Zeer onvriendelijk en ondeskundig gedrag van de ING.
Geplaatst door: jodelie op: 16-05-2012 07:48
Zeer onvriendelijk en ondeskundig gedrag van de ING.
Het volgende handelt over een hemeltergende gang van zaken bij de ING BANK bij:
* De afdeling Klantenservice ING
* De alarmlijn ING
* De afdeling Fraude ING
De wapenfeiten:
Sinds 26-04-12 ben ik met de ING BANK in de weer over valse e-mail meldingen die ik krijg. Als ik deze naar de ING opstuur via hun e-mailadres opstuur, krijg ik een automatische reply van:
* ing@ing.nl en van:
* mbxnl9909@ing.nl
De ene medewerker v/d ING beweert dat mbxnl9909@ing.nl geen e-mailadres is v/d ING een derde wel.
Mijn grieven betreffende de ING BANK
A) Men houdt zich niet aan de gemaakte afspraken.
B) Veel van de medewerkers zijn zeer klantonvriendelijk! Ik werd afgesnauwd, een verbrak er zelfs de verbinding! Men kon me niet doorverbinden (?!?) met de afdeling fraude. Er was niemand aanwezig !?!
C) Men luistert zeer slecht.
D) Men onderbreekt mij steeds. Voordat ik een zin heb afgemaakt, trekt men al premature (voorbarige) conclusies. En zet dan een “bandje”op, geeft stereotiepe antwoorden.
E) Ik krijg pas na lang aandringen van mijn kant (e-mails, telefoontjes) een summier antwoord op mijn vragen. Ik weet vandaag, woensdag 16-05-12 nog steeds niet wat er gaande is.
Mvg. Jo Ruijters
Reactie door jorisw op 16-05-2012 08:30
Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven? Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet. Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.
Reactie door jodelie op 16-05-2012 08:38
Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:30: Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven? Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet. Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.einde Quote
Jorisw,
Bedankt voor jouw vriendelijke, inhoudelijke reactie!
Mvg. Jo
Reactie door jodelie op 16-05-2012 08:43
Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:30: Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven? quote:
Joris, hoor`s: "Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven?" , Jorisw?
Mvg. Jo
Reactie door tdehond op 16-05-2012 10:54
Misschien is het een idee om de phishing mail (?) te
melden bij ING d.m.v. doorsturen naar een u bekend e-mail adres. En vervolgens het als door u afgehandeld te beschouwen.
Reactie door freya op 16-05-2012 12:22
Hallo jodelie,
Waarom toch zoveel tijd/energie steken om de ING op de hoogte te stellen van die phishingmailtjes die je krijgt..... Bijna dagelijks zie ik dat soort mailtjes (ook van ABNAMRO en Rabobank en andere) in mijn spambox verschijnen. En met mij, miljoenen andere mensen..... De banken zijn zo langzamerhand echt wel op de hoogte van die mailtjes en ze kunnen er bitter weinig aan doen.....
Kortom, verspilde moeite van jou kant. Gooi die mailtjes weg en ga verder met je leven.....
m.vr.gr. Freya
Reactie door freya op 16-05-2012 12:27
En ik kan mij heel goed voorstellen dat ze daar bij de banken doodmoe worden van de vele mailtjes/telefoontjes die ze dagelijks krijgen van mensen die weer eens zo'n phishingmailtje hebben ontvangen en dit aan de bank willen melden.....
Freya
Reactie door tdehond op 16-05-2012 12:33
M.i. zou een vriendelijk: dank u voor de melding, maar wij kunnen weinig doen aan deze vorm van criminaliteit plezieriger zijn voor de klant als onvriendelijk gedrag naar de klant toe.
Quote: freya schreef op woensdag 16 mei 2012, 12:27:
En ik kan mij heel goed voorstellen dat ze daar bij de banken doodmoe worden van de vele mailtjes/telefoontjes die ze dagelijks krijgen van mensen die weer eens zo'n phishingmailtje hebben ontvangen en dit aan de bank willen melden.....
Freya
einde Quote
Reactie door freya op 16-05-2012 12:37
Quote: tdehond schreef op woensdag 16 mei 2012, 12:33: M.i. zou een vriendelijk: dank u voor de melding, maar wij kunnen weinig doen aan deze vorm van criminaliteit plezieriger zijn voor de klant als onvriendelijk gedrag naar de klant toe.
Quote: freya schreef op woensdag 16 mei 2012, 12:27:
En ik kan mij heel goed voorstellen dat ze daar bij de banken doodmoe worden van de vele mailtjes/telefoontjes die ze dagelijks krijgen van mensen die weer eens zo'n phishingmailtje hebben ontvangen en dit aan de bank willen melden.....
Freya
einde Quote einde Quote
Klopt, maar het blijven mensen.....
Freya
Reactie door jodelie op 16-05-2012 12:55
Ik krijg van: ing@ing.nl binnen een paar seconden een ontvangstbevestiging, als ik via hun site een valse e-mail, phising e-mail, melding doe.
Maar houdt je vast ook van: mbxnl9909@ing.nl
Het "punt" is dat de ene medewerker bij de ING beweert dat het e-mailadres niet van hun is en een ander van wel. En dat ik na tientallen e-mails en telefoontjes nog steeds geen eenduidige uitleg van de ING heb gekregen over het hoe, waarom etc.
Men laat mij gewoon in het ongewisse.
En het ligt niet aan mijn PC! Ik heb de beste virus/malware/spyware/firewall etc. geïnstalleerd en geüpdate. Nl. MSE (Microsoft Securety Essentials)
Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat mijn PC (toch) gehackt is. Weet iemand van jullie daar iets zinvols over te melden? Hoe traceer je hackers?
Overigens stuur maar eens de bewuste phising e-mail***, die als afzender heeft: klantenservices@ing.nl naar de ING via hun website!
*** WORD kopie van de tekst in de gewraakte, phising e-mail:
________________________________________________________________________
Beste gewaardeerde klant,
U hebt een nieuwe beveiligingsupdate van ING. Alstublieft
Log in op uw account om deze update te bevestigen
Update your online bankieren
ING Bank NV
Handelsregister Leeuwarden nr. 33031431
__________________________________________________________________________
Mvg. Jo
Reactie door dirck op 16-05-2012 13:44
Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 12:55: En het ligt niet aan mijn PC! Ik heb de beste virus/malware/spyware/firewall etc. geïnstalleerd en geüpdate. Nl. MSE (Microsoft Securety Essentials)einde Quote
Ik moest wel even lachen toen ik dit regeltje zag.
Maar goed, ik neem aan dat je deze mailtjes naar valse-email@ing.nl stuurt?
Ik heb nog nooit een Phishing emailtje gehad, dus daar kan ik niet over mee praten, maar als daar in zo'n mailtje klantenservices@ing.nl staat en je gaat daar met de muis opstaan, dan vermoed ik dat dan in de statusbalk niet klantenservices@ing.nl staat, maar een ander e-mailadres.
Verder ben ik het ook met de anderen eens, verwijder de volgende keer dat e-mailtje en ga gewoon verder met de dingen waar je mee bezig was, de banken krijgen dagelijks honderden telefoontjes, mailtjes en dergelijke binnen, dat ze niet iedereen persoonlijk een berichtje kunnen sturen met dank je wel.
Groet, Dirck
Reactie door jorisw op 16-05-2012 13:55
Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:38: Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:30: Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven? Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet. Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.einde Quote
Jorisw,
Bedankt voor jouw vriendelijke, inhoudelijke reactie!
Mvg. Joeinde Quote
Graag gedaan hoor. Maar ik vraag me toch echt serieus af wat je nu wilt bereiken met het iedere opnieuw aankaarten van dit issue. We weten ondertussen wat jij van ING vindt. Basta, zou ik zeggen.
Reactie door jodelie op 16-05-2012 14:32
Jorisw: Graag gedaan hoor. Maar ik vraag me toch echt serieus af wat je nu wilt bereiken met het iedere opnieuw aankaarten van dit issue. We weten ondertussen wat jij van ING vindt. Basta, zou ik zeggen.
Jo:
A) VARRA KASSA is er met name om problemen te signaleren die consumenten ondervinden bij aankopen van goederen hun ervaringen met dienstverlening. Dus, ik ben op de zeer goede weg bezig.
B) En deze forumdiscussie is er om na te gaan wat “men” ergens van vindt.
C) En je hoeft niet voor andere forumleden te reageren. Die zijn zelf mans/vrouws genoeg om zich zelf een oordeel te vormen en eventueel te reageren.
D) De bedoeling is dat je inhoudelijke reacties levert en niet de man/vrouw gaat spelen.
E) En als iemand geen zin heeft om mijn berichten te lezen dan staat haar/hem geheel vrij om dat niet te doen, toch? Autonoom bezig zijn noemt men dat.
Mvg. Jo
Reactie door melomaan op 16-05-2012 14:35
Wanneer u zo ontevreden bent over de dienstverlening van de ING, wat weerhoudt u er dan van om naar een andere bank over te stappen? Wellicht hebben die vriendelijker personeel op de klantenservice werken.
Reactie door jodelie op 16-05-2012 14:38
Quote: melomaan schreef op woensdag 16 mei 2012, 14:35: Wanneer u zo ontevreden bent over de dienstverlening van de ING, wat weerhoudt u er dan van om naar een andere bank over te stappen? Wellicht hebben die vriendelijker personeel op de klantenservice werken.einde Quote
Dat ga ik binnenkort beslist doen!
Jo
Reactie door ultraglide1998 op 16-05-2012 15:09
Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 14:38: Quote: melomaan schreef op woensdag 16 mei 2012, 14:35: Wanneer u zo ontevreden bent over de dienstverlening van de ING, wat weerhoudt u er dan van om naar een andere bank over te stappen? Wellicht hebben die vriendelijker personeel op de klantenservice werken.einde Quote
Dat ga ik binnenkort beslist doen!
Joeinde Quote I
Ik kan u de TriodosBank van harte aanbevelen.
Reactie door dirck op 16-05-2012 15:46
Quote: ultraglide1998 schreef op woensdag 16 mei 2012, 15:09: Ik kan u de TriodosBank van harte aanbevelen.einde Quote
Daar zijn ook Phishing mailtjes van in omloop.
[url=http://kassa.vara.nl/actueel/algemeen-artikel/nieuws/phishingmail-triodos-in-omloop/?vHash=c749c73j: kassa.vara.nl/actueel/algemeen-artikel/nieuws/phishingmail-triodos-in-omloop[/url:
[url=http://www.security.nl/artikel/37950/Triodos_phishing.html: security.nl/artikel/37950/Triodos phishing.html[/url:
[url=http://www.triodos.nl/nl/over-triodos-bank/nieuws/actueel/phishing-email/: triodos.nl/nl/over-triodos-bank/nieuws/actueel/Phishing e-mail in omloop[/url:
Reactie door valerius-2 op 16-05-2012 16:57
Phishing mailtjes Nog nooit 1 ontvangen, maar mails die ik ontvang en niet thuis kan brengen gaan gelijk de vuilnisbak in zonder te kijken wat er in staat. Komt er later weer 1 dan wordt de afzender naar ongewenste emails gezet. En die wordt zonder ze te bekijken leeg gemaakt.
Reactie door jodelie op 16-05-2012 18:20
ultraglide1998: Ik kan u de TriodosBank van harte aanbevelen.einde Quote
Jo: Bedankt ultraglide!
Eindelijk een reactie, die hout snijdt, die over de inhoud gaat. En niet die, van weinig verstand en gevoel getuigende, opmerkingen à la……
Overigens daar weet ik goed raad mee. Als deze “knakworsten” wisten wie hun opponent is dan ………vul zelf maar wat in!
Overigens had ik de ASN Bank in gedachten.
Wat een melomaan is? Nooit van gehoord, wel van een megalomaan, zie Wikipedia.
Mvg. Jo
Reactie door melomaan op 16-05-2012 23:25
wanneer je wilt weten wat een melomaan is, hoef je het enkel in Van Dale op te zoeken ;-)
Reactie door jodelie op 17-05-2012 10:31
DIRCK: Ik heb nog nooit een Phishing emailtje gehad, dus daar kan ik niet over mee praten, maar als daar in zo'n mailtje klantenservices@ing.nl staat en je gaat daar met de muis opstaan, dan vermoed ik dat dan in de statusbalk niet klantenservices@ing.nl staat, maar een ander e-mailadres.
Jo: De e-mailtjes van de ING heb ik gecontroleerd, die zijn echt van de ING. Het probleem was en blijft: Ik weet nog steeds niet of mbxnl9909@ing.nl van de ING is of van een fraudeur, hacker! Ik heb de ING (Klantenservice, Alarmlijn en Afd. Fraude) herhaalde malen verzocht me daarover uitsluitsel te verstrekken, telefonisch en via e-mails. Maar tot op heden, 17 mei 2012 heb ik daarover van de ING geen bericht ontvangen?!? Niet bepaald klantvriendelijk, toch?
DIRCK: Verder ben ik het ook met de anderen eens, verwijder de volgende keer dat e-mailtje en ga gewoon verder met de dingen waar je mee bezig was, de banken krijgen dagelijks honderden telefoontjes, mailtjes en dergelijke binnen, dat ze niet iedereen persoonlijk een berichtje kunnen sturen met dank je wel.
Jo: De ING vraagt aan de ontvangers van phising e-mail om deze naar de ING op te sturen. Dus dat doe ik in de regel. Ik ben zodoende mens/veiligheid vriendelijk bezig. Toch? En voor wie mijn eerste bericht goed heeft gelezen, er gebeurde de laatste tijd bijzondere dingen. Wat? Ik krijg na het opsturen van de phising e-mail, hierboven vermeld, bevestigingen van mbxnl9909@ing.nl
En niemand kan mij vertellen wie de afzender is!?! Vreemd toch?
En ik wil antwoord van de ING! Daar sta ik op!
Mvg. Jo Ruijters
Reactie door jodelie op 17-05-2012 12:28
Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:30: Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet. Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.einde Quote
Joris,
Joris: Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven?
Jo: Joris, hoor`s (spreek uit: “hoor is), ik leef nog steeds! En met wel (zeer) volle teugen! Dat zou jij ook eens moeten doen, jong!
Joris: Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet.
Jo: Dit bericht staat ook op het TROS RADAR FORUM, daar heb je gelijk in, knul. Maar, als je het niet erg vindt (en uiteraard als jou het in hoge mate zou ontrieven), daar ga ik zelf over, toch (zeker) wel?
Joris: Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.
Jo: En wat mijn “straatje” is?
* Antwoord krijgen van de ING. “Kosste es wass es wolle!”
* Forumleden die vervelend doen, bijv. mij ter verantwoording roepen, “de man spelen en niet de bal”, inhoudelijk niks constructiefs toe te voegen hebben, de deksel op hun kortzichtige neus te geven!
DIEUS NEUS.
Ja, heus,
Ik meen het “zereneus”
Ik slacht af
Zo`n stompzinnige
Waanzinnige
Zelfdestructieve
Zelfsabotterende
Kneus.
Vul de rest
Maar op z`n best
Naar in
Moedeloos makende kneus
Oh. Madelieve
Het gaat u niet gerieve
En wordt niet laf
Maar spoedig volgt de straf
En nu ga ik er vandoor
In volle draf
En volg het goede spoor
Op een giraf
Of zoiets
Bijvoorbeeld een fiets
Naar Luilekkerland
Want daar heeft men wel verstand
Adieu,
Parbleu
Tinus
Rinus
Minus
Thieu
En Dieu!
© Nijmegen, 17-05-12, Jo Ruijters
Mvg. Jo Ruijters
Reactie door heideveld op 17-05-2012 13:28
Heb ook al eens contact gehad over m.i. valse (spam)mail van ING. Heb daar toen over gebeld. Waren ook toen niet zo geinteresseerd in mijn verhaal. Althans zodanige reactie gehad dat ik hen niet meer informeer en zelf gelijk de mails verwijder die ook maar enige twijfel bij mij oproepen. Ben overigens (om andere redenen) geen ING-er meer. Nu bij Triodos en dat bevalt me uitstekend. Ook klantvriendelijke reacties op telefoontjes en mailtjes. Geen reclame, maar gewoon simpelweg mijn ervaring.
Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 07:48: Zeer onvriendelijk en ondeskundig gedrag van de ING.
Het volgende handelt over een hemeltergende gang van zaken bij de ING BANK bij:
* De afdeling Klantenservice ING
* De alarmlijn ING
* De afdeling Fraude ING
De wapenfeiten:
Sinds 26-04-12 ben ik met de ING BANK in de weer over valse e-mail meldingen die ik krijg. Als ik deze naar de ING opstuur via hun e-mailadres opstuur, krijg ik een automatische reply van:
* ing@ing.nl en van:
* mbxnl9909@ing.nl
De ene medewerker v/d ING beweert dat mbxnl9909@ing.nl geen e-mailadres is v/d ING een derde wel.
Mijn grieven betreffende de ING BANK
A) Men houdt zich niet aan de gemaakte afspraken.
B) Veel van de medewerkers zijn zeer klantonvriendelijk! Ik werd afgesnauwd, een verbrak er zelfs de verbinding! Men kon me niet doorverbinden (?!?) met de afdeling fraude. Er was niemand aanwezig !?!
C) Men luistert zeer slecht.
D) Men onderbreekt mij steeds. Voordat ik een zin heb afgemaakt, trekt men al premature (voorbarige) conclusies. En zet dan een “bandje”op, geeft stereotiepe antwoorden.
E) Ik krijg pas na lang aandringen van mijn kant (e-mails, telefoontjes) een summier antwoord op mijn vragen. Ik weet vandaag, woensdag 16-05-12 nog steeds niet wat er gaande is.
Mvg. Jo Ruijters
einde Quote
Reactie door jodelie op 17-05-2012 21:03
Quote: heideveld schreef op donderdag 17 mei 2012, 13:28: Heb ook al eens contact gehad over m.i. valse (spam)mail van ING. Heb daar toen over gebeld. Waren ook toen niet zo geinteresseerd in mijn verhaal. Althans zodanige reactie gehad dat ik hen niet meer informeer en zelf gelijk de mails verwijder die ook maar enige twijfel bij mij oproepen. Ben overigens (om andere redenen) geen ING-er meer. Nu bij Triodos en dat bevalt me uitstekend. Ook klantvriendelijke reacties op telefoontjes en mailtjes. Geen reclame, maar gewoon simpelweg mijn ervaring.
Heideveld,
Bedankt voor jouw inhoudelijke reactie!
Als de ING op deze onflexibele, domme, hardnekkige manier blijft doorgaan, dan….treedt er binnenkort een massale, rampzalige uittocht van klanten, rekeninghouders op. Men zij gewaarschuwd! Wie? De ING, de klanten/rekeninghouders, de aandeelhouders *** van de ING.
*** Stichting ING Aandelen, zie: http://www.ingtrustoffice.com/index.jsp
Zie ook: AVA ING Groep stelt jaarrekening 2011 vast>>> http://www.ing.com/Ons-Bedrijf/Press-room/Persberichten-archief/Persbericht/AVA-ING-Groep-stelt-jaarrekening-2011-vast.htm en :
http://www.ing.com/Ons-Bedrijf/Investor-relations/Jaarverslagen.htm
Veel, lees,- en cijfer plezier toegewenst!
Zo nu even snel mijn aandelen ING verkopen, voor het te laat is!
Mvg. Jo Ruijters
Reactie door jodelie op 20-06-2012 23:13
Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 13:55: Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:38: Quote: jorisw schreef op woensdag 16 mei 2012, 08:30: Wordt het niet tijd om gewoon door te gaan met je leven? Dit bericht heb je ook al een paar keer op het Radar forum gezet. Kennelijk nog geen reacties in jouw straatje gehad.einde Quote
Jorisw,
Bedankt voor jouw vriendelijke, inhoudelijke reactie!
Mvg. Joeinde Quote
Graag gedaan hoor. Maar ik vraag me toch echt serieus af wat je nu wilt
bereiken met het iedere opnieuw aankaarten van dit issue. We weten ondertussen wat jij van ING vindt. Basta, zou ik zeggen. einde Quote
Het is niet iedereen gegeven om "dingen te begrijpen" Om je een goed beeld te kunnen vormen van jouw eigen domheid, moet je vrij slim zijn, JorisW !!
Jo
Reactie door hereistom op 21-06-2012 00:06
Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 18:20:
Quote: ultraglide1998:: Ik kan u de TriodosBank van harte aanbevelen.einde Quote
Jo: Bedankt ultraglide!
Overigens had ik de ASN Bank in gedachten.
Mvg. Jo
einde Quote
Misschien kan ik u vast vertellen dat het niet uit maakt welke bank u neemt, het zijn allemaal zakkenvullers en alleen vriendelijk als je klant wil worden, daarna niet meer! ;-)
Reactie door jodelie op 21-06-2012 02:08
Quote: hereistom schreef op donderdag 21 jun 2012, 00:06: Quote: jodelie schreef op woensdag 16 mei 2012, 18:20:
Quote: ultraglide1998:: Ik kan u de TriodosBank van harte aanbevelen.einde Quote
Jo: Bedankt ultraglide!
Overigens had ik de ASN Bank in gedachten.
Mvg. Jo
einde Quote
Misschien kan ik u vast vertellen dat het niet uit maakt welke bank u neemt, het zijn allemaal zakkenvullers en alleen vriendelijk als je klant wil worden, daarna niet meer! ;-)einde Quote
Here-i-stom of moet ik zeggen: Here is tom?
Spreek je uit eigen ervaring of van horen zeggen?
De Consumenten Geldgids e.a. vergelijken banken op kwaliteit.
Mvg. Jo Ruijters
Reactie door festinger op 21-06-2012 02:25
Begrijp je frustratie en ga vooral door. Heb wel 1 tip voor je .De klantenservice en alarmlijn die je aanspreekt zijn geen ING meer maar uitbesteding. De echte ING zijn verkoopmachines met bestuurders. En die hebben niets met mineure klantenklachten. Alles wat niet meer met verdienen te maken heeft wordt uitbesteedt. En dat betreft niet alleen ING. Rabo doet hetzelfde.
Reactie door jodelie op 21-06-2012 02:58
Quote: festinger schreef op donderdag 21 jun 2012, 02:25: Begrijp je frustratie en ga vooral door. Heb wel 1 tip voor je .De klantenservice en alarmlijn die je aanspreekt zijn geen ING meer maar uitbesteding. De echte ING zijn verkoopmachines met bestuurders. En die hebben niets met mineure klantenklachten. Alles wat niet meer met verdienen te maken heeft wordt uitbesteedt. En dat betreft niet alleen ING. Rabo doet hetzelfde. einde Quote
Festinger,
Hoe kom je aan deze informatie? Lijkt me een verkeerde zaak als de ING de klantenservice en alarmlijn uitbesteedt. Dit zijn te belangrijke afdelingen om uit te besteden. Wat echter toch blijft: de ING blijft de verantwoordelijkheid dragen voor het GEHEEL!!
Mvg. Jo
Reactie door jorisw op 21-06-2012 08:53
Quote: jodelie schreef op donderdag 21 jun 2012, 02:58: Quote: festinger schreef op donderdag 21 jun 2012, 02:25: Begrijp je frustratie en ga vooral door. Heb wel 1 tip voor je .De klantenservice en alarmlijn die je aanspreekt zijn geen ING meer maar uitbesteding. De echte ING zijn verkoopmachines met bestuurders. En die hebben niets met mineure klantenklachten. Alles wat niet meer met verdienen te maken heeft wordt uitbesteedt. En dat betreft niet alleen ING. Rabo doet hetzelfde. einde Quote
Festinger,
Hoe kom je aan deze informatie? Lijkt me een verkeerde zaak als de ING de klantenservice en alarmlijn uitbesteedt. Dit zijn te belangrijke afdelingen om uit te besteden. Wat echter toch blijft: de ING blijft de verantwoordelijkheid dragen voor het GEHEEL!!
Mvg. Joeinde Quote
Hoogstens is het werk uitbesteed aan een extern call center. Dat wil niet zeggen dat dat call center verantwoordelijk is zoals Festinger suggereert. Inhoudelijk maakt het niet uit of die mensen in dienst zijn van call center bedrijf X of ING.
Reactie door jodelie op 21-06-2012 12:58
Quote: hereistom schreef op donderdag 21 jun 2012, 08:43: Quote: jodelie schreef op donderdag 21 jun 2012, 02:08: Here-i-stom of moet ik zeggen: Here is tom?
Spreek je uit eigen ervaring of van horen zeggen?
De Consumenten Geldgids e.a. vergelijken banken op kwaliteit.
Mvg. Jo Ruijterseinde Quote
Nu snap ik ook ook waarom je als een eikel wordt behandeld, je bent namelijk een grote eikel die niks beter kan!!!
Ga lekker ergens anders lopen zeiken, zielepoot!!!einde Quote
"Nu snap ik ook ook waarom je als een eikel wordt behandeld, je bent namelijk een grote eikel die niks beter kan!!!
Ga lekker ergens anders lopen zeiken, zielepoot!!!"
Bedankt voor jouw zeer treffende ZELFANALYSE, HERISTOM!!!
Jo
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!