Woon Square zeer slechte service!
Geplaatst door: debsjun op: 12-11-2013 10:18
Woon Square is echt verschrikkelijk, wat heb ik een spijt dat we er een bank hebben gekocht. De bank hebben we vanaf 09-10-2013. Bij het leveren (waarvoor we bijna 100 euro moesten betalen) waren de bezorgers zo lomp dat het leer beschadigd was doordat ze de bank door de deur hebben proberen te duwen.
Direct contact opgenomen met woonsquare.
na een week werd de bank opgehaald. kregen een kleine verschrikkelijke leenbank en pas na 2 weken kregen we onze bank weer terug (uiteraard geen tegemoetkoming gezien van de 100 euro bezorgkosten)
nog geen week later nadat de bank weer terug was maakt de bank bij een gedeelte wel zo een hard krakend geluid dat het net is of je er ieder moment doorheen zakt!
contact opgenomen met woonsquare en na 2 weken (vandaag 12-11-2013) kwam er een monteur langs.
deze zegt doodleuk: oh dat hoort dat is de vulling die je hoort, beetje jammer dat je hiervoor hebt gebeld want nou verspil je je eigen tijd en mijn tijd...
PARDON! hoe onbeschoft kun je zijn! direct duidelijk gemaakt dat we hier niet mee akkoord zijn waarop hij doodleuk zegt: dan probeer het in januari nog maar een keer want in december doen we toch niks ivm de feestdagen.
nog nooit zo belazerd gevoeld!
straks nogmaals naar de winkel waar we hem hebben gekocht en hopen dat ze dan wel met een oplossing komen want hun garantie stelt dus gewoon niets voor!
mensen kijk uit waar je je bank koopt
Reactie door zoekster op 12-11-2013 11:12
Gaat u toch naar de Geschillencommissie? U moet goed op de termijnen letten. Binnen 2 maanden nadat de klacht bij de verkoper is gemeld, moet u het geschil voorleggen bij de GC wonen.
klik HIER
Lees goed de brochure door!
Dus vandaag een klachtenbrief naar Woonsquare de deur uit met dat u sinds sinds 2 weken een krak hoort in de bank en dat u dit binnen een bepaalde termijn (bijv 3 weken) opgelost wilt hebben. Komt er dan niemand langs binnen die termijn dan dient u de klacht in bij de GC wonen.HIER
Reactie door debsjun op 12-11-2013 11:51
Bedankt voor uw reactie,
Heb net via de mail een klachtenbrief gestuurd met alle rekeningen en reperatieverzoeken erbij.
nu afwachten op hun reactie
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!