Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Weer geen signaal Ziggo

Geplaatst door: profwb op: 31-01-2012 14:04
Gisteren 30012012, wil een dig.zender kijken, blijkt alles er weer uit te liggen. De hele avond alles op zwart. WAT EEN TROEP ZEG...ZIGGO.( die Z staat waarschijn lijk voor zwart). wel dik laten betalen, maar beeld leveren... Homaar!! En dit gebeurd meermaals in de week, ondanks dat ik er nauwelijks naar kijk. Nee, kan ook niet. Gewoon analoog kijken wat werkt. En zeker niet dig. van Ziggo!!!!!!. aanschaffen. Het erge is dat ze het zelf weten dat dig. slecht werkt. daarom wordt in pakket ook analoog bij geleverd. Anders zouden ze de tent binnen de korste keer kunnen sluiten.
Reactie door tdehond op 31-01-2012 16:21
Als u ook telefonie afneemt: 1200 bellen en u kunt gratis een klacht indienen. Dan kan men meteen nagaan of de oorzaak van het probleem te verhelpen is.

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor