Voor 20 euro bestolen door Blyk/Vodafone
Geplaatst door: topaj op: 01-04-2012 19:28
Geachte mensen van kassa.
Op 16/02 heb ik met 20 euro opgewaardeerd bij blyk (online).
Echter is dit bedrag nooit bijgeschreven, maar wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb hun een mailtje verstuurd, maar werd doorverwezen naar een vodafone nummer (die nergens op internet terug te vinden was). De mensen van de helpdesk waren erg aardig, maar ik werd 1 keer doorvewezen naar "Blyk", en die medewerker die ik toen kreeg wilde me ook al gaan doorverbinden naar "Blyk" (ik was dus doorverwezen naar een andere vodafone medewerker). Toen besloot ik later nog een keer te bellen voor een andere medewerker. Hij was erg vriendelijk, en kon bevestigen dat de transactie gelukt was, maar dat hij helaas niet mijn beltegoed kon inzien. Hij zei "U moet morgen om 12:00 nog een keer bellen, en dan vragen naar de chef. Hij kan dat misschien wel zien.". Het is wel een beetje jammer dat je voor beltegoed al naar je chef moet wijzen. Ik kon helaas niet bellen ivm school. De mederwerker zei verder nog dat ik deze kwestie moest oplossen met Blyk zelf.
Ik besloot weer een mailtje naar blyk te sturen, maar die is na inmiddels 43 dagen nog steeds niet beantwoord. Er staat doodleuk "binnen 5 werkdagen" op hun site, maar daar klopt dus niks van.
Wat ik wil:
- 20 euro TERUGGESTORT op mijn rekening. Blyk heeft namelijk de voorwaarden aangepast, dus ik heb de Blox niet meer nodig.
- Excuses voor het kastje-muur gedoe en de 5 dagen overschrijden.
Bvd.
Arend Jan
Extra info blyk:
Incident : 120216-000527
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!