Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Webwinkel miniithebox

Geplaatst door: jochiehans op: 07-06-2013 11:20
Dit is een onbetrouwbare webwinkel. Er is een defect product geleverd. Uiteraard heb ik geklaagd. Ik kreeg een automatische reply dat ze het heel druk hebben. Omdat ik na drie weken nog niets gehoord had nog maar eens een mail gestuurd. Geen reactie. We zijn nu vijf mails verder en nog steeds niets.
Reactie door valerius-2 op 07-06-2013 12:49
Het is een buitenlandse site, om daar nu gelijk vertrouwen in te hebben is natuurlijk u eigen risico. U denkt waarschijnlijk dat u goedkoper uit bent, maar het tegendeel komt nu te voorschijn.
Reactie door de motormuis op 14-06-2013 16:28
Aangetekende brief sturen en daar hen nogmaals aanklagen en een termijn geven om het probleem op te lossen.
Reactie door valerius-2 op 14-06-2013 23:19
Quote: de motormuis schreef op vrijdag 14 jun 2013, 16:28: Aangetekende brief sturen en daar hen nogmaals aanklagen en een termijn geven om het probleem op te lossen. einde Quote Ik denk dat zij in het buitenland hier niks van aantrekke.
Reactie door 878919 op 22-01-2014 11:10
Miniinthebox is een onbetrouwbaar bedrijf en dat noemen we oplichting. Ze leveren producten die vaak niet bruikbaar zijn, zoals bij mij laatst een hoes en een auto oplader, beide voor mijn GSM Samsung Galaxy S3. Miniinthebox is niet bereikbaar voor klachten, je ontvangt alleen maar automatische no-reply mails met onuitvoerbare instructies. Terugsturen, aangetekend schrijven en al dat soort zaken hebben echt geen zin. Je raakt van de regen in de drup en het veroorzaakt alleen maar meer ergernis. Mijn advies: ga niet in zee met miniinthebox of lightinthebox (is van hetzelfde laken een pak).

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor