGO, die ook veel weet of heeft geweten van UPC & Tele2 abonnementperikelen.
U betoog lijkt mijns inziens, ik ben geen psycholoog noch psychiater, eerder op „ZIGGO-manisch-depressiviteit”!
Reactie door godefrieda op 18-01-2012 03:07
U betoog = Uw betoog uit mijn vorig bericht.
Reactie door gkvk op 19-01-2012 12:25
Voor de liefhebber prima maar voor de doorsnee film liefhebber lijkt mij Film1 een betere partij.
Voor ons is dit te duur voor drie zenders , zeker als je kijkt dat voor deze HBO zenders de regionalen moesten verdwijnen.
Reactie door wimmi20 op 19-01-2012 16:15
Godefrieda,
ik heb geen idee wat u met uw vraag bedoelt.
Wat zijn HBO zenders ?
Reactie door tdehond op 19-01-2012 16:26
Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.
Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.
Quote: godefrieda schreef op woensdag 18 jan 2012, 02:31: „Een gratis voorproefje van drie topseries
.
HBO = Home Box Office
De officiële start is op donderdag 9 februari a.s.
einde Quote
Reactie door rjw op 19-01-2012 16:35
Quote: tdehond schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:26: Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.
Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.
einde Quote
Wat een vreemde vergelijking. Als je je tv, pc en internetverbinding weg doet, kan je wel een paar keer het eigen risico van de zorgverzekering betalen....
Reactie door ankhor op 19-01-2012 18:50
Ik merk dat opsplitsen en dan behoorlijke bedragen vragen een Ziggo hobby is.
Het gebeurde met de porno, maar die zenders waren zo belabberd, ook toen ze gratis erbij waren, dat iimzeker niet extra ging betalen voor dei zenders. Maar ondertussen wel zenders inpikken die eerst bij het pakket of pakketten zaten.
En nu weer extra zenders, 3 voor 15 euro, een beetje prijzig als je het mij vraagt.
Maar goed ik ken de content niet van die zenders, en met die paar afleveringen
van die nieuwe series heb je dus ook geen totaal beeld. Dus ik denk dat er weinig animo zal zijn voor deze zenders, maar je weet het ooit natuurlijk. Ik vind die 30 euro die ik nu mag betalen al behoorlijk prijzig, en ik heb geen decoder voor filmson demand of een HDtv, dus ik betaal ook nog eens voor zaken waar ik totaal geen gebruiik van kan maken.
Reactie door johannes 59 op 19-01-2012 19:29
download via EZTV alle series die amerika uitzend gratis een dag later, mis je niks.
Reactie door alweer op 19-01-2012 20:09
HBO is totaal iets anders als Film 1. Een paar voorbeelden van HBO series: The Sopranos, Entourage, Six Feet Under, Rome en The Wire. Stuk voor stuk top naar mijn mening. En dan vergeet ik er nog een paar. Als je geen zin hebt om dvd boxen te kopen en wel bereid bent te betalen voor een zender zonder pulp vind ik dit een prima optie, en niet te duur. Voor mijzelf is het echter niks, ik wil graag zelf bepalen wanneer ik een aflevering bekijk. Ik koop de dvd's in de aanbieding.
Reactie door frits op 19-01-2012 21:48
Wil ze echt niet, en vooral deze zenders, ik zit noodgedwongen bij Ziggo (alleen met dig.tv) helaas heb ik hier geen andere mogelijkheid, anders was ik er allang weg.
Reactie door peedee op 20-01-2012 00:16
Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.
Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.
"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"
" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" .
Reactie door tdehond op 20-01-2012 11:37
Quote: rjw schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:35: Quote: tdehond schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:26: Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.
Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.
einde Quote
Wat een vreemde vergelijking. Als je je tv, pc en internetverbinding weg doet, kan je wel een paar keer het eigen risico van de zorgverzekering betalen....einde Quote
De tv, pc en internet verbinding waren er al voordat de eigen bijdrage van de zorgverzekering het huidige bedrag bereikte. Mijn motivatie zorgt ervoor dat ik niet inga op een nieuwe verleiding van een provider.
Eerst denken: wat kost het per jaar? Daar kan ik een variabele last mee aflossen.
Reactie door godefrieda op 21-01-2012 02:24
De drie HBO HD kanalen zijn al bij ZIGGO bekend:
- HBO HD 1 = kanaal 111;
- HBO HD 2 = kanaal 112; en
- HBO HD 3 = kanaal 113.
Als niet-abonnee op dit pakket volgt dan automatisch melding: „16-4 dit onderdeel maakt geen deel uit van uw abonnement”.
Reactie door godefrieda op 21-01-2012 02:30
Quote: peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.
Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.
"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"
" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" . einde Quote
„O ja joh!”
Reactie door diumenge op 21-01-2012 12:29
Quote: ankhor schreef op donderdag 19 jan 2012, 18:50: Ik merk dat opsplitsen en dan behoorlijke bedragen vragen een Ziggo hobby is.
Het gebeurde met de porno, maar die zenders waren zo belabberd, ook toen ze gratis erbij waren, dat iimzeker niet extra ging betalen voor dei zenders. Maar ondertussen wel zenders inpikken die eerst bij het pakket of pakketten zaten.
En nu weer extra zenders, 3 voor 15 euro, een beetje prijzig als je het mij vraagt.
Maar goed ik ken de content niet van die zenders, en met die paar afleveringen
van die nieuwe series heb je dus ook geen totaal beeld. Dus ik denk dat er weinig animo zal zijn voor deze zenders, maar je weet het ooit natuurlijk. Ik vind die 30 euro die ik nu mag betalen al behoorlijk prijzig, en ik heb geen decoder voor filmson demand of een HDtv, dus ik betaal ook nog eens voor zaken waar ik totaal geen gebruiik van kan maken.einde Quote Tja, het is nu eenmaal een commercieel bedrijf dat centjes wil verdienen. Ik heb gewoon het basispakket van ziggo (alles in een plus), ben ik tevreden mee. Heel veel van de zenders die ik krijg kijk ik sowieso al nooit naar. Maar wil je meer, wil je specifieke zenders, dan zal je daar voor moeten betalen. HBO is in Amerika ook geen standaard onderdeel van heb kabelpakket hoor.
Reactie door ooparry op 21-01-2012 19:31
godefrida moet niet zo overreageren. Slaat nergens op.
Reactie door godefrieda op 21-01-2012 21:09
Quote: ooparry schreef op zaterdag 21 jan 2012, 19:31: godefrida moet niet zo overreageren. Slaat nergens op.einde Quote
„O ja joh!” Ik ziet 't ze;f niet als overreageren hoor!
Reactie door godefrieda op 02-02-2012 19:39
Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.
Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.
Reactie door diumenge op 02-02-2012 22:28
Quote: godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.
Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.einde Quote Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(
Reactie door valerius-2 op 02-02-2012 23:30
Nu ik heb dus plus op gestopt en daar van in de plaats filmnet genomen ben u aan de derde maand bezig en het is nu al moeilijk om een film naar mijn zin te kijken. Maar voor 5 Euro in de maand is het wel 3 maanden te doen 14,95 vind ik toch ook wel een hoop geld voor het weinige wat je kan genieten.
Hoewel een film via internet bestelen ben je ook gauw 5 euro kwijt.
Reactie door jorisw op 03-02-2012 11:13
Quote: peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.
Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.
"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"
" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" . einde Quote
Dat Henk & Ingrid geen woord buiten de grens spreken is m.i. geen reden om zo'n zenderpakket niet aan te gaan bieden. De boel is in Nederland al zo gericht op de grootste gemene deler. Gelukkig dat Ziggo ook eens aan een specifiekere doelgroep denkt (de mensen die wel HAVO of hoger hebben afgemaakt; veel meer heb je niet nodig om Amerikaanse series te kunnen volgen).
Reactie door godefrieda op 03-02-2012 18:35
Quote: diumenge schreef op donderdag 2 feb 2012, 22:28: Quote: godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.
Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.einde Quote Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(einde Quote
Ik het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.
Reactie door godefrieda op 03-02-2012 18:37
Quote: diumenge schreef op donderdag 2 feb 2012, 22:28: Quote: godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.
Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.einde Quote Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(einde Quote
Ik [u: kan[/u: het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.
Reactie door diumenge op 03-02-2012 18:55
Quote: godefrieda schreef op vrijdag 3 feb 2012, 18:37: ... Ik [u: kan[/u: het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.einde Quote HBO zend toch heel veel series uit, dus loop je het risico dat je een serie gaat volgen, waarvan je het einde niet kan zien.
Reactie door yankert op 03-02-2012 20:40
Quote: peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling. einde Quote
Info Ziggo:
Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
- HBO On Demand (TV)**
- HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)
Reactie door abarth op 03-02-2012 21:19
Veel te duur.
Voor 15 euro in de maand kan ik veel betere dingen doen.
Dan dag en nacht voor de TV te zitten om alle 'top' series te bekijken.
Heb nu al meer kanalen dan ik kan kijken.
Reactie door peedee op 04-02-2012 21:18
Quote: yankert schreef op vrijdag 3 feb 2012, 20:40: Quote: peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling. einde Quote
Info Ziggo:
Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
- HBO On Demand (TV)**
- HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)
einde Quote
Ik zou zeggen: lees even dit.
Ziggo-klanten kunnen ook kijken naar een breed aanbod van eerstvertoonde, in het Nederlands ondertitelde bioscoopfilms van belangrijke Hollywood studio's.
-----------
Wat ik hier uit haal is: series geen subs, bioscoopfilms wel subs.
Een juridisch ingesteld persoon zou er zelfs op wijzen dat het niet om alle bioscoopfilms gaat, maar alleen die van belangrijke studio's. Ook zou je je nog kunnen afvragen wat 'eerstvertoonde' precies betekent.
Hoe dan ook vertrouw ik erop dat Ziggo de boel juridisch goed heeft dichtgetimmerd als een klant komt klagen dat films/seirs niet ondertiteld zijn.
dit
Reactie door kroonmeesteres op 05-02-2012 20:17
Ik zie die nieuwe HBO-zenders wel zitten. Kijk morgenavond wel eerst naar de proefuitzending om 20:30. De kat uit boom kijken!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!