Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardeloze klantenservice

Geplaatst door: samira079 op: 19-01-2009 18:52
Na me zo erg kwaad gemaakt te hebben over KPN/HI, wat mij niks opleverde behalve mezelf ermee te hebben, richt ik me nu tot het forum. Hopelijk zijn er hier veel mensen die ook slechte ervaring hebben met dat malle KPN/HI.
Vanaf 24 december 2008 kon ik mijn abonnement bij Hi verlengen. Dit heb ik meteen gedaan, daar ik veel storingen heb aan mijn huidige toestel nota bene ook van KPN/HI.
Ik heb het abonnement verlengd met 2 jaar inclusief sony erriccson C905. Ik twijfelde of ik Hi eindeloos online erbij wolde doen, maar de klantenservice medewerker die mij te woord stond zei, dat ik deze binnen 8 dagen nog kan veranderen en dat ik daar dus de tijd voor had om over na te denken. Zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk besloot ik toch maar eindeloos online bij te doen, want dat scheelde me weer in de kosten aangezien ik gebruik wilde maken van navigatie in de auto met dat toestel.Dus ik weer met KPN/HI bellen, kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was en ik verkeerd ingelicht werd. Lekker dan!
Moest ik het toestel eerst terugsturen en alles moeset geannuleerd worden zodat deze weer opnieuw verlengd kon worden. Ik vond het zo belachelijk dat die lui niet in hun systeem konden veranderen, Maar nee alles moest weer retour. 5 januari dit jaar ging alles retour en werd de hele order geannuleerd. ^januari kreeg ik van KPN/HI een bevestiging dat deze in goede orde is ontvangen en ook administratief verwerkt is. M.a.w. ik kon weer opnieuw verlengen maar deze ging zou alles goed gaan, nou je raadt het al....Alles ging mis. Uiteindelijk heb ik 4 keer opnieuw een verlenging moeten aanvragen (wat een klant allemaal wel niet moet doen om en betalen om eindelijk iets voor elkaar te krijgen, kosten voor mijn rekening) En alle 4 keer weer geannuleerd omdat die malloten die daar werken geen kennis hebben van een abonnement verlengen. Niemand wist hoe het werkte en ik werd steeds van kastje naar muur gestuurd. Ik heb zo vaak moeten bellen, zodat ik flinki de kosten ben ingejaagd door KPN/HI. BELACHELIJK. Ze hebben me zo vaak toezeggingen gedaan dat ze uit begrip mij de bedragen die ik gebeld heb zouden crediteren, maar daar heb ik nog nisk van gemerkt. Vandaag heb ik voor het laatst gebeld, ik werd gewoon niet goed van die lui. Steeds weer wordt er een verhaal opgehangen, allemaal smoesjes. Nu zit ik vast aan een abonnement tot maart 2011, omdat de klantenservice nog steeds niks heeft geannuleerd. Ik zit dus zonder toestel maar wel vast aan een Hi abonnemnet van 2 jaar. Zij hebben dus helemaal niks geannuleerd. Dit pik ik niet. Wat kan ik doen?
Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor in Den Haag. Want niemand bij de klantenservice is bereid om hun zelfveroorzaakte fouten op te lossen. 
Wie heeft een goed advies voor mij? Hoe moet ik deze malloten aanpakken? Ik ben zo pissig gemaakt door deze geldwolven. Ze denken alleen maar aan geld, maar leveren een slechte service!
Groet,
Samira
P.S. sorry voor de taalfouten, heb snel getypt...ziet er rommelig uit, komt door mijn boosheid
heel boos ben ik op kpn!
ik had interactive tv en zou ook GRATIS naar voetbalpakket kunnen kijken op mn digitenne
kastjes.nu heb ik interactive tv opgezegd,en nu hang ik voor een jaarcontract voor mn voetbalpakket wat er niet meer opzit.kost me 144,00 euro,-ik moet betalen tot 29-11-2009 terwijl ik de kastjes moet terug sture voor 12 -6 2009 ivm opzegging...sterker nog het zit niet eens meer op de digitenne kastjes,dus betaal ik voor voetbal dat je niet kunt zien
WAARDELOOS
ga nooooiiit in zee met KPN  kijk maar gewoon kabel
nou dan ook maar even de laptop actie toe voegen  wij zijn des duivels zo kwaad dat we het effe niet meer weten. nbiemand kan je helpen zo vlen met het zelfde probleem zo te lezen op andere forums maar wie doet er nu iets aan dan ?
speciaal overgestapt naar de kpn voor de leuke internet premium met de ja hoor (gratis ) laptop voor 50 euro in de maand 2 jaar lang contract. En nu 4 maanden verder .. nog geen laptop wel betalen  en nu vandaag krijgen te horen dat ze er niet meer zijn het was een op .. is op actie   ja hoor dat wisten we ook allemaal   dus niet he stond nergens in vermeld,zo vaak met die ellendige help desk gebeld uren aan de telefoon en niks verder gekoen telekns de belofte .. dat het wel uitgezocht werd  maar nooit 1 persoon die ons netjes melde dat het een op is op actie is dus niet zo veel zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   schande schande maar het aller ergste nu !!!!!!!!!!!!!!!!  we zitten aan een contrasct vast voor 2 jaar 50 euro voor niks nadda  geen laptop niks en opzeggen NEE  dat mag niet   dus wie weet meer hier voer AUB
Ik ben ook echt woest op Hi! Ik heb op 14 nov 2008 een abonnement aangevraagd op Hi.nl. Een paar dagen later kwam er iemand aan de deur met mijn contract. Ik heb niet getekend, omdat ik het één en ander niet vond kloppen. Hiermee is mijn bestelling geannuleerd.
Helaas heb ik nu al 2x een telefoonrekening gehad & 1 betalingsherinnering met allerlei dreigementen ...
Ik heb al uren met Hi aan de telefoon gezeten, wat me inmiddels dus ook aardig wat belminuten heeft gekost. Ze erkennen wel dat de fout bij hen ligt. Maar ik moet wél mn rekeningen betalen anders sturen ze het incassobureau op me af! Dat is toch belachelijk?? Ze zeggen er wel bij dat ik het later terug krijg, maar ik kan het geld op dit moment gewoon niet missen!
Ik ben niet eens klant van Hi (ik heb niet eens een sim-kaart o.i.d) & toch moet ik rekeningen betalen? Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet! Weet iemand anders het misschien? Ik heb wel een klacht ingediend bij Consuwijzer.nl
Groetjes Lindsey
Ik ben m.i.v. 23 augustus 08 overgestapt van Ziggo (wegens slechte klantenservide en storingen) naar Telfort.
Sinds die datum nog niet kunnen internetten of telefoneren (abonnement internet en vast bellen)
Na 5 maanden bij vrienden gebruik maken van een gastaccount en heen en weer reizen om mijn zaken te regelen, heb ik mijn machtiging ingetrokken. Toen reageerde telfort na 5 maanden wel: zij beëndigen de aansluiting, maar ik moet blijven betalen abonnementskosten tot 23 augustus 2009.
Ik ben aan kosten kwijt voor monteurs en mobiel de klantenservice bellen totaal € 594,32 en dit heb ik ook terug gevorderd van Telfort.
Een wanprestatie! En zij weigeren zelfs het abonnement te beëindigen!
Het geschil ligt nu bij de Geschillencommissie.
Het is werkelijk verbijsterend dat een bedrijf zo kan bestaan. Zij zijn alleen bezig met groter worden, fuserern en samengaan. De klant is bijzaak geworden!
Dus, opgepast voor Telfort! Ik zit 5 maanden zonder internet en telefoon. Wel een hoop geld kwijt en niets er voor geleverd. Ik heb geschreven naar Telfort a.d. Rijn. aan Telfort in Utrecht en naar Telfort hoofdkantoor in Amsterdam bijlmer. Tientallen e-mails naar klantenservice, maar nooit een oplossing geboden! 2 monteurs hebben mijn pc onderzocht en hebben Telfort gemeld dat het probleem bij Telfort ligt/lag.
Nu heb ik XS4ALL besteld en ik huiver al weer bij het idee om weer opnieuw door zo'n hel te moeten gaan.
U bent gewaarschuwd!
28 november 2008 heb ik Telfort Internet + Bellen genomen. Keurig kreeg ik 10 december 2008 het pakket thuis gestuurd en op 15 december 2008 de activeringsbrief.
Op 24 december zou ik Internet hebben en 4 werkdagen later telefoon.
Maar vanaf dag 1 brandde er geen DSL lampje op mijn modem. Ik had ze van tevoren gezegd dat ik van kabel naar DSL ging. Dat was geen probleem volgens hen. Op 12 januari haalden ze geld van mijn rekening. Dat heb ik direct gestorneerd.
Eindelijk kreeg ik op 16 januari 2009 een DSL lichtje. Ik blij natuurlijk. Gelijk Internet aanmelden. Dat werkt prima. Maar nu komt het. De telefoon. Ik kan naar buiten bellen, maar kan niet gebeld worden. Let wel. Ik heb ze keurig. Een tweede brief gestuurd om het probleem op te lossen.
Al met al ik bel iedere dag en ben bereid om te helpen het probleem op te sporen. Dat kost me handen vol geld, omdat de helpdesk van Telfort € 0,30 per minuut kost met gebruik van de mobiele telefoon. Een keer maakte ik mee, dat een helpdeskmedewerker de hoorn er opsmeet, omdat ik het spuugzat was.
Er werd me gevraagd of ik een logboek bij wilde houden, welke nummers mij hebben gebeld en hoe laat en van welke provider. Heel vreemd, iemand die Telfort heeft kan me wel bellen. Vanmiddag werd me medegedeeld. Ja, mevrouw sorry, ik kan je niet meer helpen, hier is alles goed. Ik werd het zat en wilden mijn contract eenzijdig vernietigen. Maar volgens hen kan dat niet. Alleen de telefoon, omdat die niet werkt, maar Internet moet ik een jaar houden. Ik zeg duidelijk dat het niet zo is, ik neem één product. Toevallig is dat bellen en Internet. Als één product heb ik daar toestemming voor gegeven. Er is nu een brief ionderweg om het contract te ontbinden. Aan alle eisen is voldaan. Ben het spuugzat en mijn volgende stap is, dat ik ze desnoods voor de Rechter sleep.
Ook wij hebben problemen met Telfort. Wij hebben sinds april vorig jaar Internet en Vast bellen bij Telfort. Sinds het begin hebben wij al problemen met het Vast bellen. Wij moeten bijna wekelijks de modem resetten omdat het bellen eruit ligt. Het blijkt dat we dan soms al een aantal dagen niet bereikbaar zijn geweest.
Op dit moment moeten we het bellen helemaal opnieuw installeren. Alleen doet de installatiehandleiding het niet op internet. Ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Er wordt aan gewerkt is het antwoord. Wat betreft de terugkerende problemen moet ik maar naar de betaalde klantenservice bellen omdat ze het via de mail niet kunnen.
Dus ik mail nogmaals dat mijn telefoon het niet doet dus dat ik dat een rare oplossing vind. Daarnaast heb ik geen zin om extra mobiele kosten te maken voor een dienst waar ik al maanden voor betaal maar die het de helft van de tijd niet doet. Dus mijn vraag is of zij mij kunnen bellen. Krijg ik doodleuk een mailtje terug dat ik hun toch echt moet bellen en dat ik anders maar een mobiel van iemand moet lenen. Verder is het geen onwil van ze dat het niet via de mail kan. Ja, en waarom nemen ze dan niet de moeite om mij even te bellen? Ik betaal ze al genoeg voor iets dat het niet doet! Inmiddels heb ik het abonnement opgezegd maar zit hier de komende maanden nog wel mee. Ik ga maar een klachtenbrief per post sturen om te kijken of ik verder kom. Maar 1 advies: geen telfort!
gr. Onno en Saskia
Nu 4 weken gratis Digitenne op proef
Je krijgt Digitenne 4 weken gratis op proef. Bevalt het toch niet, dan kun je het gebruikte pakket gewoon kosteloos aan ons terugsturen.
Nou mooi dus niet. De heer Lamonde van de servicedesk weigerde een retourcode en gooide de hoorn op de haak. Daar zat ik met mijn proefpakket. Waardeloos beeld en vaak alleen N1,2,3 en geen commerciele zenders. Natuurlijk wil je dan terugsturen. Heb 2x moeten bellen 4x mijn postcode moeten geven en meer dan 20 min moeten bellen tegen 0,45 cent per minuut. Een bedrag hoger dan een maand abonnementsgeld. KPN nooit aan beginnen!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor