Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Web winkel MODERN

Geplaatst door: oudie op: 04-06-2012 14:59
Modern webwinkel. Na jaren klant geweest te zijn regent het nu ellende. Ik begrijp dat als ik een notebook bestel die elders een week € 100 goedkoper is. Dat wanneer je artikelen retour stuurt bijna een maand op je geld moet wachten. Bij reparaties moet je vertrouwen dat het bedrijf E-care je problemen oplossen. Maar als die er een zootje van maken. Wat dan. Dan wacht je en wacht je en mail en klaag je. Maar je dure koffieautomaat van € 545 blijft kapot en onvolledig en je hebt het nakijken. Volgende keer maar gewoon weer naar een winkel...kun je tenminste iemand aan de jas trekken....
Reactie door tdehond op 04-06-2012 15:03
Helemaal mee eens. Ik bestel bij een beperkt aantal webwinkels ( die niet PostNL als bezorgdienst gebruiken) zolang ik daar goede ervaringen op doe. Een voorbeeld: medpets.
Reactie door valerius-2 op 04-06-2012 17:26
Quote: tdehond schreef op maandag 4 jun 2012, 15:03: Helemaal mee eens. Ik bestel bij een beperkt aantal webwinkels ( die niet PostNL als bezorgdienst gebruiken) zolang ik daar goede ervaringen op doe. Een voorbeeld: medpets. einde Quote Er zijn er meerdere in verschillende producten, en dan ook nog met een goede reputatie. Maar ik blijf schrijven dat als u eerst op internet is gaat zoeken naar klachten, bent u al een heel stuk verder.
Reactie door carola.83 op 04-06-2012 22:00
Quote: tdehond schreef op maandag 4 jun 2012, 15:03: Een voorbeeld: medpets. einde Quote Die werken met DPD, daar heb ik zeer slechte ervaringen mee.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!