Wie ontvangt
Geplaatst door: vogelzang1 op: 03-10-2010 18:15
L.S.
Zoals U ook zal hebben vernomen wordt er mogelijk een claim gelegt bij klm/air france door een aantal bedrijven i.v.m. te hoge vervoerskosten (kartel vorming). Dat er actie wordt ondernomen is normaal, maar dat er mogelijk € 500.000.000 aan deze bedrijven betaald zou moeten worden vindt ik erg vreemd. Volgens mij zijn deze kosten doorberekend in de prijs van een artikel, dus de consument. Als er betaald moet worden dan aan deze c.q. de schatkist, deze is voor ons alle.
m.v.g.
C.Vogelzang
Reactie door invalide op 03-10-2010 19:19
Je mag altijd een eigen vliegtuig inhuren dus Kartel is niet altijd aanwezig.
Verder ga ik met de auto als vliegen te duur is.
Dus waarom een dienst afnemen als je het te duur zou vinden?
Soms is een langere omweg goedkoper dan kort en snel, ondanks het hogere verbruik op de langere afstand en extra stops.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!