Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zeer slecht georganiseerde reis naar Amerika met ATI via Holland International

Geplaatst door: willem_69 op: 02-12-2013 19:01
In mei dit jaar zijn we naar Noord Amerika geweest met Holland International. Het had eigenlijk de reis van ons leven moeten worden, maar het was 1 grote chaos. Waardeloze routebeschrijvingen, kamers die niet waren geboekt, verkeerde adressen, verkeerde telefoonnummers. Fouten maken is menselijk, maar dit is een standaard reis die al weet ik hoe vaak is gemaakt en die 4500 euro had gekost. Als goedmakertje kregen we 2 bonnen van 25 euro aangeboden. U snapt wel dat we nooit meer met deze ballentent gaan reizen. Groetjes Willem
Reactie door tijger1 op 02-12-2013 19:06
Hebt u ter plekke geklaagd? En bent u na terugkomst naar de geschillencommissie gestapt met uw klacht? Het is toch zinloos om hier zes maanden later een discussie over te starten.
Reactie door willem_69 op 02-12-2013 21:24
Hallo Hartelijk dank voor uw reactie. Om te beginnen hebben we een uitgebreide correspondentie gehad. Eerst via Holland International. Tussen vraag en antwoord zat minimaal 7 weken. Dus dat is meteen het antwoord op uw vraag waarom we na 6 maanden een discussie starten. Natuurlijk hebben we ook ter plekke geklaagd, maar we werden met een kluitje in het riet gestuurd. We zijn nog niet naar de geschillencommisie gestapt. Groetjes Willem
Reactie door tijger1 op 02-12-2013 22:00
Dan hoop ik dat u nog op tijd bent voor de geschillencommissie, want daar hebt u maar drie maanden voor na de reactie van de reisorganisatie. Klik hierhier
Reactie door willem_69 op 02-12-2013 22:42
Hallo tijger1 Bedankt voor uw reactie, we zullen eens kijken. Groetjes Willem
Reactie door esther001 op 15-05-2014 13:36
Beste Willem, Ik heb zo'n zelfde soort probleem gehad. Ik ben heel erg benieuwd wat u verder heeft gedaan of gekregen, wellicht kunnen we daar contact over hebben. Kunt u mij mailen zodat ik contact met u op kan nemen? Dat kan naar estherverzuilen@gmail.com, dus mijn voornaam gevolgd door mijn achternaam en dan gmail.com. Ik hoop van u te horen, Bedankt alvast, Esther Verzuilen
Reactie door aurora1 op 15-05-2014 16:03
Het is misschien handiger om het verloop hier te vermelden dan kunnen andere lezers met dergelijke ervaringen er mogelijk hun voordeel mee doen. Verder is het niet echt verstandig om mailadressen e.d. op een openbaar forum te plaatsen, daarmee kunt u misbruik ervan in de hand werken.
Reactie door willem_69 op 15-05-2014 20:17
Hallo allemaal Bedankt voor de reacties. De geschillencommissie is niets geworden. Ik ben wel blij dat ik dit bericht heb geplaatst, al is het om mijn grieven uit te spreken. @ Esther: wat hadden ze bij u "gepresteerd" als ik vragen mag? Groetjes Willem
Reactie door esther001 op 16-05-2014 10:25
Ik was ook zeer ontevreden over de organisatie van mijn reis. Ik wil graag mijn ervaring met u delen maar doet dat liever per mail (ben niet zo'n forum type). Ik hoop van je te horen, Groetjes Esther

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor