Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

VODAFONE VOOR BELGISCHE GEBRUIKERS

Geplaatst door: marspeer op: 24-08-2012 00:05
Wij hebben een unieke situatie meegemaakt! van een communicatiebedrijf notabene.... Hebben ons een Iphone laten berekenen bij verschillende providers. Uiteindelijk bleek na rekenwerk dat voor ons het Vodafone BSW-pakket (ofwel Iphone smart 42,50) het gunstigste uitviel i.c.m. een telefoon. Niet echt spotgoedkoop, maar ok...8 maanden 50% korting op abonnement. Let wel: zelfs na 2 x in de winkel te zijn geweest en ons uitvoerig te hebben laten informeren!! MET de toegevoegde kennis dat wij in België wonen en daar dus ook gebruik maken van de telefoon(-s). 2 x Iphone afgenomen uiteindelijk. SUPERBLIJ !!!!!!!!!!!! (nog..) Na 30 gebruikte dagen kreeg ik ineens een sms van VF dat er reeds 30 gebruiksdagen gebruikt waren en dat er nog maar 30 dagen openstonden voor dit jaar ???? wat is dit?? Naar de winkel om uitleg te vragen over deze sms: we hebben ons een abonnement laten aanpraten wat TOTAAL NIET geschikt blijkt voor ons en mogen deze maar 60 dagen per jaar gebruiken. Daarmee konden we natuurlijk allerminst blij zijn, JUIST omdat we in België wonen. Wat denkt VF zelf? wij onze nieuwe telefoons maar 60 dagen per jaar gebruiken omdat VF dat als voorwaarde stelt in de kleine, niet besproken, lettertjes? We zijn nu al vanaf 19 juli aan het wachten op een antwoord van VFWeert. Heb er inmiddels 2 extra e-mails uitgedaan 14-8 en 23-8. Helaas geen reactie.... Inmiddels hebben we weinig vertrouwen meer in dit geheel. Waar konden we de koude douche ook alweer uitdelen?? Misschien een warme, maar dan moeten ze wel reageren met een passend antwoord. Het kan toch niet zo zijn dat VF abonnementen mag verkopen en ons als gedupeerde in de kou laat staan?? P.s. we zouden deze discussie niet zijn gestart als we ons normaal behandeld zouden voelen. Mvg P & M
Reactie door vodafonewebcare op 03-12-2012 10:52
Beste marspeer, Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb uw bericht gelezen en ik kan me voorstellen dat u bent geschrokken van de sms die u heeft ontvangen over het buitenland gebruik, nadat u kenbaar hebt gemaakt in België woonachtig te zijn. Aangezien het bericht van een tijd geleden is vraag ik me af of u al bent geholpen? Zo niet wil ik graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Hiervoor heb ik dan wel wat meer gegevens nodig en zou ik u willen vragen of u een mail wilt sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld in de mail uw 06-nummer, volledige naam, adres, geboortedatum, klantnummer en laatste 4 cijfers van uw rekeningnummer. Vermeld in het onderwerp uw gebruikersnaam / Kassa / 24-08-2012. Ik hoor graag wat van u. Met vriendelijke groet, Kyra Vodafone 24/7 Web Crew

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!