Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wijziging zenderpakket kpn

Geplaatst door: pauwtjezee op: 12-07-2015 17:38
Met ingang van 1 juli is het zenderpakket van digitale televisie van KPN gewijzigd. Eén van de wijzigingen is dat BBC Entertainment niet langer in het pakket zit. Ik krijg doorlopend berichten van KPN over van alles en nog wat - in mijn mailbox, via mijn televisie - maar KPN is er helaas niet in geslaagd mij van te voren van deze wijziging op de hoogte te brengen. Erg jammer, want ik keek deze zender graag en had ook een aantal programma's opgenomen via het opnamepakket, die ik nu ook niet meer terug kan kijken. Wilt u weten waarom ik dit niet gewoon aan KPN mail? Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!
Reactie door tijger1 op 12-07-2015 22:33
Dat kan dus wel. U kunt ze via het contactformulier benaderen. https://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_thd/session/L3RpbWUvMTQzNjczMjkzNi9zaWQvOUQyM2Zjcm0= Niet dat dat helpt, want ze gaan voor u niet een zender apart activeren.
Reactie door edrick3 op 13-07-2015 10:30
Hallo pauwtjezee, ..... Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!...... Natuurlijk wel. Je kunt naar de website van KPN gaan: klik[url=http://www.kpn.com/: hier.[/url: Daar klik je bovenaan op de knop 'Service & Contact'. Dan kom je[url=http://www.kpn.com/prive/klantenservice.htm: hier.[/url: Als je dan naar beneden scrolt zie je rechts onderaan een envelop met 'mail ons' staan. Als je daarop klikt kom je[url=http://www.kpn.com/prive/klantenservice/mail-ons.htm: hier.[/url: Klik op het product waarover je wilt mailen en kies een contactformulier. Voor de link in de eerste reactie klik [url=https://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_thd/session/L3RpbWUvMTQzNjczMjkzNi9zaWQvOUQyM2Zjcm0=: hier.[/url: Met vr.gr.
Reactie door 1953 op 13-07-2015 22:57
Zij hebben medio mei 2015 de klanten, de abonnees, individueel schriftelijk geïnformeerd van alle wijzigingen. Daarbij kreeg de abonnee de mogelijk om het abonnement uiterlijk per 1 juli 2015 kosteloos te doen beëindigen al de klant het niet mee eens was met de wijzigingen.
Reactie door robinflikkema op 14-07-2015 16:42
Op het Forum van KPN kan je ook je berichtje achter laten, duurt 1 á 2 dagen voordat KPN Webcare daar zal reageren, en dan zullen ze dit intern kenbaar maken
Reactie door tot15karakters op 15-07-2015 12:47
Zij moeten ook kiezen, duurder maken zodat vele weglopen of zenders eruit gooien.... En zij moeten voor de meerderheid kiezen en niet elke klant keek deze zender... helaas is elke zender geld en hoeveel verdienen we als we deze weg doen? U mag weglopen.
Reactie door winsdale op 20-07-2015 18:24
Heb hetzelfde probleem ondervonden. Wij keken graag naar CBS Reaity. Dit is uit het pluspakket gehaald. In plaats hiervan zag ik een Turkse zender voorbij komen. Ik heb à la minute het extra pakket eraf gehaald want wat moet ik in hemelsnaam met een Turkse zender.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor