Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

vw polo slaat niet aan

Geplaatst door: sip1 op: 29-01-2009 23:37
Ik heb een vw polo 1.2 3 cilinders bj. 2002. De koppeling is vervangen en sindsdien slaat hij niet meer aan. Hij vonkt en hij krijgt benzine. Wanneer ik de injectoren van z'n plek weghaal (iets omhoog) dan slaat 'ie wél aan. Garage geweest: komen er ook niet. Wie kan mij helpen?
Reactie door onbekende gebruiker op 30-01-2009 07:58
Tja, het is ook een VW Polo en die slaan niet aan.........................

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor