vodafone storing reductie factuur
Geplaatst door: rscheurwater op: 20-11-2009 18:01
Afgelopen week is er een grote landelijke storing (derde dit jaar) geweest op het netwerk van vodafone waardoor klanten meer dan 35 uur niet konden bellen en smsen.
http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/storing-vodafone/?vHash=c749c73j
Heden vandaag ontvang ik (spook) smsjes die niet aan mij geadresseerd zijn. Sommige smsjes welke wel aan mij geadresseerd zijn komen niet aan. Tevens is 1200 klantenservice niet tot nauwelijks bereikbaar.
Naar mijn mening hebben alle gedupeerde recht op een reductie op hen factuur. Ik vind dit niet meer als reëel. Na alle ophef afgelopen jaar hoort vodafone het boete kleed aan te trekken en de klanten te compenseren. Hier hoort vodafone niet ongeschonden mee weg te kunnen komen. Ik hoop dat vodafone daardoor in het vervolg wel even nadenkt tijdens onderhoud zodat klanten er niet langer meer de dupe van zijn.
Dit is na verluid mijn mening. Wat is jullie gedachten hierover?
Reactie door holpen op 20-11-2009 18:58
En ja hoor, de storing is nog niet goed en wel verholpen en hopsakee! De eerste meldt zich meteen al om financiële compensatie te eisen!
Wat zijn we inmiddels toch een klagerig, geldbelust, kleinzielig en verwend rotvolkje geworden. Bij het minste of geringste gillen we meteen om geld. Ondertussen zijn we ook zo verwend dat we het niet meer accepteren dat techniek ook wel eens kan uitvallen. Get real! Storingen waren er, zijn er en zullen er altijd zijn.
Jij neemt ook maar even voetstoots aan dat er niet nagedacht is bij onderhoud - waar baseer je dat eigenlijk op?
Wacht nou eerst eens even af waarmee Vodafone zelf op de proppen komt. Als het je niet bevalt, kun je altijd nog gaan gillen.
Ben trouwens wel benieuwd naar wat je een passende compensatie zou vinden voor een storing die zo'n anderhalf etmaal heeft geduurd.
Reactie door holpen op 20-11-2009 19:00
En dat die klantenservice niet bereikbaar is: vind je het gek? Die worden nu waarschijnlijk helemaal platgebeld door mensen die klagen over de storing (en waarschijnlijk net als jij ook financiële genoegdoening eisen).
Reactie door valerius op 20-11-2009 19:01
Ja als bij elke storing dus compensatie moet worden betaald dat is natuurlijk niet meer normaal waar basseert u dit op?
Reactie door birdies op 20-11-2009 19:13
Heb je als gevolg v.d. storing financiële schade geleden dan? Heb je de mobiel voor zakelijk gebruik? Denk het niet.
Word een beetje moe van deze uit Amerika overgewaaide mentaliteit. Zou in mijn hoofd in ieder geval niet op komen om meteen een claim in te dienen.
Reactie door rscheurwater op 20-11-2009 19:37
Er is wel zeker niet goed genoeg over nagedacht. Als er goed genoeg over was nagedacht zouden ze weten wat de gevolgen zijn. Op school leert men al goed vooruit te plannen en hun plannen goed uit te testen, alsvorens het te gaan uitrollen. Een storing gebeurd bij vodafone simpelweg te vaak. Een bedrijf als vodafone hoort ten alle tijden hun diensten te leveren. Een storing kan inderdaad optreden omdat techniek niet te voorspellen is. Het kan zelfs het geval zijn dat het niet te voorzien was bij bijvoorbeeld een storm. In het geval van een mislukte onderhoudspoging hoort vodafone redundant te zijn en een fallback te hebben. Zeker gezien de prijzen.
Als ik de klantenservice bel krijg ik het volgende bericht te horen:
"Door overweldigend succes van onze nieuwe campagne is het op dit moment bijzonder druk. Blijft u aan de lijn u word zo spoedig mogelijk geholpen."
Bovendien is de storing volgens de laatste berichtgeving al sinds gisteren verholpen. Dat zou betekenen dat alles moet werken. Ik krijg echter nog steeds spook smsjes.
De reden waarom ik de klantenservice bel is dat er spook smsjes binnenkomen op mijn telefoon en smsjes die voor mij zijn gericht nauwelijks aankomen. Ik ben niet voor een compensatie bij elke storing. Het is dan ook dat ik na 3 storingen hierover begin. Ik vind vodafone veel te dominant dat is de tweede reden waarom ik voor een compensatie ben. Niet alleen voor mij maar tegenover alle gedupeerde.
Reactie door holpen op 20-11-2009 22:26
@rscheurwater:
Het is toch wel opvallend dat u weet wat er is misgegaan, terwijl men er bij Vodafone zelf nog steeds niet achter is.
Lees dit artikel uit tamelijk betrouwbare bron.
Hierin vindt u ook de verklaring waarom het allemaal nog niet geheel foutloos functioneert. Ik kan u uit eigen ervaring melden dat zoiets bij dergelijke storingen heel normaal is.
Die melding bij de klantenservice is natuurlijk gewoon een wervende (reclame-)tekst, daar prikt eenieder zo doorheen, natuurlijk.
Dat u contact wilt over de spook-sms'jes kan ik mij goed voorstellen. Zou ik ook willen. Ik denk ook dat het goed is dit z.s.m. bij Vodafone kenbaar te maken. Geduld is hier echter ook een schone zaak. Ik kan mij zo voorstellen dat het momenteel storm loopt bij de klantenservice wegens deze enorme storing.
Graag zou ik trouwens nog wel weten in welke zin u "gedupeerd" bent. De enige overlast die u heeft gehad, is dat u niet van uw mobieltje gebruik kon maken en kennelijk een aantal spook-sms'jes. Wat zou daarvoor een passende compensatie zijn? Als we uitgaan van de duur van de storing - laten we het ruim nemen - van twee dagen, dan zou 2/30 deel van het maandelijks abonnementsgeld correct zijn. Bij een abonnement van ca. 30 euro spreken we dan over twee miezerige eurootjes. Waarom krijg ik het gevoel dat u meer wilt?
Lees dit artikel uit tamelijk betrouwbare bron
Reactie door tdehond op 21-11-2009 09:09
Mocht u een zakelijk abonnement bij Vodafone hebben dan lijkt mij schadevergoeding redelijk.
Anders vind ik deze roep om geld onredelijk.
Maar niemand houdt u tegen om een rechtszaak te beginnen tegen vodafone. :)
Reactie door poespas68 op 21-11-2009 20:40
Ik heb ook 2 dagen geen bereik gehad, en vond het behoorlijk vervelend omdat ik 3 belangrijke telefoontjes moest voeren, maar verder kan ik me er niet echt druk om maken. Kan gebeuren zoiets.
Een schadevergoeding vind ik dan ook niet op zn plaats.
Reactie door bachanaal op 21-11-2009 20:45
ik wil minstens 100 miljard euro schadevergoeding........
Reactie door poespas68 op 21-11-2009 20:47
Whahaha zo weinig maar.
Reactie door miraltje op 21-11-2009 23:41
ik kon voor het eerst in jaren weer rustig aan het werk (servicemonteur) zonder om de haveklap gestoort te worden door de telefoon
zo'n storing als deze mag wat mij betreft wel vaker
Reactie door rscheurwater op 22-11-2009 00:13
Bedankt voor alle gezonde reacties. Hier was ik op uit. Ik merk dat vrijwel iedereen zich stoot aan het feit dat ik begin over een compensatie.
@holpen
"Als we uitgaan van de duur van de storing - laten we het ruim nemen - van twee dagen, dan zou 2/30 deel van het maandelijks abonnementsgeld correct zijn. Bij een abonnement van ca. 30 euro spreken we dan over twee miezerige eurootjes. Waarom krijg ik het gevoel dat u meer wilt?"
Ja, een bedrag van een euro of twee is zeer reëel. In de door u al genoemde verhouding met het abbonementsgeld. Als vodafone dit bij alle gedupeerde doet komt het al aardig op een "sanctie" uit.
Bedrijven als vodafone kunnen het niet veroorloven een grote landelijke storing als dit te laten voorkomen. Wij zijn een landje dat maatschappelijk vertrouwd op een mobiel netwerk. Het bedrijfsleven is onbewust afhankelijk van dit netwerk. Laten we eerlijk zijn dat de welvarende westerse wereld in deze tijd niet langer de dupe mogen zijn van een instabiel netwerk. In welke tijd leven we nu. Vodafone is zich heus wel rot geschrokken, maar tevens is het dominant. Het hoort een knietje te krijgen in zijn knieholte. Daarna worden ze wel iets voorzichtiger.
Reactie door holpen op 22-11-2009 01:08
U blijft maar dooremmeren over onvoorzichtigheid. Sorry, maar uw bewering is op helemaal niets gebaseerd!
Als iedereen twee euro korting krijgt, dan loopt dat inderdaad op tot een fiks bedrag dat men aan inkomsten misloopt. Drie keer raden hoe ze dat straks weer gaan terug verdienen.... juist, bijvoorbeeld door een tarief-aanpassing o.i.d.
Met andere woorden: het zal een sigaar uit eigen doos zijn. En daarvan worden straks alle abonnees slachtoffer. En dat omdat enkele halve garen denken dat er 100% garantie bestaat dat een netwerk werkt. Apparaten vallen nu eenmaal wel eens uit.
Wat je met "dominant" bedoelt, ontgaat me helaas een beetje.
Reactie door poespas68 op 22-11-2009 21:43
Kijk, zou dit nou veel vaker voorkomen, dan geef ik topicstarter gelijk.
Maar ik heb het nooit meegemaakt en ik zit nu 2,5 jaar bij Vodafone.
(dat ik het eerste jaar nauwelijks bereik had binnenshuis vergeet ik voor het gemak maar ff).
Reactie door carcelia op 23-11-2009 08:35
Nou, u uw zin, u mag het heeeeele sinterklaasweekend gratis SMSsen, hoe vind u dat? Heb je lekker veel aan als je niet/weinig SMSt of niet weet waarheen je zou moeten SMSsen, maar goed haha
Groetjes en sterkte met dat heerlijke Vodafone,
Carla
Reactie door rscheurwater op 23-11-2009 10:05
@holpen
"U blijft maar dooremmeren over onvoorzichtigheid. Sorry, maar uw bewering is op helemaal niets gebaseerd!"
Mijn bewering is gebaseerd op mijn eigen ervaring met vodafone en nieuwsberichten.
"Als iedereen twee euro korting krijgt, dan loopt dat inderdaad op tot een fiks bedrag dat men aan inkomsten misloopt. Drie keer raden hoe ze dat straks weer gaan terug verdienen.... juist, bijvoorbeeld door een tarief-aanpassing o.i.d. "
...
"Wat je met "dominant" bedoelt, ontgaat me helaas een beetje."
Dat bedoel ik met dominantie. U geeft zelf een goed voorbeeld. Net als de ludieke actie om met sinterklaas gratis te mogen smsen. Waarom zouden ze niet? Dit is voor hun gelijk een goede reclame.
@poespas68
"Kijk, zou dit nou veel vaker voorkomen, dan geef ik topicstarter gelijk.
Maar ik heb het nooit meegemaakt en ik zit nu 2,5 jaar bij Vodafone."
Het kan natuurlijk zijn dat het u ontgaan is. Dit jaar zijn er 3 grote storingen geweest te weten in mei, oktober en november. Als u bij google vodafone storing intypt vindt u de actuele nieuwsberichten van die datums. Bij mij liggen ze nog vers in het geheugen. Net als de administratieve chaos waardoor een hoop mensen verkeerde bedragen kregen op hun factuur. Of je factuur online niet kon bekijken omdat ze alle bedragen en data moesten nakijken.
@carcelia
"Nou, u uw zin, u mag het heeeeele sinterklaasweekend gratis SMSsen, hoe vind u dat? Heb je lekker veel aan als je niet/weinig SMSt of niet weet waarheen je zou moeten SMSsen, maar goed haha
Groetjes en sterkte met dat heerlijke Vodafone,
Carla"
Ja zeker, of als je gebruik maakt van een zorgeloos sms blox.
Dank u, u ook!
http://www.nu.nl/internet/2128570/weekend-gratis-smsen-netwerkstoring.html
Reactie door rscheurwater op 23-11-2009 10:06
@holpen
"U blijft maar dooremmeren over onvoorzichtigheid. Sorry, maar uw bewering is op helemaal niets gebaseerd!"
Mijn bewering is gebaseerd op mijn eigen ervaring met vodafone en nieuwsberichten.
"Als iedereen twee euro korting krijgt, dan loopt dat inderdaad op tot een fiks bedrag dat men aan inkomsten misloopt. Drie keer raden hoe ze dat straks weer gaan terug verdienen.... juist, bijvoorbeeld door een tarief-aanpassing o.i.d. "
...
"Wat je met "dominant" bedoelt, ontgaat me helaas een beetje."
Dat bedoel ik met dominantie. U geeft zelf een goed voorbeeld. Net als de ludieke actie om met sinterklaas gratis te mogen smsen. Waarom zouden ze niet? Dit is voor hun gelijk een goede reclame.
@poespas68
"Kijk, zou dit nou veel vaker voorkomen, dan geef ik topicstarter gelijk.
Maar ik heb het nooit meegemaakt en ik zit nu 2,5 jaar bij Vodafone."
Het kan natuurlijk zijn dat het u ontgaan is. Dit jaar zijn er 3 grote storingen geweest te weten in mei, oktober en november. Als u bij google vodafone storing intypt vindt u de actuele nieuwsberichten van die datums. Bij mij liggen ze nog vers in het geheugen. Net als de administratieve chaos waardoor een hoop mensen verkeerde bedragen kregen op hun factuur. Of je factuur online niet kon bekijken omdat ze alle bedragen en data moesten nakijken.
@carcelia
"Nou, u uw zin, u mag het heeeeele sinte
Reactie door minifreak op 23-11-2009 17:29
ik heb als compensatie 40 euro beltegoed gekregen...
en heb niet eens geklaagt maar gevraagt waarom ik niet kon bellen...
echt TOP service! (naar mij toe)
en ja dan kunnen ze wel zeggen dat we op geld uit zijn,
maar als je niet kan bellen en er word geen melding gedaan dat er een service onderhoud word gedaan dan sta je ook stomverbaast...
en dan moet je het maar uit de media vernemen..
ik heb dus ook dagen niet kunnen bellen en als compensatie voor gemaakte koste van m`n thuis nummer heb ik dit dus gekregen..
en ja wat is dat eigenlijk..
je krijgt een beltegoedje...
het is immers voor hun ook geen extra kosten..
inprincipe betaal je voor lucht..
Reactie door rscheurwater op 23-11-2009 17:46
@minifreak
Top dat ze jou als compensatie 40 euro beltegoed hebben gegeven. Dit kun je dan ook weer zien als 40 euro korting op een factuur...
Ik heb net vernomen in een SMS dat de Zorgeloos SMS blox verdubbeld word in de maand december.
Reactie door minifreak op 23-11-2009 17:51
Quote: rscheurwater schreef op maandag 23 nov 2009, 17:46: @minifreak
Top dat ze jou als compensatie 40 euro beltegoed hebben gegeven. Dit kun je dan ook weer zien als 40 euro korting op een factuur...
Ik heb net vernomen in een SMS dat de Zorgeloos SMS blox verdubbeld word in de maand december.einde Quote
en hoe bedoel je dat?
word de blox van 1000 nu 2000 berichtjes,
of krijg je zegmaar 2 maanden de blox voor de prijs van 1.....???
grzz minifreak
Reactie door holpen op 23-11-2009 22:20
@rscheurwater:
Ik begrijp werkelijk niet wat je nu eigenlijk verwacht. Het komt op mij over dat je het bedrijf in ieder geval financieel wilt laten bloeden. Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar weet in dat geval wel dat de rekening uiteindelijk weer gewoon bij jouzelf als consument terecht zal komen. Dat geldt voor alle commerciële bedrijven: elke cent die uitgegeven moet worden, moet weer terugverdiend worden. En hoe doen ze dat....? Juist, door een bepaald prijsbeleid te voeren. En dat heeft niets met "dominant"-zijn te maken. Zoek de betekenis van het woord a.u.b. eens op in een woordenboek.
De veronderstelde administratieve chaos (en die was er inderdaad, dat is gewoon waar) heeft hier niets mee te maken, evenmin als het niet beschikbaar zijn van online rekeninginformatie. Je haalt er nu zaken bij om maar je gelijk te kunnen halen.
Ondertussen heb je nog steeds niet aangegeven wat je nu eigenlijk zelf een passende compensatie zou vinden.
Reactie door poespas68 op 24-11-2009 08:56
Het zou kunnen dat ik niks van de storingen heb gemerkt omdat ik weinig bel en/of gebeld word. Wel lag een paar keer de site eruit.
Ik heb niks aan die verdubbeling wan ik heb geen sms blox.
Reactie door rscheurwater op 24-11-2009 20:33
@minifreak
2000 smsjes! Als het goed is heeft u hier een sms over ontvangen mits u sms info hebt ingeschakeld.
@holpen
Dan begrijpen wij elkaar duidelijk verkeerd. In iedergeval is vodafone zo eerlijk geweest om op een eigen wijze de klanten te compenseren met gratis smsen. Ik had het zelf graag anders gezien, maar zoals u al aankondigd wilt geen enkel commerciëel bedrijf verlies draaien. Wat natuurlijk niet meer dan logisch is. Ik denk niet dat met 2 euro korting op een factuur een bedrijf als vodafone verlies draait. Enkel minder winst haalt. Terwijl ze met gratis sms enkel reclame maken. Ze zullen zelf nooit 2 euro korting geven, daarom zou er een toezichthouder moeten zijn die boetes kunnen opleggen. Gezien dat er hele sectoren zonder bellen of smsen komen te zitten. Wat in mijn ogen onacceptabel is...
@poespas68
Ik neem aan dat u dan van 5 tot 6 december gratis mag smsen?
Voor meer informatie: http://www.nu.nl/internet/2128570/weekend-gratis-smsen-netwerkstoring.html
Ik denk dat na de berichtgeving van vodafone dit topic op een einde is gelopen. Ik dank iedereen voor hun mening en hoop dat iedereen altijd vrij zijn mening mag geven.
Mvg,
R Scheurwater
Reactie door poespas68 op 25-11-2009 11:00
Ik heb sinds gister heel slecht bereik, en vandaag zelfs helemaal geen bereik. Bellen en sms-sen gaat niet.
Word er nu wel doodziek van, heb Vodafone gemaild.
En ik sms zelden dus ik heb niks aan dat gratis sms-sen op 6 december.
Reactie door duivens18 op 25-11-2009 16:12
Hallo Allemaal,
Ik heb zeer slechte ervaring met Vodafone en niet nu maar al vanaf verleden jaar.
Dat jullie over een storing praten kan ik begrijpen maar dat ongewenste smsjes niet worden behandeld bij Vodafone daar ben ik het helemaal mee eens
Ik ben sinds mei dit jaar geen klant meer bij Vodafone aangezien ik al vanaf verleden jaar smsjes moest ontvangen van een bedrijf en mij elke maand 20 euro daarvoor werdt berekend door Vodafone.
Heb toen eerst vriendelijk verzocht aan Vodafone om dit op te lossen en ja hoor wat is het antwoord???
Je mag het zelf doen naar dat en dat nummer goede service he Vodafone???
Heb het geprobeerd maar het bedrijf ging door met geld innen ik had al een blokkade op mijn telefoon en kreeg ook geen smsjes binnen nooit gehad ook van dat bedrijf maar wel betalen aan Vodafone.
Dit is door gegaan terwijl ik dus in mei heb opgezegd en een andere provider heb genomen plus ander nummer maar wat denk je???
Ja hoor in augustus kreeg ik weer een rekening van ruim 110 euro en dat terwijl ik niet meer bij Vodafone zit.
Heb dit niet betaald en verzocht aan Vodafone om dit uit te zoeken met als gevolg dat ik nu een BKR notering heb terwijl ik intussen wel het bedrag heb betaald maar volgens Vodafone moeten ze eerst alle gegevens van mij nagaan en de msjes controleren vanaf verleden jaar eerder kunnen ze de blokkade niet opheffen bij de BKR dat is Vodafone.
Ja ze helpen je wel als je klant bent met een goed abbonement maar als je al een paar jaar een sim-only hebt dan kun je het wel vergeten bij Vodafone.
Dus als jullie goede tips hebben graag maar tot op heden is voor mij Vodafone heel erg afgedaan.
En kan goed begrijpen dat mensen er wat van zeggen.
Moet eens in een uitzending komen zou misschien wel eens goed zijn.
Dus bij deze Vodafone de zeer zware loden leeuw voor jullie..
Reactie door duivens18 op 25-11-2009 16:17
Hallo Allemaal,
Ik heb zeer slechte ervaring met Vodafone en niet nu maar al vanaf verleden jaar.
Dat jullie over een storing praten kan ik begrijpen maar dat ongewenste smsjes niet worden behandeld bij Vodafone daar ben ik het helemaal mee eens
Ik ben sinds mei dit jaar geen klant meer bij Vodafone aangezien ik al vanaf verleden jaar smsjes moest ontvangen van een bedrijf en mij elke maand 20 euro daarvoor werdt berekend door Vodafone.
Heb toen eerst vriendelijk verzocht aan Vodafone om dit op te lossen en ja hoor wat is het antwoord???
Je mag het zelf doen naar dat en dat nummer goede service he Vodafone???
Heb het geprobeerd maar het bedrijf ging door met geld innen ik had al een blokkade op mijn telefoon en kreeg ook geen smsjes binnen nooit gehad ook van dat bedrijf maar wel betalen aan Vodafone.
Dit is door gegaan terwijl ik dus in mei heb opgezegd en een andere provider heb genomen plus ander nummer maar wat denk je???
Ja hoor in augustus kreeg ik weer een rekening van ruim 110 euro en dat terwijl ik niet meer bij Vodafone zit.
Heb dit niet betaald en verzocht aan Vodafone om dit uit te zoeken met als gevolg dat ik nu een BKR notering heb terwijl ik intussen wel het bedrag heb betaald maar volgens Vodafone moeten ze eerst alle gegevens van mij nagaan en de msjes controleren vanaf verleden jaar eerder kunnen ze de blokkade niet opheffen bij de BKR dat is Vodafone.
Ja ze helpen je wel als je klant bent met een goed abbonement maar als je al een paar jaar een sim-only hebt dan kun je het wel vergeten bij Vodafone.
Dus als jullie goede tips hebben graag maar tot op heden is voor mij Vodafone heel erg afgedaan.
En kan goed begrijpen dat mensen er wat van zeggen.
Moet eens in een uitzending komen zou misschien wel eens goed zijn.
Dus bij deze Vodafone de zeer zware loden leeuw voor jullie..
Reactie door duivens18 op 25-11-2009 16:23
Hallo Allemaal,
Ik heb zeer slechte ervaring met Vodafone en niet nu maar al vanaf verleden jaar.
Dat jullie over een storing praten kan ik begrijpen maar dat ongewenste smsjes niet worden behandeld bij Vodafone daar ben ik het helemaal mee eens
Ik ben sinds mei dit jaar geen klant meer bij Vodafone aangezien ik al vanaf verleden jaar smsjes moest ontvangen van een bedrijf en mij elke maand 20 euro daarvoor werdt berekend door Vodafone.
Heb toen eerst vriendelijk verzocht aan Vodafone om dit op te lossen en ja hoor wat is het antwoord???
Je mag het zelf doen naar dat en dat nummer goede service he Vodafone???
Heb het geprobeerd maar het bedrijf ging door met geld innen ik had al een blokkade op mijn telefoon en kreeg ook geen smsjes binnen nooit gehad ook van dat bedrijf maar wel betalen aan Vodafone.
Dit is door gegaan terwijl ik dus in mei heb opgezegd en een andere provider heb genomen plus ander nummer maar wat denk je???
Ja hoor in augustus kreeg ik weer een rekening van ruim 110 euro en dat terwijl ik niet meer bij Vodafone zit.
Heb dit niet betaald en verzocht aan Vodafone om dit uit te zoeken met als gevolg dat ik nu een BKR notering heb terwijl ik intussen wel het bedrag heb betaald maar volgens Vodafone moeten ze eerst alle gegevens van mij nagaan en de msjes controleren vanaf verleden jaar eerder kunnen ze de blokkade niet opheffen bij de BKR dat is Vodafone.
Ja ze helpen je wel als je klant bent met een goed abbonement maar als je al een paar jaar een sim-only hebt dan kun je het wel vergeten bij Vodafone.
Dus als jullie goede tips hebben graag maar tot op heden is voor mij Vodafone heel erg afgedaan.
En kan goed begrijpen dat mensen er wat van zeggen.
Moet eens in een uitzending komen zou misschien wel eens goed zijn.
Dus bij deze Vodafone de zeer zware loden leeuw voor jullie..
Reactie door poespas68 op 25-11-2009 19:52
Tja, je zult toch echt wel zelf (onbewust) een abo op die sms jes genomen hebben. Of als je kids hebt, mss heeft 1 van hen het wel stiekem gedaan (of een vriend/vriendin/partner)
Lijkt me stug dat dat zomaar vanzelf is ontstaan. En ja, daar heeft Vodafone niks mee te maken, is je eigen verantwoordelijkheid.
Reactie door poespas68 op 25-11-2009 19:58
Tja, je zult toch echt wel zelf (onbewust) een abo op die sms jes genomen hebben. Of als je kids hebt, mss heeft 1 van hen het wel stiekem gedaan (of een vriend/vriendin/partner)
Lijkt me stug dat dat zomaar vanzelf is ontstaan. En ja, daar heeft Vodafone niks mee te maken, is je eigen verantwoordelijkheid.
Reactie door rscheurwater op 02-12-2009 11:47
Opnieuw storing bij Vodafone
AMSTERDAM - Het mobiele netwerk van Vodafone heeft sinds vanmorgen weer te kampen met een storing. Een deel van de abonnees kan momenteel geen gebruik maken van mobiel dataverkeer via GPRS of 3G.
De storing geldt voor zowel particulieren als zakelijke klanten van de telecomaanbieder. Het is het gevolg van onderhoudswerkzaamheden die vannacht zijn uitgevoerd. Vodafone verwacht het probleem rond 12 uur opgelost te hebben. Bellen en sms'en is nog wel mogelijk.
Het netwerk van Vodafone heeft de laatste maanden veel last van storingen gehad. Vorige maand lag het bel- en sms-verkeer plat, de twee keer daarvoor waren er problemen met het datanetwerk. Volgens de aanbieder heeft deze storing niks te maken met deze voorgaande problemen.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/mobiel/5469801/__Opnieuw_storing_bij_Vodafone__.html
@duivens18
Ik kan me in jouw verhaal vinden. Vodafone hoort 't naar wens van de klant toch gewoon te blokkeren? Het is niet aan hun om te bemiddelen tussen de klant en het bedrijf dat smsjes verstuurd.
Ik zelf ben een periode gestalkt en vodafone wilde dit nummer niet blokkeren mits ik aangifte zou doen. Dit heb ik gedaan maar de politie deed geen moeite om contact op te nemen met vodafone. Vodafone echter kon er alleen iets mee als de politie op een speciaal nummer van vodafone zou inbellen. Er bleef voor mij niets anders over om een ander nummer te nemen. Dit koste mij uiteindelijk weer geld....
Reactie door rscheurwater op 22-12-2009 23:17
Vodafone wist voicemailboxen AMSTERDAM - Van duizenden Vodafone-klanten is de voicemailbox gewist. Alle opgeslagen berichten zijn weg en de instellingen veranderd.
Een woordvoerder van de mobiele telefoonaanbieder verklaarde dinsdag dat dit het gevolg is van werkzaamheden, meldt Nieuws.nl. Vodafone heeft het bedrijf een sms naar de gedupeerden gestuurd met de mededeling dat ze hun instellingen snel weer kunnen wijzigen.
Om even terug te komen op de feiten. Het is blijkbaar lastig voor werknemers van vodafone om werkzaamheden uit te voeren zonder dat er iets verloren gaat. Een ander goed voorbeeld is het netwerk dat uit valt als gevolg van apparatuur dat op zijn gat gaat tijdens of na onderhoud.
Reactie door rscheurwater op 22-12-2009 23:18
Ik vergat de bron.. mijn excuses
http://www.telegraaf.nl/digitaal/5631606/__Vodafone_wist_voicemailboxen__.html?p=4,2
Reactie door rscheurwater op 09-02-2010 23:13
Het is weer zo ver. Al vanaf het begin van de middag tot nu heb ik geen toegang tot mobiel internet. Laat ik jullie informeren dat er zeker wel één dag per maand een storing optreed. Het is ongelovelijk. Mijn vertrouwen in het netwerk van Vodafone heeft nu het laagste punt bereikt.
Ik heb vaker dat er een foutmelding optreed met "gateway fout", "geen verbinding", "time out", "systeem fout" etc. etc. Vandaag echter bleef de foutmelding aanhouden. Ik belde de klantenservice en kreeg een bandje te horen. . . inmiddels zou het probleem zijn opgelost.
info:
http://www.nu.nl/internet/2180736/landelijke-storing-vodafone.html
storing van december:
http://www.nu.nl/internet/2135201/opnieuw-storing-bij-vodafone.html
november:
http://www.nu.nl/internet/2125610/vodafone-kampte-met-storing.html
Reactie door rscheurwater op 19-05-2010 10:37
en ja hoor opnieuw storing (14 -19 mei 2010)
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/12195
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1409149/0
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!