Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wijzijn de MELKKOE van UPC !

Geplaatst door: postbus2000 op: 18-11-2013 14:41
krijg net mail van UPC Voortaan is het bellen met UPC klanten onderling NIET meer gratis. Voortaan gaat dit 10 cent per minuut kosten ! Staat er onderaan in de mailing: Wij zullen er ook in 2014 alles aan doen om u tot volle tevredenheid te laten genieten van de diensten van UPC. Mocht u desondanks uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 januari 2014 kosteloos doen. Alles aan doen om klanten weg te jagen zullen ze bedoelen
Reactie door jpm op 18-11-2013 14:53
Het lijkt me dat dit is zoals dit met verzekeringen gaat. Indien er iets wijzigt dat niet in uw overeenkomst staat dan moet u de kans hebben om straffeloos op te zeggen, zonder dat u zich verder hoeft te houden aan evt. opzegtermijnen. Immers, UPC wijzigt uw overeenkomst eenzijdig waardoor u de geleverde dienst ineens kunt beëindigen. Jammer dat uw voordeel nu verdwijnt. Je ziet heel vaak dat wat nu verdwijnt korte tijd later als een lokkertje voor nieuwe klanten wordt aangeboden. Nu opzeggen en daarop wachten? Dan zal je net zien dat UPC dat niet aanbiedt aan nieuwe klanten.
Reactie door valerius-2 op 18-11-2013 15:08
Ja als u glasfiber aansluiting heeft kan u kosteloos over stappen
Reactie door pieterwolters op 18-11-2013 15:14
Een melkkoe wordt tegengehouden door de hekken rondom het weiland (als de koe mazzel heeft dat ze naar buiten mag. U kunt gewoon uw abonnement opzeggen en ergens anders heen gaan.
Reactie door zoekster op 18-11-2013 15:20
Zo, dat is meteen flink prijzig. 10 ct p/m. Heel vervelend, want ze snappen wel dat u enigszins klem zit. U heeft waarschijnlijk een 3 in 1 pakket over de kabel en dan moet u over op een 2 in 1 en dan weer de gewone telefoonkabel aanboren bij een andere maatschappij wat u nog meer gaat kosten, want een enkel telefoonabo is duur. Ze hebben u goed tuk, maar ja, die toestanden met de Horizon zullen toch ergens teruggehaald moeten worden. De goedkope 3 in 1 abo's zijn ook niet meer te vinden, sinds deze maand bij UPC.
Reactie door diumenge op 18-11-2013 18:01
Gewoon een VOIP-abonnementje nemen, is een stuk goedkoper. Maar het is inderdaad een hele forse prijsverhoging.
Reactie door olijfje3 op 18-11-2013 20:18
het is zelfs dan bellen met iemand die een andere aanbieder heeft, bv kpn. Mag dat zomaar? upc klanten massaal opzeggen, belachelijke prijsverhoging!! olijfje3
Reactie door wendy-claire op 21-11-2013 01:09
Hoe weet je dat je onderling belt met een UPC-abonnee? Als in het pakket de telefonie (ca. € 15,25 p.m.) volledig is, 24/7 naar vast en mobiel, dan blijft het gratis!
Reactie door wendy-claire op 21-11-2013 01:10
Alternatief: Skype?
Reactie door pieterwolters op 21-11-2013 13:46
Quote: wendy-claire schreef op donderdag 21 nov 2013, 01:09: Hoe weet je dat je onderling belt met een UPC-abonnee? einde Quote Vragen....

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!