Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardeloze service @mediamarkt middelburg

Geplaatst door: swirlsie op: 23-05-2012 16:59
Waardeloze service @mediamarkt middelburg. ik heb een nieuwe telefoon, Sony Xperia S van 3 weken oud. Er zit een grote gele vlek onderin beeldscherm en er zijn geen upgrades naar android 4 terwijl dit wel op de doos staat. De geboden oplossing : opsturen zonder leentoestel en 4-5 weken kwijt. Had toch wel meer service verwacht na al die problemen. Mijn vorige toestel wat ik kocht deed het niet eens, dit was een google nexus en ik mocht hem omruilen voor deze xperia S.Dit was al een vervanger waarvan mij beloofd was dat er android 4 op zat. Zeer teleurgesteld in de service van Media Markt helaas. Ze reageren ook niet op de klacht op klacht.nl http://www.klacht.nl/media-markt/klacht/toestel-na-3-weken-kapot-geen-nieuweomruil/
Reactie door valerius-2 op 25-05-2012 12:47
Verkopen is de het hedendaagse motto, wat daarna gedaan moet worden schijnt niet belangrijk te zijn, de centen zijn binnen de rest is niet meer belangrijk. Zo blijk bij dit soort bedrijven dat ze niet gek genoeg zijn om dat anders te doen. Ik ben toch niet gel wordt door hun beweert, bedoelen ze toch zichzelf mee.
Reactie door timfelix op 25-05-2012 14:33
Waar is nu de slechte service? De update komt eraan, die wordt eind mei begin juni gelanceerd en dan krijg je hem gewoon gepushed over het net. Ik denk dat ze dat bedoelen met die update, niet dat hij er al gelijk op staat. 4-5 werken is een normale reparatietermijn en een leentoestel krijg je alleen als je een verzekering daarvoor hebt afgesloten. Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat je een leentoestel krijgt aangeboden. Volgens mij valt Mediamarkt niets te verwijten (behalve dan dat jou gelijk al Android ICS is beloofd).

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor