Webwinkels
Geplaatst door: marter22 op: 10-01-2011 12:44
Bestelling bij Hobby trade gedaan en digitaal middels ideal betalen betaald.
Maar ze hadden de artikelen niet op voorraad, ik heb nooit iets thuis ontvangen
20x een mail gestuurd en 1 keer een mail terug gehad, ik heb ze in 4 weken meerdere malen gebeld maar er werd gewoon niet opgenomen.
Uiteindelijk heb ik 2 uur in de auto gezeten naar de winkel toe, daar werd ik goed geholpen door een dame en kreeg direct mijn geld terug.
Ik zou niets meer bij ze bestellen want ik krijg de indruk dat je het toch niet krijgt.
De volgende namen gebruiken zij ook:
silverlitshop
arttechshop
eskyshop
modelfreak
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!