Zie magazine van Ziggo
Geplaatst door: chris74 op: 12-08-2011 18:27
Al enige tijd krijgen wij de Zie magazine van Ziggo. \mijn mening: een onnodig papierverspillend blad met een bomzooi reclame erin, wat bij ons ongelezen bij de oude kranten gaat.
Ipv dat ze nou van de Zie magazine een soort van tv gidsje maken met nuttige informatie erin. Daar hebben de klanten wat meer aan.
Ik heb al op ziggo zelf gekeken of ik daar ergens een klacht ofzo kon invullen, maar dat kan alleen via contact formulier en dat gaat alleen over de abonnementen dus dat gaat ook niet.
Wie heeft er ook ervaring met Zie magazine en vind het ook de grootste onzin.
Reactie door tdehond op 12-08-2011 18:32
Ik krijg hem soms en blader hem door. Het lijkt mij overbodig reclame materiaal.
tv gidsje vind ik ook overbodig. Ik kijk in de krant wat er vanavond komt of ik kijk bij Guide op mijn afstandbediending van de digitale decoder tv.
Ik heb mijn tv gidsje opgezegd toen ik digitaal ging kijken.
Reactie door chris74 op 12-08-2011 19:02
Ja ik kijk ook op de guide bij ziggo, of gewoon kanaalzwemmen (zappen). Maar als je toch een blaadje erbij krijgt waarom dan suffe reclame die iedereen weggooid en geen tv gidsje ofzo. of helemaal weglaten.
Reactie door nbw op 13-08-2011 03:03
Dit magazine is enkel 1 goodnewsshow van Ziggo. En ik hoef ik ook niet meer te ontvangen echter daadwerkelijk opzeggen is best moeilijk bij Ziggo. Retour afzender werkt niet. Via internet opzeggen ook niet. Ga je klagen krijg je de uitbestede betaalde kanalen die van niets weten en vooral niets doen.Zal me niets verbazen dat ik ondanks al mijn pogingen ervanaf te komen het blijf ontvangen en dat volgend jaar de tarieven weer eens zullen stijgen met 0% inflatie en toch gestegen kosten.
Ik zou me doodschamen bij Ziggo te werken en zo een inkomen te moeten verdienen ten koste van en ter ere van de de vrije markteconomie. Dat laatste is er namelijk niet. In Polen betalen de mensen voor exact hetzelfde 10 euro per maand, maar wetten en regels verbieden mij via Polen exact hetzelfde te kunnen krijgen. Vrije marktwerking aan mn hoela. Eigen belang eerst.
Reactie door tdehond op 13-08-2011 08:10
@ nbw
Ik ben tot nu toe tevreden over de manier waarop ik door ziggo medewerkers geholpen wordt. Men is altijd beleefd en probeert waar ik mee zit op te lossen.
Reactie door chris74 op 13-08-2011 08:41
Ik heb ook geen problemen met ziggo zelf, heb tot nu toe vriendelijke mensen aan de telefoon gehad.
Het is alleen het nutteloze magazine waar het hier om draait. Niet om de klantenservice.
Reactie door richard83 op 13-08-2011 11:32
Zie Magazine van ZIGGO krijg je gratis hoor!
Reactie door sabsteef op 13-08-2011 19:16
ik vind het ook grote onzin.
las het laatst door. staat daar een grote foto in van een macbook (apple)
maar als je problemen hebt met internet en je geeft aan dat je een apple laptop hebt zeggen ze "Dit ondersteunen we niet"
#Richard
voor niets gaat de zon op! Als de het geld wat ze nu gebruiken voor het magazine
korting geven op het abonnement.
En voor de mensen die het wel lezen maar er een nieuws brief van.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!