Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone en vaste klanten

Geplaatst door: joyced_d op: 06-03-2013 09:35
Al 7 jaar ben ik trouwe klant bij Vodafone en aangezien mijn abonnement binnenkort afloopt ben ik eens gaan rondneuzen wat ze me te bieden hebben. Niet veel dus. De abonnementen zijn duurder geworden, ik krijg extra belminuten (die ik helemaal niet gebruik) en mag een mooi bedrag bijbetalen voor de telefoon die ik graag wil. Een abonnement met weinig belminuten en veel data (wat mij voor de mobiele gebruiker van tegenwoordig niet zo heel vreemd lijkt) is niet mogelijk. Ik heb dan ook aan de smartphonecrew doorgegeven dat ik geen andere oplossing zien dan over te stappen naar een aanbieder die mij dit wel biedt en kreeg als antwoord dat dat inderdaad dan maar moest. Als ik vervolgens mijn rekening bekijk, houdt ik iedere maand €25 van mijn belminuten over terwijl ik wel moet bijbetalen omdat ik over mijn databundel heen ga. Ik vind het eigenlijk te triest voor woorden hoe Vodafone met haar trouwe klanten omgaat die al jaren netjes hun rekening betalen. Iemand anders betere ervaringen?
Reactie door vodafonewebcare op 07-03-2013 07:01
Hallo Joyce, Wat jammer dat u dit gevoel heeft en overweegt om over te stappen. We hebben ervoor gekozen om in RED abonnementen een combinatie van diensten te stoppen zodat men onbezorgd gebruik kan maken van alle diensten die wij als provider aanbieden. Ik begrijp uit uw bericht dat u hierin niet de combinatie vindt die u prettig vind. Wij hebben geen mogelijkheid om in de aanbiedingen, bundels aan te passen. Met betrekking tot het overhouden van de minuten kan ik u mee geven dat u eenmalig per contractperiode uw abonnement 1 stap omlaag kunt zetten. Meer informatie over deze service vindt u op onze website http://voda.fo/ne/w9hur Vriendelijke groeten, Perry Vodafone, 24/7 Web Crew
Reactie door de eelco op 07-03-2013 10:54
joyced_d ik zal als ik u was gewoon op internet verschillende abbonementen vergelijken en overstappen als een andere profijder u de gewenste bundel wel aanbied.meestal komt vodafoon na opzegging van u abo met andere en betere aanbiedingen...
Reactie door zoekster op 07-03-2013 11:08
Niet alleen naar de prijzen kijken, maar ook goed onderzoeken of een provider goed met klachten omgaat. Zo is Simpel bijvoorbeeld goedkoop, maar niets dan klachten over die club.
Reactie door joyced_d op 07-03-2013 14:02
Ivm mijn woonplaats ben ik beperkt in de keuze van providers omdat alleen Vodafone en KPN hier goed bereik hebben. Ik heb eigenlijk 7 jaar geen enkele klacht gehad over Vodafone, dus hoop dat bij een nieuwe provider ook niet te hebben. Heb nu in ieder geval een goedkoper abonnement bij een andere provider genomen (weliswaar SimOnly, maar nog altijd goedkoper en meer dan Vodafone SimOnly mij biedt) en ben benieuwd of Vodafone nog iets van zich laat horen!
Reactie door tijger1 op 07-03-2013 17:09
Dus u hebt uw abonnement al opgezegd en elders een abonnement genomen? Wat kan Vodafone u dan nog bieden. Bij die andere provider zit u normaal gesproken weer een jaar vast.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!