Vodafone mobile TV
Geplaatst door: mvanderpot op: 27-12-2014 22:00
Onlangs ontdekte ik dat er op mijn rekening al geruime tijd een dienst in rekening wordt gebracht: Vfsb mobile tv plus (a 6,57 p/m) Dit terwijl ik deze dienst niet ken, niet gebruik en voor zover ik weet niet heb aangevraagd.
Ik heb met Vodafone (via de Chat) contact gehad, zij gaven aan dat ik deze dienst al per 12 augustus 2012 (!) afneem. Hoe ik me voor deze dienst had aangemeld konden ze me niet vertellen. Het enige wat de beste meneer bleef herhalen is dat dit onder mijn eigen verantwoordelijkheid valt etc.... Ik ben van mening dat Vodafone wel degelijk moet kunnen aangeven op wat voor manier ik hun heb gemachtigd om deze dienst in rekening te brengen. Op deze manier kunnen ze me wel van alles in rekening brengen! Begin december dit jaar ontdekte ik pas dat deze dienst op mijn rekening staat. Ik heb hem daarop gelijk opgezegd via myvodafone. Ook vind ik het ongehoord dat medewerkers in Vodafone winkels je er niet op wijzen dat er zo'n dienst aan staat. Ik heb mijn contract in deze tijd immers al twee keer verlengt in een Vodafone winkel. Nooit heeft een medewerkers mij op deze dienst gewezen. Na dit is incident is mij wel duidelijk dat dit de laatste verlenging is bij Vodafone! Slechte service Vodafone!
Reactie door vodafonewebcare op 29-12-2014 11:04
Beste mvanderpot,
Wat ontzettend jammer dat je deze dienst zolang aangesloten hebt gehad zonder deze te gebruiken.
Het is helaas geen onderdeel van je contract of toevoeging aan je abonnement, maar dit is een content dienst die je afneemt buiten het abonnement. Het is dus eigenlijk een op zichzelf staand abonnementje voor een bepaalde dienst of service. Vanuit de winkel of bij een verlenging zal er hier niet op geattendeerd worden dat zulke dienst nog aangesloten is.
Deze dienst is per sms, applicatie of via My Vodafone alleen door jou zelf te activeren. Ik dien het er helaas ook bij te houden dat dit je eigen verantwoordelijkheid is. Het is elke maand op de rekening vermeld, dus het is erg jammer dat je hier pas zo laat achter komt dat je deze dienst niet (meer) gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Vodafone 24/7 Web Crew
Reactie door mvanderpot op 29-12-2014 12:27
Dit is toch van de zotten! Ik wil gewoon dat jullie aangeven op wat voor manier ik akkoord ben gegaan! Jullie dienen dit gewoon te registreren. Op deze manier kunnen jullie wel elke dienst aanzetten die mij geld kost. Daarbij is het ook ongelooflijk dat er zo lang radiostilte rondom dit abonnement is gehouden, nooit eens een mailtje mbt verlenging of wat dan ook. Het moge duidelijk zijn dat ik geen genoegen neem met dit antwoord.
Reactie door pieterwolters op 29-12-2014 12:53
Weet je honderd procent zeker dat jij (of iemand anders die toegang heeft tot je telefoon) dit niet hebt geactiveerd? Kinderen misschien? Het is overigens ook van de zotte dat je dit pas na ruim 2 jaar ontdekt, maar dit terzijde.
Reactie door mvanderpot op 29-12-2014 13:37
Nee, dat weet ik niet 100% zeker, maar ik weet ook niet 100% zeker of Vodafone eventueel een fout heeft gemaakt. Daarom wil ik dat men gewoon aangeeft hoe ik akkoord ben gegaan met deze dienst. En ja, het is stom dat ik dat 2 jaar niet zie op mijn rekeningen, maar dat is mijn zaak.
Reactie door tijger1 op 29-12-2014 14:13
U kunt uw zaak voorleggen aan de geschillencommissie. Maar ook zij zullen vragen waarom u meer dan twee jaar uw rekeningen niet controleert.
Hoewel dat natuurlijk volkomen uw zaak is.;-))
Reactie door vodafonewebcare op 30-12-2014 09:21
Beste mvanderpot,
Ik begrijp dat het allemaal heel vervelend is, maar deze dienst kan enkel door jou aangezet worden. Er is inderdaad geen extra communicatie over de dienst, behalve dat deze op je factuur wordt vermeld. Als je nog vragen of opmerkingen hebt over deze dienst, dan raad ik je aan contact op te nemen via onze website: http://voda.fo/ne/r1yt6.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Vodafone 24/7 Web Crew
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!