WehKamp - Wel betaalt geen product
Geplaatst door: onesuperhero op: 07-07-2010 14:44
Hallo, Ik heb 3 dagen geleden bij wehkamp een bureau stoel bestelt
Nadat ik dus alle stappen door was moest ik betalen, Dat doe ik dus via ideal
Hierna kom je op een pagina met de info en '' bestelling afronden ''
Op het moment dat ik daar op klik loopt mijn browser vast.
Na 2 uur wachten toch maar afgesloten en gekeken bij wehkamp
En nee hoor, Geen Bestelling.. MAAR WEL BETAALT!
Ik bellen naar klanten service..
Nee meneer, Ik zie geen betaling, Of Bestelling.
Na lang gezeur zegt ze.
ik maak voor u een bestelling aan en zal door geven dat u betaalt heefd als u even een ''screenshot '' stuurt van uw betaling.
Dat heb ik dus gedaan, En nog moeilijk doen nu.
Ik heb nu al 6x moeten terug bellen
en ze vertellen me het verhaal opnieuw en opnieuw.
Ik ben een student dus heb al niet veel geld, Besteed ik eens een keer wat geld voor een fatsoenlijke bureau stoel, Kom ik nog nergens...
Wat is jullie evaringen met WehKamp ?
Reactie door read op 07-07-2010 17:59
onesuperhero
Er zijn de laatste tijd nogal veel klachten over dit bedrijf. Klachten die niet, niet goed of uiterst moeizaam worden afgehandeld.
ReadAC.
Reactie door opabertje op 07-07-2010 21:27
Ook dit vraagt om beetje relativeren.
Er zijn de laatste maanden ook heel veel problemen met IDEAL betalingen.
Gewoon, omdat IDEAL pagina soms kuren heeft of er uit ligt.
( u schrijft het zelf ook al )
Wehkamp in dit geval,
ontvangt wekelijks een bank afschrift van alle bijschrijvingen.
Als er op hun afschrift geen betaling van uw naam staat,
dan heeft u niet betaald.
Vraag even of Wehkamp hun bankafschrift wil controleren.
Dat kan heel eenvoudig en snel op de datum van u storting.
Tot slot,
bij bedrijven werken mensen en mensen mogen nog steeds fouten maken.
Er hoeft nooit sprake te zijn van kwade opzet.
( de waard met zijn gasten )
Reactie door Wehkamp_Webcare op 09-07-2010 11:30
Geachte heer " onesuperhero"
Graag wil ik voor u bemiddelen in deze kwestie.
Indien u van dit aanbod gebruik wenst te maken kunt u een e-mail sturen aan fritspieters@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Reactie door opabertje op 09-07-2010 20:41
Zoals eerder door mij geschreven het toverwoord is relativeren,
en er vanuit gaan dat er bij bedrijven in voorkomende gevallen geen kwade opzet is.
Reactie door monica op 08-08-2010 23:49
Nou opabertje,
De tijd van relativeren is bij mij allang voorbij: Wehkamp heeft fout op fout gestapeld door het blijven leveren van een verkeerd produkt, die lijkt op het door mij bestelde produkt maar goedkoper is, terwijl ik wel meer betaald heb en verplicht mij om thuis te zijn om de produkten om te ruilen op de dag dat hen uitkomt.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!