Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Wat te doen tegen post met 'aan de bewoners van'???

Geplaatst door: abcde op: 28-08-2012 17:58
Vandaag ontving ik een dik boek van Ikea. Ze wisten mijn nee-nee-stikker te omzeilen door te adresseren met 'aan de bewoners van'. Zijn er nou daadwerkelijk mensen die blij worden van dit soort post??? Of ben ik de enige die nu uit principe de Ikea vermijdt???
Reactie door tdehond op 28-08-2012 18:33
retour zenden. Na vele malen terug zenden naar in mijn geval de Bijenkorf hielden de zendingen op.
Reactie door abcde op 28-08-2012 19:07
hmmmmm ik weet niet of dat werkt. De bezorger had gewoon een stikkerveld en een boodschappenkar vol met Ikkeja-boeken.......... de hele straat is blij gemaakt met deze fijne verrassing!
Reactie door jorisw op 28-08-2012 19:21
Gezien de grote hoeveelheid klanten die IKEA heeft in Nederland zal het in dit geval wel meevallen met mensen die er een probleem mee hebben dat die gids wordt bezorgd.
Reactie door abarth op 28-08-2012 19:36
Wat is er mis met de Ikea? Leuke meubels voor elk budget. Volgende keer de NEJ NEJ dekaler opplakken maar ;-)
Reactie door abcde op 28-08-2012 19:55
Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)
Reactie door diumenge op 28-08-2012 19:57
D'r staat op die stikker wat je moet doen als je geen post meer wil ontvangen: [quote: Wil je geen post meer ontvangen? Kijk dan op infofilter.nl of bel 0900-666 1000 (0.25 p/m)einde Quote
Reactie door abarth op 28-08-2012 20:02
Quote: abcde schreef op dinsdag 28 aug 2012, 19:55: Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)einde Quote Daar hebben ze geen gehaktballetjes en mag je je koffie niet nog eens bijvullen....
Reactie door abcde op 28-08-2012 20:11
Quote: abarth schreef op dinsdag 28 aug 2012, 20:02: Quote: abcde schreef op dinsdag 28 aug 2012, 19:55: Abarth: Leen Bakker al eens gezien :-)einde Quote Daar hebben ze geen gehaktballetjes en mag je je koffie niet nog eens bijvullen....einde Quote .....maar als ze gehaktballetjes gehad hadden, dan waren ze tenminste warm geweest...... .....en de koffie zou smaak gehad hebben.....
Reactie door kamphuysen op 28-08-2012 23:05
Er bestaan geen de bewoners van, dus u mag het gewoon retour sturen aan de direktie van..
Reactie door festinger op 20-09-2012 02:22
Het probleem is dat enkel de bezorger wordt gestraft en niet het bedrijf als je klaagt. En die bezorger werkt al tegen tegen minimale tarieven en zonder zekerheid uitbesteedt. En retour afzender of naar een antwoordnummer zenden blijkt niet te helpen. Want dat kost moeite en dan is de schade beperkt. De overheid kan niet helpen maar wel straffen. Een sticker op je bus zegt helemaal niets. Als je dit ergert span een rechtszaak aan en zoek daar een oplossing wat een sticker waard is op je bus.
Reactie door omelet73 op 20-09-2012 12:33
Ook ik zit niet te wachten op de boekwerken van IKEA. Ik vind het de meest verschrikkelijke winkel die er is er zou er spreekwoordelijk nog niet dood gevonden willen worden. Op een vraag: "Wie heeft er thuis nou niet iets van IKEA?" Is het antwoord heel simpel: Ik dus. Meestal ben ik te lui om het boek terug te sturen en gaat het bij mij direct en ongelezen de papierbak in. Ik vind het niet zo nodig om een 'statement' te moeten maken naar deze keten door de boel terug te sturen.

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor