Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardeloze service T-Mobile

Geplaatst door: carki3232 op: 31-10-2014 03:54
1 september 2014 een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile. Samsung Galaxy S5 + gratis tablet helemaal top. Ik blij de winkel uit toestel ingesteld en klaar :D Echter na 6 weken zag ik ineens dat er een waas onder mijn scherm kwam beetje gek dacht ik proberen weg te halen maar dit lukte niet. Terug naar de T-Mobile winkel en probleem laten zien. Er werd meteen gezegd die moet opgestuurd worden naar Samsung en dan bent u hem uiterlijk 2 weken kwijt :( Ik een beetje mopperen in de winkel en toen zei een andere medewerkster van we kunnen hem ook omruilen ik dacht top die gaat naar achteren en pakt een ander nieuw toestel maar dit werkt helaas niet zo bij T-Mobile. Er werd mij uitgelegd omdat het langer dan 8 werkdagen was ik geen recht meer had op een nieuw toestel. Er werd mij uitgelegd dat het toestel zou worden omgeruild voor een refurbished toestel, huh kunt u dat nog een keer herhalen nog nooit van gehoord. Er werd mij uitgelegd dat dit toestel ooit al in handen was geweest van iemand anders, nagekeken door T-Mobile of gerepareerd en werd dan voor dit soort dingen gebruikt. Ik legde uit dat ik hiermee akkoord ging mits hij maar in een originele verpakking kwam i.v.m. Emeinummer. De medewerker van de winkel keek in zijn scherm en dat was geen probleem die was op voorraad. Dus kreeg later netjes een mail voor een bezorgafspraak en afgelopen dinsdag 28-10 kwam er netjes een koerier op het afgesproken tijdstip met een refurbished toestel ik keek heel even snel op het scherm van het toestel en toestel zag er goed uit. Echter toen de koerier weg was en ik nog heel even goed keek zag ik toch wederom (leek wel een vingerafdruk) onder het scherm en ook zat er een pitje in de zilveren rand van het toestel. Ook bleek er andere software op te staan van T-Mobile zelf (dit was mij niet verteld in de winkel) ook zat de originele doos er niet bij. Ik de volgende dag (29-10) naar de winkel van T-Mobile in Hoorn om het probleem uit te leggen er werd mij verteld dat ik binnen 24 uur dit moest melden bij de klantenservice van T-Mobile er werd mij wel netjes aangeboden om dit in de winkel te doen dus wederom een afspraak gemaakt voor een omruiling. Omdat ik maar geen mail kreeg ben ik 30-10 wederom naar de winkel gegaan om te vragen hoe dit kan, de medewerker die mij de eerste keer hielp met de omruiling vroeg hoe het was gegaan, ik legde de situatie uit en hij vond het erg rot voor me, hij zei ik mats je deze keer ik haal uit mijn voorraad een nieuwe maar dit is echt iets wat ik normaal niet doe, ja, ja. Ik heb dan wel je factuur e.d. nodig. Ik vroeg aan hem ook of ik het omruilformulier moest meenemen wat ik van de koerier had ontvangen. Toen viel de medewerker stil en vertelde oh ja **** je hebt het toestel natuurlijk omgeruild nee sorry dan kan ik niets meer voor je doen want dat kloppen de Emeinrs. niet meer. Dus ik zeg ja hallo je hebt het toch beloofd maar hij bleef erbij als hij dit zou doen hij zijn baan zou verliezen. Ik bleef erbij beloofd is beloofd maar hij ging geen kant meer op. Hij wilde dan nog wel kijken of er toch iets te regelen was maar helaas was er geen mogelijkheid. Hij zei wel dat hij een omruiling in het systeem ging zetten om te kijken voor een refurbished toestel met een verpakking dus ik zei dat lukt waarschijnlijk toch niet en ben weggegaan. Omdat het koopavond was ben ik 's avonds toch teruggegaan met alle papieren en de verpakking van het eerste toestel en heb hem nogmaals geconfronteerd met wat hij mij 's middags beloofd had maar nogmaals wilde hij geen nieuwe uit zijn magazijn halen en dreigde zelfs met de politie als ik de zaak niet zou verlaten. Het enige wat hij wilde doen na veel aandringen en omdat er andere klanten in de winkel stonden om mij een compensatie te geven van 1 maand abonnementskosten. Omdat ik vond dat ik genoeg mij best had gedaan en het zijn fout was heb ik dit met tegenzin geaccepteerd. Dus het zal mij benieuwen wat voor toestel mijn kant op komt.
Reactie door aurora1 op 31-10-2014 15:36
Moeten we hierover discussiëren of heeft u een vraag?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor